Cele renault cu cod 224018760R sunt ok,nu sunt prea calde.Costa in jur de 60 lei setul.Daca ar fi fost prea calde,la oprirea motorului faceau autoaprindere,iar izolatorul ar fi aratat altfel.Bujiile renault putin mai calde decat celelalte doua seturi folosite, zic ca sunt mai nimerite folosind benzina cu cifra ocatanica mai mica,adica 95.Regula,in general este:benzina co mare->bujie mai rece,benzina co mai mica->bujie mai calda.Vazand pozele cu cele trei seturi folosite,clar cele renault arata cel mai bine.Cele renault nu sunt asa calde incat sa faca autoaprindere nici cu benzina co 98-100,le poti folosi fara probleme. Cele putin mai calde (renault) se incalzesc mai repede dupa pornirea motorului,ajuta la mersul mai lin cand motorul este rece.Pune ngk-urile cumparate,nu-i bai, a fost o parere expusa vav de bujiile folosite de tine.
Laureate 1.2 16v
Collapse
X
-
Multumesc pentru informatii ! Acum daca tot le-am cumparat , au fost montate , oricum , ce este cel mai important pentru mine , starea motorului , pare excelenta.Last edited by prometheus; 18 March 2019, 17:44.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Azi am trecut la adidasi , am facut cateva poze cu discurile si placutele la 90.600 km. Consider ca sunt inca in stare acceptabila spre buna , sper sa mai reziste (ambele) pana la 100k , dupa acest prag ma hotarasc ce voi face , probabil un schimb de placute .Attached Files- 5.jpg (58.7 KB, 182 views)
- 6.jpg (35.7 KB, 163 views)
- 7.jpg (32.8 KB, 159 views)
- 1.jpg (40.0 KB, 166 views)
- 3.jpg (71.1 KB, 163 views)
- 2.jpg (40.6 KB, 167 views)
- 11.jpg (119.9 KB, 180 views)
- 10.jpg (68.8 KB, 179 views)
- 13.jpg (41.9 KB, 158 views)
- 9.jpg (41.6 KB, 171 views)
- 12.jpg (38.4 KB, 166 views)
- 14.jpg (46.3 KB, 163 views)
- 8.jpg (56.3 KB, 162 views)
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Eu spun ca se poate,mai are ferodou pe ele ca sa ajunga la 100k km fara a ajunge la metal.Pentru ca:
-acest model de 1.2 are placute cu suprafata mare de contact pe disc
-nu se foloseste doar regimul urban
-conteaza stilul de mers:anticipare trafic,folosire frana motor atat in decelerare,cat si la schimbare in trepte inferioare.
Cel mai daunator stil este cel "ambreiaj-frana" si mersul cu schimbatorul lasat pe liber la orice reducere a vitezei de deplasare.Acest stil duce la solicitarea sistemului de franare,dar si la un consum mare de combustibil.
Comment
-
Este posibil, insa un alt factor important este dat si de calitatea materialului din care este facuta placuta + grosimea acesteia.Posibil sa varieze acele cote.Last edited by prometheus; 2 April 2019, 20:53.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Stai linistit , nu esti singurul care nu crede in asa ceva , multi mi-au zis ca le-am schimbat de cel putin 3 ori ,sincer sa fiu nici eu nu m-am asteptat sa arate atat de ok pentru 90k ! arata nesperat de bine pentru acest rulaj.
Te poti uita in urma la jurnalul meu , vei observa c-am mai facut poze cu placutele de fiecare data cand am trecut la gumele de iarna/vara.
Franarea este buna , "carne" pe ele este destula , cel putin pana spre pragul de 100k , duc lejer.
Repet , ca sa te tina atat de mult un set de placute , ar trebui ca ele sa fie facute dintr-un material de calitate , stilul de condus sa fie cel descris de catre mike-5 + mers alternat - urban/extraurban.Last edited by prometheus; 2 April 2019, 22:34.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
Comment