Laureate 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din schema, 103 (alternator), n-am fir verde, initial am crezut ca poate s-a rupt, insa a doua imagine este facuta cand masina era noua, n-a avut acel fir din fabrica si evident nu aveam martor aprins in bord. Posibil sa fie o schema de la un D4F an de fabricatie diferit.
    Attached Files
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • S-a rezolvat, multumesc Gil26 !!!
      Alternator defect, fara incarcare aveam pe borne aprox. 12.07v (Poza cu bateria rosie care de altfel am si luat-o de pe masina si pusa pe redresor, in poza unde este valoarea corecta de incarcare, am montata bateria veche, urmeaza sa remontez pe cea rosie care a stat pe Victron cateva zile) cu motor pornit, s-a verificat si direct de pe alternator, aceelasi valori, clar de la el era problema ! Pentru ca in zona mea (Braila) n-am gasit rapid pe cineva competent care sa repare alternatorul, ba ca le-a plecat electricianul, ba daca pot sa ma duc doar cu piesa !? nu aveam cum ! daca locuiam in Bucuresti era cu totul alta treaba, sunt x specialisti chiar buni care il pot repara foarte bine ! in provincie este putin mai complicat si dureaza mai mult !
      Am luat un alt alternator Valeo, nou- ma rog "Remanufactured in Poland", deci reconditionat oficial de catre cei de la Valeo in Polonia, banuiesc ca ei sunt cei mai in masura sa reconditioneze astfel de repere ! Montat pe masina, dat cheie, instant s-a stins martorul de sistem incarcare baterie defect ! am avut ceva temeri ! ma gandeam ca poate nu-i din alternator problema, insa verificat valori cu voltmetru direct de pe alternator, treaba era clara !
      Cost Alternator Valeo - 1180 lei cu posibilitate de trimis piesa veche/defecta la schimb, caz in care din acest pret se mai scad aprox. 300 de lei.
      A fost sau nu alegerea cea mai buna ? eu zic ca da, este totusi o piesa importanta, fara de care nu poti sa circului cu masina, n-am avut nici mult timp la dispozitie iar la ce temperaturi avem in aceasta sapt, a cantarit mult in luarea acestei decizii.
      Probabil la cel vechi s-a dus puntea de diode sau regulatorul de tensiune, ori chiar ambele, rulmentii inca sunt ok.
      Daca aveti rulajul meu, asteptati-va la aceasta problema !
      Attached Files
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment

      Working...
      X
      Anulare DPF
      Politica de Securitate Google