Logan, OK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    mai resuscitam un pic topicul...
    masina a primit barele transversale care s-au potrivit perfect, paravanturi usi, aparatori norori fata spate ( montate cam din topor, a trebuit sa decupez din cele din fata), fendere cauciuc bara fata/spate, o perdea luneta utila mai ales noaptea contra farurilor din spate, si niste umerase pentru scaune....in rest nimic deosebit, nivelul de ulei se mentine la maxim dupa 5 000km, insa a trebuit sa mai completez cu niste antigel.

    Masina a ajuns la 5 600 km, ultimii o mie facuti uichendul trecut...pentru ca si-a cam terminat rodajul, am dus-o pana la 150 km/h pentru cateva secunde, avea cam 4500 rpm daca imi amintesc bine. La 3000 rpm are 100 km/h pe gps, la 3500 cam 115-120.

    De mentionat ca pe munte in rampa abrupta, pe la vreo 2000 m altitudine, in tr a a3-a la 4000 rpm imi arata consum instant 23, 24 l/ 100 km.....deci insetata.
    In rest, la mers decent, la 100 km/h, consuma intre 5,5 si 6 l/ 100km, deci rezonabil. Oricum, ma astept ca motorul sa se mai aseze si consumul sa mai scada.
    Deocamdata, in ultimele saptamani, a ramas in parcare, am trecut la uz intens de bicicleta.

    cateva poze cu Logan-ul OK
    Attached Files

    Comment


    • #32
      Frumoasa ;) Ce nu imi place sunt acele benzi din cauciuc lipite pe bara fata si spate, strica tot aspectul masinii.
      Drmuri bune in rest! ;)
      Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

      Comment


      • #33
        Paravanturile iti vor zgaria geamurile,mai bine le dai jos...jos si cu soriceii aia,sunt bune capacele,nu vor cadea...in rest.multi km fara incidente. Pacat ca nu ai platit pt 1.5 dci si pt navigatie,mai ales ca circuli mult.

        Comment


        • #34
          Pe bune? depasesti la deal sub 3000 de ture cu a 5a si te plangi ca masina nu trage??? Ideea rodajului e sa nu aplci sarcina prea mare motorului, si tu depasesti cu pedala la podea in a 5a... Pai ori faci rodaj ori tragi de ea (aka depasesti cu a 3a in ture multe dar fara sa dai pedala la podea), tu nu faceai nici una nici alta.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #35
            @Christnacht: buretii o sa ii pastrez, "sper" sa-si dovedeasca utilitatea, cel putin pe aici e aglomeratie mare

            @einstein1984: la un deal serios, la astfel de motoare, daca apesi pedal to metal, nu se intampla nimic, motorul nu are nici o reactie, doar continua sa scada turatiile, adica nu simti un zvac/sarcina care sa ii creasca sau macar sa ii mentina turatiile. Masina chiar a beneficiat corespunzator, de la motor cu crestere graduala a turatiilor dupa un anumit parcurs de km pana la difuzoarele sistemului audio.

            @mar1us1405: paravanturile imi sunt utile, fumez la volan, daca se zgaraie( partea superioara numai ), se schimba cand devin deranjante.
            Legat de navigatie, am deja un gps plus gps-ul telefonului in caz de ceva, plus ca stau mai linistit privind furturile. Legat de diesel, am explicat la inceput de ce nu-mi serveste plus ca o benzina o vad peste 30 ani, un diesel nu, cel putin la mine

            Comment


            • #36
              Ca sa simti zvac la depasirile cu benzinarele astea mici, obligatoriu trebuie sa retrogradezi din 5 in 3 (bineinteles ca la retrogradare turatia va creste brusc, asta e si scopul iar turatia mare duce la putere mare intr-un timp scurt asa cum ai nevoie in depasire) deci ori ai grija la turatii si renunti la depasire ori retrogradezi si depasesti, turatiile mici in treapta mare de viteze nu se impaca cu depasirea.

              Comment


              • #37
                omiteti un detaliu esential pe care l-a precizat

                rampa era la 2 mii de m, unde oxigenul e rarefiat iar aspiratele sunt lesinate rau

                asa am patit si eu pe transalpina, in cel mai inalt punct, treapta 2, si pe canicula, nu prea folosea la nimic, masina era lesinata rau de tot, de abia putea tine 3 mii de ture aproximativ, mai mult nu putea fi turata
                Last edited by cristi....; 28 April 2016, 21:11.

                Comment


                • #38
                  Buna seara, sa mai resuscitam un pic topicul:
                  masina a primit capitonaj capota plus capitonaj partial perete foc.
                  Facute in parcare, deci cu un nivel estetic redus.
                  Materialele folosite au fost un capitonaj capota de la alta masina plus banda aluminiu pe care scria rezistenta la temperaturi inalte indicata fiind pentru cuptoare.
                  Referitor la nivelul de antifonare, eu nu fac diferenta dar cu siguranta s-a mai ameliorat.
                  Pozele vor urma, evident.
                  Acum m-am apucat de capitonaj capota portbagaj care va iesi destul de bine zic eu, si protectie tabla zona de incarcare portbagaj. Apoi stop cu bricolajul.

                  Masina a ajuns la 6 500 km in stare buna si se pregateste de un drum de 4 000 km.
                  Ca si mici probleme, am observat ceva scurgeri ulei (de la vapori probabil) in jurul unui furtunas de la capacul chiuloasa.
                  Apoi, cand pornesc AC-ul se aude intai un fel de trancaneala timp de cateva secunde apoi cupleaza si isi vede de treaba. Probabil din cauza ca il folosesc foarte rar, il pornesc la saptamana cate 10 minute ca sa nu uite ca exista.
                  Tinuta de drum, ca noua, multumitoare, confortabila mai mult psihic decat fizic, stiind ca e noua si pot pleca oriunde fara teama.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google