Logan, OK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ))) sigur nesimtitii din IT sunt fugiti de la noi....))
    Eu speram ca la capace sa nubfie necesare bridele si sa se prindă cu persoanele....dar este greu sa faci o treaba buna de la început pana la sfarsit.....

    Comment


    • #17
      low cost....Dacia lasa mereu loc de imbunatatiri/bricolaj...ceea ce nu e rau pentru unii, inclusiv pentru mine

      Comment


      • #18
        )))) sunt de acord cu tine....si mie îmi place sa bibilesc si la Dacia ai ce in permanenta ))
        Fuga la Mr Bricolaj sambata dimineata si ai de treaba....))
        Mr Bricolaj la noi.....la tine....tradus in italiana....

        Comment


        • #19
          azi mi s-a intamplat ceva neobisnuit, mi s-a deschis usa sofer o treapta la trecerea peste un bumper mai inalt, numai cu o roata, la viteza mica, sub 5 km/h, fara sa am usile blocate....cu siguranta de la torsionarea caroseriei, de acum voi trece cu ambele roti...plus ca un fel de om a atins-o azi cu ceva cauciucat in parcare, am dat cu mana si s-a luat tot, fara sa ramana vreo urma pe tabla...un fel de botez, sper sa nu urmeze nunti, cumetrii si etc.

          Comment


          • #20
            nu e ok sa ti se deschida usa la trecerea peste obstacole

            si apoi ce torsiune sa fie la sub 5km/h?

            pai daca iei un viraj mai in forta ce se intampla? zboara pasagerii afara de pe exteriorul virajului? )

            eu nu inteleg cum de la logan 1 nu se deschide nici o usa in mers si la logan 2 se deschide. in mod sigur nu are nimic de a face cu rigiditatea caroseriei ci mai degraba cu chederele mai carnoase care imping usa in exterior probabil... sau se creaza o presiune mare pe portiera de la luftul cu aripa fata?

            daca la 5 km/h se intredeschide, la mersul pe autostrada ce se mai intampla?
            Last edited by cristi....; 23 March 2016, 22:15.

            Comment


            • #21
              cum o fi cum n-o fi, prima data m-am speriat crezand ca a aruncat cineva ceva in masina, a facut ca o minge aruncata in portiera, apoi privind in jur am vazut usa deschisa in oglinda...e prima masina cu care mi se intampla, dar daca asa e proiectul...

              legat de torsionarea caroseriei, se torsioneaza, e oarecum similar cu escaladarea unei borduri, care se face la viteza mica oricum ai face...asta pe care sunt nevoit sa-l suport zilnic, e un bumper mai aparte/prost facut fata de celelate, mai inalt si mai abrupt

              Comment


              • #22
                Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!

                Trimis de pe al meu SM-G361F folosind Tapatalk

                Comment


                • #23
                  Si cateva poze dupa ce a fost luata la plimbare...ultima poza din parcare unde doarme in fiecare noapte

                  Azi am reusit sa ii fixez definitiv oglinda din interior, a venit din fabrica pusa de forma, cam balanganea in suportul ei....dupa ce i-am razuit niste aripioare interioare, a intrat cum trebuie pana la capat...acum e fixa si cum trebuie

                  Tot azi i-am cumparat plasa portbagaj originala, cu 10 euro, i-am comandat si barele transversale originale, 115 euro, acelasi pret cu Ro....aveau si o cotiera originala Dacia, de curiozitate am intrebat pretul si m-a cam speriat, 180 euro.

                  keep walking
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    am mai luat si un tricou pe care scrie Dacia, dar m-am cam pacalit pentru ca abia dupa am vazut ca nu era decat reclama nicidecum un mesaj interesant...dar la 5 euro, duca-se, il iau la pescuiala
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      Arunca prostiile alea de "soricei" de pe capacele jantelor ca se vede urat.

                      De unde-ai cumparat toate chestiile astea?

                      Comment


                      • #26
                        Salut, le-am cumparat de la o reprezentanta Dacia din Italia ( de fapt fosta, ca vad ca de cateva zile au dat jos blazonul Renault si Dacia, au ramas cu Kia si Citronel).

                        Bridele de plastic nu le arunc ca ranforseaza suplimentar prinderea capacelor de jante, riscul de a le pierde e mai mic

                        Comment


                        • #27
                          Niciun capac original n-am reusit sa-l scot cu mana libera (a trebuit sa folosesc carligul de scos capace din dotare), iti garantez ca un capac original nu va cadea niciodata .

                          Comment


                          • #28
                            eu am scos unul acum cateva zile, chiar foarte usor ( e un plastic moale nu ca cele AM), a vrut cineva un cod din spatele lui, si l-am pus inapoi la fel de usor. Cat despre carlig de scos capacele, asa ceva nu am si e prima oara cand aud de el. ( masina o am de noua deci presupun ca sunt originale capacele)...poate la alte versiuni e altfel.

                            Am o intrebare la voi, caroseria de Sandero e identica cu Logan cu exceptia portbagajului? ( nu de alta dar barele transversale au fost comandate pentru Sandero, in Italia nu se vinde Logan)
                            Multumesc anticipat

                            Comment


                            • #29
                              Barele transversale de plafon au acelasi cod atat la Logan cat si la Sandero.

                              Comment


                              • #30
                                Singura data cand am reusit sa scot un capac in mers a fost cand am intrat intr-o bordura direct ( accident )...de am indoit janta. De abia atunci mi-a sarit capacul, nici macar nu s-a crapat. Si de aproximativ 1 an jumatate de cand o am, nici macar o data nu mi-a sarit un capac, desi in unele cazuri erau prinse 3/4 ( in unele zone, nu intrase corect, dupa schimbul de anvelope ).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google