Laureate 1.2 16v
Collapse
X
-
la cum arata placutele alea, mai rezista fara stres 50.000 km, nici nu par a fo uzate 50-60%
-
Cu placutele actuale, posibil sa ajunga la 100000 km, ceea ce nu-i rau. Cu cele ecologice, pana la kilometriii lui Prometheus, schimbi cel puțin 2 seturi de placute si cel puțin un set de discuri.
Leave a comment:
-
Stai linistit , nu esti singurul care nu crede in asa ceva , multi mi-au zis ca le-am schimbat de cel putin 3 ori ,sincer sa fiu nici eu nu m-am asteptat sa arate atat de ok pentru 90k ! arata nesperat de bine pentru acest rulaj.
Te poti uita in urma la jurnalul meu , vei observa c-am mai facut poze cu placutele de fiecare data cand am trecut la gumele de iarna/vara.
Franarea este buna , "carne" pe ele este destula , cel putin pana spre pragul de 100k , duc lejer.
Repet , ca sa te tina atat de mult un set de placute , ar trebui ca ele sa fie facute dintr-un material de calitate , stilul de condus sa fie cel descris de catre mike-5 + mers alternat - urban/extraurban.Last edited by prometheus; 2 April 2019, 22:34.
Leave a comment:
-
Eu, personal, nu cred in placute care tin 100k ,indiferent de stilul de condus, astea sunt doar de reclama sau daca le ti in cutie, in portbagaj, 100k.
Doar daca nu cumva, Renault a scos placute care sa tina cat lantul de distributie.
Leave a comment:
-
Este posibil, insa un alt factor important este dat si de calitatea materialului din care este facuta placuta + grosimea acesteia.Posibil sa varieze acele cote.Last edited by prometheus; 2 April 2019, 20:53.
Leave a comment:
-
Placutele par a avea aceeasi dimensiune: 100 mm / 64.8 mm. Vrei sa spui ca punctul de montaj pe disc are o amprenta de contact mai mare?
Leave a comment:
-
Asa cum a scris mike-5, a descriz perfect stilul meu de condus , folosesc mult frana de motor , si da , incerc sa anticipez cat mai mult traficul .
Leave a comment:
-
Eu spun ca se poate,mai are ferodou pe ele ca sa ajunga la 100k km fara a ajunge la metal.Pentru ca:
-acest model de 1.2 are placute cu suprafata mare de contact pe disc
-nu se foloseste doar regimul urban
-conteaza stilul de mers:anticipare trafic,folosire frana motor atat in decelerare,cat si la schimbare in trepte inferioare.
Cel mai daunator stil este cel "ambreiaj-frana" si mersul cu schimbatorul lasat pe liber la orice reducere a vitezei de deplasare.Acest stil duce la solicitarea sistemului de franare,dar si la un consum mare de combustibil.
Leave a comment:
-
Azi am trecut la adidasi , am facut cateva poze cu discurile si placutele la 90.600 km. Consider ca sunt inca in stare acceptabila spre buna , sper sa mai reziste (ambele) pana la 100k , dupa acest prag ma hotarasc ce voi face , probabil un schimb de placute .Attached Files- 5.jpg (58.7 KB, 182 views)
- 6.jpg (35.7 KB, 163 views)
- 7.jpg (32.8 KB, 159 views)
- 1.jpg (40.0 KB, 166 views)
- 3.jpg (71.1 KB, 163 views)
- 2.jpg (40.6 KB, 167 views)
- 11.jpg (119.9 KB, 180 views)
- 10.jpg (68.8 KB, 179 views)
- 13.jpg (41.9 KB, 158 views)
- 9.jpg (41.6 KB, 171 views)
- 12.jpg (38.4 KB, 166 views)
- 14.jpg (46.3 KB, 163 views)
- 8.jpg (56.3 KB, 162 views)
Leave a comment:
-
Multumesc pentru informatii ! Acum daca tot le-am cumparat , au fost montate , oricum , ce este cel mai important pentru mine , starea motorului , pare excelenta.Last edited by prometheus; 18 March 2019, 17:44.
Leave a comment:
-
Cele renault cu cod 224018760R sunt ok,nu sunt prea calde.Costa in jur de 60 lei setul.Daca ar fi fost prea calde,la oprirea motorului faceau autoaprindere,iar izolatorul ar fi aratat altfel.Bujiile renault putin mai calde decat celelalte doua seturi folosite, zic ca sunt mai nimerite folosind benzina cu cifra ocatanica mai mica,adica 95.Regula,in general este:benzina co mare->bujie mai rece,benzina co mai mica->bujie mai calda.Vazand pozele cu cele trei seturi folosite,clar cele renault arata cel mai bine.Cele renault nu sunt asa calde incat sa faca autoaprindere nici cu benzina co 98-100,le poti folosi fara probleme. Cele putin mai calde (renault) se incalzesc mai repede dupa pornirea motorului,ajuta la mersul mai lin cand motorul este rece.Pune ngk-urile cumparate,nu-i bai, a fost o parere expusa vav de bujiile folosite de tine.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Leave a comment:
-
Salutare mike-5 !
La asta m-am gandit si eu pentru bujiile Renault , sunt mai calde , are isolator mai putin , se curata mai bine decat NGK si Champion , dar oare nu sunt mult prea calde ? NGK-urile sunt si ele in zona pragului de bujii calde , cu o valoare de 7 pe aceasta scara.Ramane de vazut cum se vor prezenta si aceste NGK-uri impreuna cu Efix95 dupa alti 28/30k.
N-am gasit vreo scara de "Heat Range" pentru aceste bujii Renault , cred ca sunt undeva la 5.Attached Files
Leave a comment:
-
Salut!
Este foarte bine ca ai ales sa pui Beru ZKF01 la bujiile noi,inainte de montaj.Bujiile renault sunt mai "calde" decat celelalte doua seturi folosite.In opinia mea,combinatia bujii renault+efix95 este ideala pt acest motor.O foloseste si aris86 cu rezultate foarte bune.La el,izolatorul de la electrozi arata mult mai bine(culoare caramizie si mai curat) la bujiile renault in comparatie cu ngk-urile din fabrica.
Leave a comment:
-
Profitand de vremea frumoasa , am schimbat mai devreme bujiile , cele vechi Renault (in ultimele 2 poze).
In opinia mea , acest ultim set de bujii scoase din uz (la activ aprox. 28k) arata cel mai bine , atasez un set de poze , cu toate bujiile avute pe masina pana in clipa de fata la 89.500 km .
Setul nr. 1 - sunt cele cu care a venit masina echipata din fabrica , adica NGK , avand la activ aprox 37 k , rulate doar cu Lukoil .
Setul nr 2 - Champion avand la activ aprox. 24/25 k , rulate preponderent cu Lukoil , ocazional un OMV 95/100 sa zic maxim 1/2 plinuri
Setul nr. 3 - Renault la activ 28k din care aproape 20k sunt rulate doar cu Efix 95 , in opinia mea acest carburant este net superior calitativ fata de Lukoil 95 , aceste bujii arata excelent ,depuneri minimale.
Leave a comment:
Leave a comment: