If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
A fost 8000 euro masina, intradevar e un pret bun pentru o masina noua, dar atat, in niciun caz masina nu e vreo afacere daca nu scoate bani.
Plus ca multi cred ca au inteles ca ai platit 5000 euro pe ea, ceea ce e gresit, aia 3000 care i-au fost scazuti n-au picat din cer.
Evident. In alta ordine de idei, eu masina NU am luat-o sa produca bani. Pentru mine este o unealta care-mi usureaza viata, imi aduce un plus de confort, cu siguranta ma pot lipsi de ea.
Ideea din spatele achizitiei a fost sa platesc cat mai putin pe o masina noua, cu dotarile maximale pentru pretul ei, cu costuri minimale de exploatare (rca, revizii, piese etc).
Tot cred ca e o afacere buna raportat la ce ai primit de banii aia. Eu am dat 10800 si restul pana n 12600 a fost rabla lui tata tichet si 200e pomana de la Dacia(vrajala adica). La vremea aceea am zis ca era varianta castigatoare.
Mergand pe ideea de low cost, si discount-urile sunt low. Sincer, ma indoiesc de faptul ca la Skoda, pentru un CityGo de 8500 euro, primesti un discount mai mare de 200 euro
fiat tipo ai reducere intre 1200 si 2 mii de euro, functie de echipare; reducere/discount standard- fara sa te duci tu sa te rogi de ei
hyundai da 3 mii de euro reducere, fara sa ceri tu asta
la renault am obtinut o reducere de 10% din pretul de lista cu tva (14 mii, deci 1400 de euro reducere)+ tichete rabla (se ofereau ei sa-mi faca rost de ele)
nu va ganditi ca discounturile astea se aplica la modelele din gama de top a producatorilor. eu m-am uitat la modelele mici, gen hyundai i20, clio 4 cu preturi apropiate de cele ale unei dacii in varianta de top
vw da 1400-2 mii de euro reducere standard sa scape de niste stocuri sa introduca variantele cu facelift
de black friday, am vazut reduceri de 5 mii de euro la ford focus iar la cele din clasa de lux 10-15 mii de euro
de asta zic ca 200 de euro.. nici nu merita deschisa discutia la suma asta )
Iata ca s-au implinit 6 luni (si 3000km) de cand am masina, iar per total sunt foarte multumit de ea. O mica recenzie:
I. Plusuri:
- clima automata = dumnezeu, merita toti banii, fara discutii. Face fata cu brio, raceste si mentine temperatura. Testata in cele mai toride zile de pana acum. Nu se simte cresterea consumului, nu se resimte in puterea motorului (foarte puternic).
- bancheta rabatabila. Si-a dovedit utilitatea nu o singura data in aceasta perioada.
- comfortabila la drum lung. Bucuresti - Zakynthos- Bucuresti (neasteptat de comfortabila).
- garda la sol. Da, este inalta, si asta ma bucura nespus. Este o parere personala, asa cum am mai afirmat, nu sunt sofer de rally, sa iau curbele cu 100km/h, deci inaltimea masinii nu ma deranjeaza pe partea asta. Ce ma bucura este ca am intrat cu ea pe camp, acolo unde se ara cu tractorul, si am fost tatal lor. Deci pentru mine, un mare plus.
- calitatea materialelor si a imbinarilor din interior, pana acum, o surpriza placuta.
II. Minusuri:
- tabla subtire, de kko. Daca te uiti un pic mai incruntat la masina, se indoaie.
- consum mare, afara. La 100km/h, pe autostrada, constant, cu cruise control, 2 persoane, bagaje full, clima pornita, 6 - 7% (in functie de relief). Dar poate e ceva in neregula cu ea, nu stiu. Asta este ce am descoperit eu. In oras, 2 persoane, clima pornita, 6.8-6.9%.
- contrastul scrisului/luminii din bord este putin enervant. Ar fi fost buna o optiune de control a luminozitatii, dar deja sunt pretentios.
Daca ar fi sa aleg iar masina, tot Dacia asta m-ar tenta, dar poate diesel. Uneori, in special la urcari/pante abrupte, simt nevoia cuplului de la diesel. In rest, pana acum, raportul pret-calitate este in parametri autoimpusi. Ramane de vazut, daca peste 4 ani, o sa am aceeasi parere.
Ca si paralela, am un prieten care si-a luat, in aceasi saptamana cu mine, noul Fiat Tipo. Designul este net superior Daciei. Si atat. Am mers cu el, il stiu foarte bine. Tot Dacia ar ramane, sincer.
Sa te bucuri de masina.
Un mare plus in ceea ce priveste confortul, de toate genurile , ti-l da puterea unui diesel. Am benzinar cu 16v si dCi, asa ca stiu ce vorbesc.
Cat despre consumul pe cruise, in multe cazuri acesta este mai ridicat, decat in cazul mersului , fara.
Multumesc, la fel!
Stiu partea cu diesel-ul, am avut un Logan de 85CP, dar, pentru mine, nu este fezabil un diesel. Fac maxim 8000km/an din care 80-85% in Bucuresti. Drumul pe care l-am facut acum este "one time only", si a fost doar asa, sa vad cum se comporta masina asta
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment