My "new" Ride - Logan Prestige 1.2l - 73CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Te salut !
    Ptr ca si eu sunt in asteptarea unui Prestige , as fi interesat de cateva lucruri
    Ai gasit acea tavita portbagaj ? De asemenea ,carligele ptr plase ? Daca da , de unde le-ai luat si cat au costat ?
    Si a doua dilema : de ce vine un turism cu anvelope XL ( extraload ) ??

    Comment


    • Salut!
      Am gasit tavita portbagaj, fara probleme, in targ la Vitan (in Bucuresti), dar cum vad ca tu esti din Brasov, sunt 100% convins ca vei gasi la orice magazin care comecializeaza piese si/sau accesorii Dacia. Eu am dat pe ea cca. 60 de lei, daca imi aduc bne aminte. In magazin s-ar putea sa fie mai scumpa.
      In ceea ce priveste carligele, am fost un pic mai creativ: am luat doua carabine si doua carlige (cu inel, inchis, la capat), dintr-un magazin de bricolaj. Am "imbracat" carabinele in banda izolatoare, un pic cauciucata (ca sa nu zornaie in portbagaj), apoi am introdus inelele carligelor prin carabina si am agatat carabina de niste gauri din plafonul portbagajului (zona unde erau boxele la L1). Necesita un pic de bricolaj, trebuie sa mai faci doua gauri pe acolo, sa ai pe unde sa bagi carabina. Pret: 20-30 lei, cu totul, nu mai stiu exact.
      In ceea ce priveste anvelopele, sincer nu mi-am pus pana acum aceasta intrebare, deci este o dilema si pentru mine. Cred ca este vorba de ce avea pe stoc cei de la Continental, pe dimensiunea asta. Banuiesc!
      Sa o stapanesti sanatos, fara evenimente!

      Comment


      • Update la 17000 km:
        - dupa mai multe drumuri noaptea, inafara localitatilor, am ajuns la concluzia ca becurile fazei scurte sunt insuficiente/ineficiente. In scurt timp le voi schimba cu ceva mai puternic (dar legal).
        - becurile proiectoarelor de ceata sunt degeaba. total. daca nu le aveam, era fix acelasi lucru. Am prins cate drumuri, cu ceata destul de densa, si nu am simtiti ca sunt acolo. Sunt mult mai slabe ca la L1 ph1.
        - am rezolvat scartaitul scaunului de la sofer, printr-o vizita la service, dupa o reclamatie la ANPC si Vocea Clientului. Scaunul a fost desfacut, verificate si gresate + saibe si distantiere. De cca. 2 luni nu a mai revenit niciun zgomot cel putin suspect de la scaun.
        - "s-a mai lasat si masina" in general, au disparut in mare parte si alte zgomote sacaitoare din habitaclu (stalp din zona centurilor, plafon etc).
        - ornamentul cromat de pe maciuca schimbatorului de viteze (unde este schema treptelor) a inceput sa se strice
        - elmentele de piele (volan si maciuca schimbatorului de viteze) se tin foarte bine. Nu dau semne de oboseala sau uzura, fara sa le fi curatat vreodata, cu vreun produs de ingrijire a pielii.

        Fara concluzii.

        Comment


        • Pielea de pe Dacia e una din cele mai bune vazute de mine pe vreo masina. Ma refer la rezistenta. La multe masini cu pretentii deja la 60-70k km se imbraca again. La un focus un coleg de-al meu venea la birou in fiecare dim cu mainile negre. Si avea in jur de 70k. Nu este foarte estetica dar foarte rezistenta. Eu am 90k km cu volanul/pielea din dotare si nu a pocnit de nicaieri. De pe la vreo 70k km incoace mai dau din cand in cand volanul cu niste servetele mai speciale. Habar nu am de care. Erau ieftine in Carrefour..... Bine, mie nici nu imi transpira mainile si nu am ghiuluri. Nici macar verigheta. Daca iti transpira mainile volanul clar e compromis. Indiferent daca are piele sau nu. Sarea face prapad.
          In rest vad ca vechile traditii nu-s incalcate. Scartait scaun, centurile cand sunt prinse, plastice care mai chitatie. Asta e.
          Iti doresc succes cu ea deoarece eu nu am avut. . Merge inca, dar am bagat de-a bani in ea de m-am plcitisit, ca sa mearga in parametri.
          Last edited by Archangel80; 8 December 2017, 15:38.

          Comment


          • Nu vreau sa fiu gresit inteles, masina merge fara probleme, porneste la sfert, de fiecare data, toate sistemele de siguranta activa si/sau pasiva, functioneaza fara repros.
            Chestiile care ma deranjeaza pe mine, sunt chestiuni minore, dar care imi stau mie pe creier. Altii poate citesc si spun: "ia uite-l si pe nebunul asta, il deranjeaza ca scartie un plastic", dar pe mine, la o masina nou, ma astept sa fie totul pus la punct. De aceea i-am si stresat pe astia de la Dacia, la garantie.

            Comment


            • La motor nu am/ai ce sa-i reprosez. Renault produce printre cele mai fiabile motoare pe benzina aspirate. Partea de macanica e praf si pulbere. Piese proaste din fabrica, scumpe ca naiba etc. Mai scumpa e intretinerea la un Logan decat la un Golf. Detin ambele modele.

              Comment


              • suntem furati de umflatii de la stat

                Pe la 8000 de eur merita Loganul, primesti destula masina pentru banii dati.
                Problema este ca romanul de rand isi permite greu sau deloc masina noua.

                Este problema veniturilor mici dublata de furtul continuu al statului si al angajatilor acestuia.
                La o masina de 8000 de eur platesti aprox. 1500 de eur numai tva.
                Apoi daca cei 8000 de eur ii platesti din salariu, in procesul de plata al masinii mai bagi vreo 3000 de euro in conturile umflatilor (taxe aferente salariilor pe care le folosesti ca sa iti platesti masina).

                Cum ar fi daca un Logan bine echipat ar costa 5000 de euro ?
                Cati si-ar mai bate capul cu SH uri ?
                Cum ar fi daca am munci mai mult pentru noi si mai putin pentru o gasca de hoti umflati care ne rad in fata pe banii nostri ?
                Logan GPL 1.4

                Comment


                • Pefect de acord..ma batea gandul pentru un SH , dar am prins un Prestige cu 1.0 SCE la 6600 Eur (destocaj + Rabla).
                  Consider ca e best buy pentru oferta de pe piata..
                  Nu cred ca ar merita peste 8000 Eur..poate doar diesel-ul.

                  Comment


                  • pentru mine, o Dacia, indiferent de model/versiune/echipare, nu merita mai mult de 10.000 Euro - maxim.
                    Problema principala la romani, indiferent ce masina conduc, este ca nu realizeaza ca o masina, pe langa costul de achizitie, implica costuri de exploatare (carburant/consum, asigurari, revizii, consumabile, service). Majoritatea cunoscutilor, care si-au achizitionat o masina SH, straina, in detrimentul unei Dacii noi, au pus pe masina piese after market, montate la service-uri dubioase, pentru ca, evident, au descoperit ca nu isi permit sa intretina o masina, cu piese originale, de calitate. Schimburile de ulei si filtre si le fac in parcare, s.a.m.d. Eu am ales Dacia, pentru ca, din punct de vedere piese/service, ofera cel mai bun raport calitate/pret, pe care eu mi-l pot permite si il pot sustine.
                    Dar, repet, nu as da mai mult de 10.000 euro, pe nicio Dacie. Momentan asta este valorea calitatii brandului.

                    Comment


                    • te-ai urcat in noul duster?

                      eu zic ca isi merita banii. poate nu cea de 20 de mii, dar 18 mii merita

                      Comment


                      • Da, m-am urcat, chiar am condus unul, zilele acestea, cca. 500km. Si da, este un urias salt inainte, din punct de vedere ergonomie, confort, design (la interior), dar raman la pararea mea (repet, personala), ca nicio Dacie nu merita mai mult de 10.000 euro.
                        Ca sa-ti dau un exemplu ce mi-as lua cu 18.000 - 20.000 euro, acum o luna, un coleg de la munca si-a luat de la Honda CRV, fabricat oct. 2016, nu full (am comparat dotarile de pe masina lui cu un Duster full, si singura chestie pe care nu o are este tapiterie piele si camere in oglinzi, dar are multe alte chestii in plus. sa zicem ca sunt pe acolo ca dotari). Masina a fost a unui director de la Honda Bucuresti Nord (dealerul de la care a si luat masina), 20.000 km, diesel 160CP, cutie automata, garantie 3 ani, fara limita de kilometri. 20.000 euro TVA inclus. Am mers si cu masina asta, dar putin, cred ca 5 km, dar interiorul este din alta liga de la ergonomie, la calitatea materialelor, la imbinari etc, iar ca fiabilitate.....

                        Comment


                        • Originally posted by m3dic911 View Post
                          dar raman la pararea mea (repet, personala), ca nicio Dacie nu merita mai mult de 10.000 euro.
                          Fara discutie.

                          CR-V cu motor de 1.6 sau 2.2?
                          ...desi cred ca in 2016 deja nu mai fabricau cu 2.2.
                          Keep walking...

                          Comment


                          • Din cate imi aduc aminte, 1.6 (ceva cu Dtec)

                            In alta ordine de idei, zilele acestea am implinit 20.000 km cu cascarabeta. Ca si aspect pozitiv (suprinzator din punctul meu de vedere), este faptul ca pielea de pe volan si schimbator (cele originale, din fabrica), nu prezinta nici cea mai mica urma de uzura. ce este cel mai ineresant, nu le-am dat niciodata cu produse speciale de intretinere piele, sau chestii d-astea. Este adevarat ca nici nu am/port verigheta/inele.
                            Aspecte negative identificate de mine, in 20.000 km:
                            - scaunul sofer are probleme de constructie, la niste articulatii de la mecanismul de ridicare (a scartait infiorator, pana m-am enervat si m-am dus la garantie si le-am spus ca acolo le las masina, pana nu rezolva. Au desfacut scaunul, au pus niste saibe/distantiere, ceva, si de 6 luni este liniste si pace)
                            - proiectioarele de ceata sunt inutile/inutilizabile din cauza puterii slabe a becurilor
                            - a inceput sa se miste modulul ce contine butoanele de actionare geamuri fata, in locul unde este amplasat pe usa. are un usor joc. Momentan nu este deranjant, dar sunt sigur ca in timp miscarea se va accentua/agrava.

                            Si cel mai important: regret enorm motorul de la vechea Dacie (1.5 DCI 85CP). Dupa pararea mea, este unul dintre cele mai bune motoare facute de Renault vreodata, ca si fiabilitate, consum, raport calitate/pret, costuri de intretinere si exploatare.

                            Comment


                            • Maine avem revizia de 2 ani (si cca. 19.000 km).
                              Am primit deviz estimativ de 513.14 lei TVA inclus, pentru:
                              - 4 litri ulei ELF SXR 5W40 evolution 900
                              - garnitura buson ulei
                              - filtru habitaclu
                              - filtru aer
                              - filtru ulei
                              - manopera.

                              Consumabilele de la ei.
                              Meridian Nord, ca e aproape de munca

                              pret final: 513.11 lei ))
                              Ultima revizie facuta la ei, pentru ca data viitoare, iese din garantie...
                              Last edited by m3dic911; 6 March 2018, 11:37. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Salut! Ce mai face masinuta?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google