Laureate 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • prometheus
    replied
    Un alt motiv pentru care am inceput sa fiu reticent in privinta uleiurilor mai scumpe si exotice, stau mult pe raft, situatie similara cu acumulatorii auto, Rombat/Caranda se dau precum painea calda, pentru ca sunt printre cele mai ieftine iar comerciantii nu duc lipsa de stoc, pe cand un Exide/Tudor care sunt mai scumpe, stau mult timp pe raft si fara intretinere, iar consumatorul final are sanse mari sa constate ca bateria lui "de firma" nu tine mai mult decat acumulatorul fabricat local, uneori pica chiar mai rapid decat un Rombat.

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    Atentie cu data de fabricatie, No comment !!!
    Noroc ca m-am uitat pe bidon,inainte de a da banul pe Shell
    Facut comanda de acel LM 5w30 specialtec LL. Astept sa imi soseasca uleiul
    Luat filtru oe ala Renault de ulei, care e la baza Purflux. Conform unora cica are multa hartie de filtrare zig zag.​

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    Daca erai din orasu meu apelam la tine ptr ceara solida.
    Eu folosesc ceara lichida Mafra last touch express, dupa ce o spal cu spuma si sampon inainte

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Care este amator de ceruit masina cu pasta, a fost ceva de munca, rezultatul este pe masura efortului depus.
    5w-30 consider ca este cel mai potrivit pentru iarna de la noi.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • mike-5
    replied
    Eu am decis să pun în mpi 0.9 Tce/2018 la revizie în următoarele zile, LM special tec LL 5W30. Schimb uleiul între 8-10k km, am și instalație gpl. Acum am elf sxr 5w40, dar pentru urmatoarele 3,4 luni, am ales un ulei mai fluid. 90% mers urban.

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    gresit A5B5, ungere deficitara.Motorul a fost proiectat ptr A3B4.
    Exclus si uleiurile C3.
    Eu cu 5w30A3B4 am fost multumit.
    Deci skip Triax acuma iarna, o sa il dau jos si pun 5w30. La vara bag uleiu ala 0w40.
    De la Shell as lua 5w40 GTL de la epiesa, care e un 5w30 mai gros un pic.Chiar pe asta o sa il comand in magazin

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Nu ma mai intereseaza asa mult uleiurile scumpe, am ajuns la concluzia ca mai bine schimbat des, cum fac eu pe la un 5 maxim 6000 km(de regula, ca mai scap inca 1000 km, dar rar) si sa fie aprobat in primul rand de Renault RN700 cu A3/B4 sau A5/B5, la A3/B4 daca mai are si BMW-LL01, Porsche A40 si Mercedes 229.5 cu atat mai bine.
    Vara pun A3/B4, iarna un A5/B5, este mai subtire, ajunge rapid unde trebuie, oricum in perioada asta nu-l turez excesiv si nici nu am de carat cu masina multe lucruri.

    Leave a comment:


  • mike-5
    replied
    Liqui Molly special tec LL 5W30, a3/b4, API SL l-am avut iarna în 1.2 16v are un pachet de aditivi ceva mai vechi și are un preț cam măricel. Nu are aprobare renault rn700, dar mi-a plăcut foarte mult cum s-a comportat în 1.2 16v.
    ​​​​

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    Am mai comandat eu de pe alt site un Shell Helix Ultra 5w-30 cu A3/B4 si mi-a venit 5w-30 cu C3. Ar fi foarte tare chiar sa-l comercializeze astia pe bune, nu doar virtual. Pe piata de la noi, foarte greu am gasit un 5w-30 cu A3/B4, sunt rare.
    ai castrol magnatec stop start 5w30 a3b4
    dar incearca acel liquimoly

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    te duci la magazin
    io inafara de redline si triax,nu am comandat ulei
    comandasem in vara termometru auto 12v de habitaclu si imi vine prin emag easybox, termometru cu 4 baterii r6 care era mai ieftin decat ce platisem eu. Facut retur si sunat si tipat la easybox la telefon sa ma racoresc pe ei

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Am mai comandat eu de pe alt site un Shell Helix Ultra 5w-30 cu A3/B4 si mi-a venit 5w-30 cu C3. Ar fi foarte tare chiar sa-l comercializeze astia pe bune, nu doar virtual. Pe piata de la noi, foarte greu am gasit un 5w-30 cu A3/B4, sunt rare.

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    Liqui Moly Special Tec LL 5w30 a3b4 e ce trebuie iarna
    Cumpara acum Ulei motor Liqui Moly Special Tec LL 5W30 1L la pret avantajos de pe Auteco.ro | Livrare gratuita pentru comenzi peste 400 lei | Consultanta profesionista gratuita | Ridicare din magazin in Berceni sau Obor

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    Deci nu ti-l recomand ! Io nu's IancuMIC

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    se incalzeste greu motoru cu uleiu asta.Da senzatia ca la Redline 0w40 care l-am pus in 2012.
    ​​​​​ Am mers pe A2 Buc - Calarasi in treptele 3 si 4 schimbat la 6000-6300 rpm.
    Nu stiu daca il tin, pare greu pentru motor. E ptr V8-uri americane, masini mari. Nu ptr ascutitori de pe logan

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Schimburi dese + filtre de calitate, cu putin noroc, chiar si acest motor considerat mega slab pe parte de CP/cuplu, poate atinge lejer un 200k, fara interventii interne, pana la urma este valabil la orice motor, ai grija de el, va rezista mult si bine. Ce-i drept este ca la ora actuala un banal schimb de ulei intr-un service de reprezentanta si nu numai, ajunge la un scor destul de piperat, dar cum eu am scapat de mult timp de povara garantiei, imi fac singur schimburile de ulei motor/cutie.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google