Va salut din nou, am revenit dupa o lunga perioada pe acest forum si vreau sa va prezint noua mea achizitie, Dacia Logan Ph1, Model Preferance, 1.5 dCi 70CP ce a prins "viata" prin 05.2007 . In trecut am mai avut niste tentative esuate tot cu Logan (3 la numar si toate diesel) , multi dintre voi ma cunoasteti, altii nu, dar mergem inainte.
Si dupa cum spuneam tractorul asta mi l-am dorit datorita consumului si pieselor relativ ieftine , asta sa spun asa si sa nu ajungem la partea cu injectoarele si turbina..
Masina am achitizitionat-o de la proprietar, el fiind si singurul utilizator al ei de la achizitie si pana sa ajunga la mine; Are in jur de 119.000 km ce se dovedesc cu numeroase facturi , intrari in service (la revizie) , etc . Ce m-a deranjat a fost distanta prea mare intre schimburile de ulei (intre 12.000 km si 15.000 km) , nu prea sunt eu obisnuit , asta reiese din cartea service. S-a folosit ulei Dacia Oil 5w40 pana la 30.000 km, apoi Castrol Magnatec 5w40 pana la 95.000 si dupa Elf 10w40 pana in prezent. Distributia a fost schimbata la 70.000 km, deci urmeaza sa o schimb si eu.
In aceste cateva zile de cand o am schimbat cate ceva pe la ea si mai urmeaza..
- revizie completa (ulei ELF 10w40, filtru ulei (original), filtru aer (original), filtru motorina (original)
- am cumparat si cureaua de aceesorii (cea de pe masina pare imbatranita), am observat ca a fost schimbata impreuna cu distributia la 70.000 km. Urmeaza sa o schimb zilele acestea
- s-a montat un difuzor in spate
- tips de inox (l-am sudat) , cod de referinta Dacia
- folie omologata RAR (spate) , Suntek
- un set de boxe (Sony Xplod) , noi (in garantie) , are boxe doar pe fata masina si sunt cele de fabrica , nu prea se aud bine
- stergatoare noi (Motrio)
- schimbat stropitori (tip perdea)
- folie fumurie (30%) pentru faruri (urmeaza sa o montez) - se observa prea putin
- pozitii schimbate (sunt galbene acum)
- led la numarul din spate
Tot zilele astea am sa schimb si bieletele antiruliu (nu arata chiar asa bine, la prima vedere) - (nu bate absolut nimic pe masina, ruleaza chiar foarte bine) , de reglat directia (trage foarte putin dreapta) - anvelopele pe fata nu-s chiar ok .
Pretul de achizitie a fost unul foarte mic si sigur o sa ma intrebati, prefer sa ramana confidential (ca idee , acelasi pret ca al unui Euro 3 si fara taxa neplatita) , motivul fiind ca masina a avut un mic incident pe partea dreapta (nu ceva grav, dar o poveste complicata si amuzanta in acelasi timp, dar cat sa necesite de schimbat bara, un far si revopsit 2 elemente (traim in Romania, soferii de weekend sunt peste tot) ; reparatiile s-au efectuat pe Casco (in prezent beneficiaza pana la sfarsitul anului)
Dotarile le stiti si voi , clasicele dotari Preferance :
- inchidere centralizata
- servodirectie
- geamuri electrice
- airbag sofer si pasager
- pachet fumatori
- centuri securitate fata : in 3 puncte, reglabile pe inaltime
- deconectare manuala airbag pasager
- reglaj manual retrovizoare exterioare
- scaun sofer cu reglare lombara si pe inaltime
- deconectare manuala airbag-uri
- reglaj faruri din interior
- tetiere reglabile fata/spate
... si cam atat , aaa bineinteles , lautarii canta datorita unui CD-Player Sony Xplod CDX-480US + telecomanda .
Pe viitor urmeaza, jante de aliaj, lupe in far, bara fata de MCV + proiectoare, oglinzi de MCV (posibil si electrice, depinde de buget), imbracat volanul in piele, activare computer de bord (cel de Euro 3, ca sa arate si instantul), suspensie sport (nu dura) dar ceva sa mai coboare garda , subwoofer , lumini ambientale la interior , panouri PH2 + interiorul tot negru (stalpi, pavilion, etc, cum am avut la cel anterior), alte chestii minore (plafoniera cu 3 becuri, schimbator imbracat in piele, initiale cromate DACIA pe volan, colant pe stalpii de la usi, etc) si bineinteles orice sfat este bine primit .
Momentan atat din prezentarea Loganului meu , nici la facultate nu am scris atat
... Si cateva poze pe fuga, dar am sa ii fac in cateva zile altele
Si dupa cum spuneam tractorul asta mi l-am dorit datorita consumului si pieselor relativ ieftine , asta sa spun asa si sa nu ajungem la partea cu injectoarele si turbina..
Masina am achitizitionat-o de la proprietar, el fiind si singurul utilizator al ei de la achizitie si pana sa ajunga la mine; Are in jur de 119.000 km ce se dovedesc cu numeroase facturi , intrari in service (la revizie) , etc . Ce m-a deranjat a fost distanta prea mare intre schimburile de ulei (intre 12.000 km si 15.000 km) , nu prea sunt eu obisnuit , asta reiese din cartea service. S-a folosit ulei Dacia Oil 5w40 pana la 30.000 km, apoi Castrol Magnatec 5w40 pana la 95.000 si dupa Elf 10w40 pana in prezent. Distributia a fost schimbata la 70.000 km, deci urmeaza sa o schimb si eu.
In aceste cateva zile de cand o am schimbat cate ceva pe la ea si mai urmeaza..
- revizie completa (ulei ELF 10w40, filtru ulei (original), filtru aer (original), filtru motorina (original)
- am cumparat si cureaua de aceesorii (cea de pe masina pare imbatranita), am observat ca a fost schimbata impreuna cu distributia la 70.000 km. Urmeaza sa o schimb zilele acestea
- s-a montat un difuzor in spate
- tips de inox (l-am sudat) , cod de referinta Dacia
- folie omologata RAR (spate) , Suntek
- un set de boxe (Sony Xplod) , noi (in garantie) , are boxe doar pe fata masina si sunt cele de fabrica , nu prea se aud bine
- stergatoare noi (Motrio)
- schimbat stropitori (tip perdea)
- folie fumurie (30%) pentru faruri (urmeaza sa o montez) - se observa prea putin
- pozitii schimbate (sunt galbene acum)
- led la numarul din spate
Tot zilele astea am sa schimb si bieletele antiruliu (nu arata chiar asa bine, la prima vedere) - (nu bate absolut nimic pe masina, ruleaza chiar foarte bine) , de reglat directia (trage foarte putin dreapta) - anvelopele pe fata nu-s chiar ok .
Pretul de achizitie a fost unul foarte mic si sigur o sa ma intrebati, prefer sa ramana confidential (ca idee , acelasi pret ca al unui Euro 3 si fara taxa neplatita) , motivul fiind ca masina a avut un mic incident pe partea dreapta (nu ceva grav, dar o poveste complicata si amuzanta in acelasi timp, dar cat sa necesite de schimbat bara, un far si revopsit 2 elemente (traim in Romania, soferii de weekend sunt peste tot) ; reparatiile s-au efectuat pe Casco (in prezent beneficiaza pana la sfarsitul anului)
Dotarile le stiti si voi , clasicele dotari Preferance :
- inchidere centralizata
- servodirectie
- geamuri electrice
- airbag sofer si pasager
- pachet fumatori
- centuri securitate fata : in 3 puncte, reglabile pe inaltime
- deconectare manuala airbag pasager
- reglaj manual retrovizoare exterioare
- scaun sofer cu reglare lombara si pe inaltime
- deconectare manuala airbag-uri
- reglaj faruri din interior
- tetiere reglabile fata/spate
... si cam atat , aaa bineinteles , lautarii canta datorita unui CD-Player Sony Xplod CDX-480US + telecomanda .
Pe viitor urmeaza, jante de aliaj, lupe in far, bara fata de MCV + proiectoare, oglinzi de MCV (posibil si electrice, depinde de buget), imbracat volanul in piele, activare computer de bord (cel de Euro 3, ca sa arate si instantul), suspensie sport (nu dura) dar ceva sa mai coboare garda , subwoofer , lumini ambientale la interior , panouri PH2 + interiorul tot negru (stalpi, pavilion, etc, cum am avut la cel anterior), alte chestii minore (plafoniera cu 3 becuri, schimbator imbracat in piele, initiale cromate DACIA pe volan, colant pe stalpii de la usi, etc) si bineinteles orice sfat este bine primit .
Momentan atat din prezentarea Loganului meu , nici la facultate nu am scris atat
... Si cateva poze pe fuga, dar am sa ii fac in cateva zile altele
Comment