Logan, OK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan, OK

    Salut dragi colegi,

    pentru ca este un loc unde ne putem conversa privind masinile detinute, incep prin a-mi prezenta proaspata achizitie: Logan versiunea Prestige, 1,2 benzina, culoare alba, an fab. 2016, fara alte optiuni ca MediaNav si etc.

    Nu am primit roata de rezerva si cric doar un kit gonflaj. Am in plan sa ii caut o rezerva de accea subtire, compatibila cu dimensiunea rotilor, respectiv 195/55/R16.

    I-am mai luat niste huse dedicate Logan 2 care s-au potrivit foarte bine, o tavita portbagaj si aparatori noroi fata, ultimele primite de la dealer impreuna cu covorase cauciuc tip tavita.
    Si o cotiera dedicata Logan 2, de care ma declar multumit pentru moment.
    A mai primit si un Casco pentru un condus mai relaxat si cam atat.

    Am in proiect sa ii montez capitonaj capota motor, capitonaj perete despartitor compartiment motor-habitaclu, capitonaj capota portbagaj si capitonaj portbagaj partea din spate unde este tabla la vedere si subiect de zgarieturi, pentru o mai buna antifonare dar si pentru estetic, cel putin privind antifonarea cam lasand de dorit.

    Initial am vrut un Acces dar sotia a vrut neaparat AC, eu il folosesc foarte rar, apoi am vrut diesel dar pentru drumurile scurte pe care le fac zilnic consider ca l-as fi chinuit plus ioc caldura iarna, asa am ajuns la aceasta versiune de Logan.

    Masina a fost livrata la sfarsitul lunii Februarie si deja are la bord aprox. 2400 km. 1100 km au fost facuti in tara si restul in afara tarii, unde va face si mai multi.

    Deocamdata este singura masina in familie dar in viitor, dupa ce alte prioritati vor fi rezolvate, va urma un sh de teren.

    Dupa cateva sute de mii de km facuti ca sofer cu alte masini ( Honda Civic 1.8 benzina, Kia Magentis 2.0 benzina, Daewoo Tico se stie, Hyundai Elantra 1.6 GPL, Skoda Superb 1.9 diesel, Fiat Punto 1.7 diesel, Renault Megane 1.4 benzina, Logan MCV modelul vechi 1.5 diesel plus Van 1.6 benzina, Dacia 1410 se stie, Dacia Pick-Up 1.6 benzina, Lada 1200 gpl, Moskvitch 2104 1.5 benzina), pot spune ca intr-adevar masina se simte si se conduce ca o masina ieftina dar este noua, service la indemana in toata Europa, si robusta. Ca o a doua masina (va fi), pentru servici, cumparaturi, pescuit, mici plimbari in natura, consider ca serveste foarte bine scopului pentru care a fost cumparata.

    Poze in zilele care urmeaza, acum e cam murdara.

    Daca aveti intrebari, cu toata deschiderea va raspund.

  • #2
    Ai zis ca multi kilometri vor fi facuti in strainatate. Cum se comporta masina pe autostrada ?
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • #3
      Salut,
      nu se prea comporta pe autostrada. In Ro trebuie sa ai rabdare cu masina dotata cu acest motor, pentru o depasire decenta ( nu in forta). In Ungaria autostrazile nu au rampe si pante deci masina merge oricum la orice viteza legala. Dar pot spune ca am transpirat un pic in Austria unde am asteptat sa treaca toate masinile din spatele meu la un deal apoi am intrat in depasirea unui TIR unde zic eu ca daca ar fi fost posibil sa cobor din masina la aceeasi viteza si apoi sa merg pe jos, as fi fost mai rapid in depasire. Deja devenise jenant timpul de depasire. La un moment dat, cand am vazut faruri in spate, ma gandeam sa abandonez depasirea, dar a reusit pana la urma. Masina era incarcata cu max 100 kg in portbagaj plus sotie max 50 kg plus sofer max 100 kg, deci lejer. Treapta de viteza a fost a V-a, nu voiam sa depasesc 3000 RPM la motor, masina fiind inca in rodaj pana pe la 4 sau 5 000 km( desi teoretic a fost facut pe banc).
      Plus ca pe serpentine, la vale, unde teoretic masina poate merge la fel de repede ca si celelalte masini, nu o poti face pentru ca e inalta plus ca in caz de ceva motorul nu te poate ajuta cu o rezerva de putere.

      Pentru mine e clar ca pe autostrada tot timpul vei fi ratusca cea urata privind viteza si confortul in deplasare, mai apoi decenta privind consumul, fiabilitatea si compromisul pret platit/avantaje obtinute
      Last edited by jocherjocher; 18 March 2016, 00:23.

      Comment


      • #4
        Pacat ca nu ti-ai luat diesel...cu el nu mai aveai emotii...
        Si daca aveai, puteai foarte usor face o remapare ( 75 -> 90 CP ) si atunci cu siguranta nu mai aveai deloc emotii. Dar na, acum astepti sa iesi din rodaj si o forjezi pe la 3500-4000 in depasiri

        Comment


        • #5
          Dupa rodaj o sa vada si 6000 in anumite situatii, rare...dar dieselul euro 6 cu dpf nu renta in cazul meu....5 zile pe saptamana ar fi mers 5 km dus la servici dimineata si apoi seara la fel la intors, intr-un trafic infect cu max tr. a 3-a, sub 2000 RPM. Apoi eu cu toate masinile merg foarte subturat, imi e dificil sa schimb vitezele in mod normal la peste 3000, de obicei schimb aproape de 2000, deci dieselul ar fi fost o problema in plus....am avut diesel pe un MCV modelul vechi pentru aprox 40 000 km si mi-a placut comportamentul si consumul motorului dar era alt regim de exploatare, asa ca deocamdata benzina ramane....vedem la a doua masina

          Comment


          • #6
            Din experienta, abia dupa 3000 rpm simti ca trage putin motorasul acesta. Pe autostrada, depasirile le fac mai mereu in treapata 4, altfel e jale.

            Sa te serveasca cu incredere!

            Comment


            • #7
              Bine ai venit printre noi! Felicitari pentru achizitie si multi km fara evenimente!
              http://www.loganclub.ro/forum/loganu..._4-t46535.html

              Comment


              • #8
                Multumesc de urari, la regimul de exploatare pe care i-l ofer ma va servi cu incredere.
                Intr-adevar, in tr a 3-a si a 4-a simt masina cu ceva zvac in ea, dar e bine, nu a fost facuta pentru alte senzatii, stiam ce cumpar deci ma declar multumit.

                Maine mergem la spalatorie de unde va iesi ca noua peste tot, inclusiv la motor, pe care l-am vazut cam murdar in partea superioara dupa ploile din Ro, desi are cheder montat la capota.

                Apoi merge la sedinta foto...

                Comment


                • #9
                  Sa te bucuri de ea !
                  Asteptam poznele....
                  Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                  Comment


                  • #10
                    pozele promise...mai urmeaza si altele...azi am observat ca plansa bordului sub airbag pasager, marginea de deasupra torpedo-ului, nu urmeaza aceeasi linie, e cam deformata...dar merge si asa, mi s-a intamplat si la case mai mari...ma gandeam sa iau un feon s-o incalzesc putin dar mi-e sa nu stric mai mult...in rest masinuta face kilometri
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Superba ! Pacat de motorizare , dar asta e . Drumuri bune si cat mai multi km , fara probleme ...

                      Trimis de pe al meu SM-J100H folosind Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Arata foarte bine masinuta + ca mor dupa jante...(chiar daca sunt de tabla cu capac).
                        Ma gandesc sa imi pun pe ph2 acest model...sunt pe 15 sau pe 16?
                        dpdv motorizare, dupa ce iese din rodaj nu cred ca o sa mai ai emotii ptr ca in situatii extreme o duci in 5000 si in treapta a-3-a si a-4-a si tot scoti ceva din ea....
                        Eu in 2012 cand am luat primul Logan eram profund dezamagit de 1.4 + GPL.....parca stateam pe loc...dar dupa ce am invatat cat si cum sa ii dau, zburam pe Valea Oltului...si nu incurcam pe nimeni....ba chiar altii ma incurcau pe mine....
                        Dureaza doar putin pana incepi sa o cunosti si sa sti ce poate....

                        bineinteles in limita bunului simt....adica sa te deplasezi din pct a in pct b....
                        Nu este masina de viteza, nu va fi niciodata, o sa te bata mereu masini de oras (Nissan Micra)...dar nu cred ca ti-ai luat masina sa faci curse cu ea..,.
                        Last edited by enc_edy; 21 March 2016, 17:19. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by enc_edy View Post
                          Ma gandesc sa imi pun pe ph2 acest model...sunt pe 15 sau pe 16?
                          Sunt jante pe 16

                          Comment


                          • #14
                            daca imi pun pe 16, ma ia domnul politist la rost....si nu vreau....
                            Daca erau pe 15....ma bagam...

                            mai am o intrebare:
                            Vad in poze cu sunt soricei pe capace si nu inteleg ceva - capacele nu se prind cu prezoanele? tot generatia veche a ramas? soricei pe capace?
                            Last edited by enc_edy; 21 March 2016, 19:03. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              @edy...capacele sunt doar aplicate...le poti scoate usor cu mana...bridele de plastic au ramas doar ca o extraprotectie, sa nu cada in timpul mersului...

                              in rest nimic deosebit, e doar o masina cu motor mic care va fi exploatata ca atare, chiar nu ma deranjeaza cand altii mai depasesc in forta ca am un demaraj mic la plecare...aici, pe unde ruleaza masina (Italia), sunt aproape la fel de multi nesimtiti in trafic ca si la noi ( poate sunt si romani doar ca nu ii stiu eu pentru ca au numere de It)...bine, si eu evit cat pot orice fel de sicana in trafic, eu unul apreciez mult bunul simt la volan si nu numai...macar stau linistit ca masina a fost luata fara imprumuturi si are Casco, sper ca si ceilalti simt la fel

                              In schimb, astept sa merg la pescuit cu ea, aici multi dintre colegii mei merg, acolo, fiind mai inalta, va merge mai usor...peste doua saptamani...cu poze evident
                              Last edited by jocherjocher; 21 March 2016, 22:07.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google