My "new" Ride - Logan Prestige 1.2l - 73CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    A fost 8000 euro masina, intradevar e un pret bun pentru o masina noua, dar atat, in niciun caz masina nu e vreo afacere daca nu scoate bani.
    Plus ca multi cred ca au inteles ca ai platit 5000 euro pe ea, ceea ce e gresit, aia 3000 care i-au fost scazuti n-au picat din cer.

    Sa te folosesti sanatos de ea.
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • #47
      Evident. In alta ordine de idei, eu masina NU am luat-o sa produca bani. Pentru mine este o unealta care-mi usureaza viata, imi aduce un plus de confort, cu siguranta ma pot lipsi de ea.
      Ideea din spatele achizitiei a fost sa platesc cat mai putin pe o masina noua, cu dotarile maximale pentru pretul ei, cu costuri minimale de exploatare (rca, revizii, piese etc).

      Sent from my SM-G901F using Tapatalk

      Comment


      • #48
        Ai platit 8000, nu 5000.
        Aia 3000 care au constat in loganul ce l-ai dat la buyback erau tot banii tai.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #49
          Am si zis, mai sus, "evident", ca si confirmare a ceea ce ai spus. Am afirmat ca am platit DIFERENTA de 5000.

          Sent from my SM-G901F using Tapatalk

          Comment


          • #50
            Tot cred ca e o afacere buna raportat la ce ai primit de banii aia. Eu am dat 10800 si restul pana n 12600 a fost rabla lui tata tichet si 200e pomana de la Dacia(vrajala adica). La vremea aceea am zis ca era varianta castigatoare.
            Last edited by 77sky; 15 April 2016, 18:53.

            Comment


            • #51
              200 de euro? bataie de joc. altii ofera pana la 1400-2 mii de euro reducere sau mai mult

              Comment


              • #52
                Cu aceleasi dotari plus vopsea metalizata,m-a costat 10157e,eu stiu ca 9300 este fara navigatie si cruise control.

                Trimis de pe al meu P5_Energy folosind Tapatalk

                Comment


                • #53
                  De curiozitate ce model si cati km avea Loganul dat ca buy-back?

                  Comment


                  • #54
                    80k

                    Mai corect, pana in 80k
                    Last edited by 77sky; 15 April 2016, 18:53. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by cristi.... View Post
                      200 de euro? bataie de joc. altii ofera pana la 1400-2 mii de euro reducere sau mai mult


                      In niciun caz la Dacia. Sunt din alt fim astia.

                      Comment


                      • #56
                        Mergand pe ideea de low cost, si discount-urile sunt low. Sincer, ma indoiesc de faptul ca la Skoda, pentru un CityGo de 8500 euro, primesti un discount mai mare de 200 euro

                        Sent from my SM-G901F using Tapatalk

                        Comment


                        • #57
                          fiat tipo ai reducere intre 1200 si 2 mii de euro, functie de echipare; reducere/discount standard- fara sa te duci tu sa te rogi de ei

                          hyundai da 3 mii de euro reducere, fara sa ceri tu asta

                          la renault am obtinut o reducere de 10% din pretul de lista cu tva (14 mii, deci 1400 de euro reducere)+ tichete rabla (se ofereau ei sa-mi faca rost de ele)

                          nu va ganditi ca discounturile astea se aplica la modelele din gama de top a producatorilor. eu m-am uitat la modelele mici, gen hyundai i20, clio 4 cu preturi apropiate de cele ale unei dacii in varianta de top

                          vw da 1400-2 mii de euro reducere standard sa scape de niste stocuri sa introduca variantele cu facelift

                          de black friday, am vazut reduceri de 5 mii de euro la ford focus iar la cele din clasa de lux 10-15 mii de euro

                          de asta zic ca 200 de euro.. nici nu merita deschisa discutia la suma asta )
                          Last edited by cristi....; 15 April 2016, 15:33.

                          Comment


                          • #58
                            Iata ca s-au implinit 6 luni (si 3000km) de cand am masina, iar per total sunt foarte multumit de ea. O mica recenzie:
                            I. Plusuri:
                            - clima automata = dumnezeu, merita toti banii, fara discutii. Face fata cu brio, raceste si mentine temperatura. Testata in cele mai toride zile de pana acum. Nu se simte cresterea consumului, nu se resimte in puterea motorului (foarte puternic).
                            - bancheta rabatabila. Si-a dovedit utilitatea nu o singura data in aceasta perioada.
                            - comfortabila la drum lung. Bucuresti - Zakynthos- Bucuresti (neasteptat de comfortabila).
                            - garda la sol. Da, este inalta, si asta ma bucura nespus. Este o parere personala, asa cum am mai afirmat, nu sunt sofer de rally, sa iau curbele cu 100km/h, deci inaltimea masinii nu ma deranjeaza pe partea asta. Ce ma bucura este ca am intrat cu ea pe camp, acolo unde se ara cu tractorul, si am fost tatal lor. Deci pentru mine, un mare plus.
                            - calitatea materialelor si a imbinarilor din interior, pana acum, o surpriza placuta.

                            II. Minusuri:
                            - tabla subtire, de kko. Daca te uiti un pic mai incruntat la masina, se indoaie.
                            - consum mare, afara. La 100km/h, pe autostrada, constant, cu cruise control, 2 persoane, bagaje full, clima pornita, 6 - 7% (in functie de relief). Dar poate e ceva in neregula cu ea, nu stiu. Asta este ce am descoperit eu. In oras, 2 persoane, clima pornita, 6.8-6.9%.
                            - contrastul scrisului/luminii din bord este putin enervant. Ar fi fost buna o optiune de control a luminozitatii, dar deja sunt pretentios.

                            Daca ar fi sa aleg iar masina, tot Dacia asta m-ar tenta, dar poate diesel. Uneori, in special la urcari/pante abrupte, simt nevoia cuplului de la diesel. In rest, pana acum, raportul pret-calitate este in parametri autoimpusi. Ramane de vazut, daca peste 4 ani, o sa am aceeasi parere.

                            Ca si paralela, am un prieten care si-a luat, in aceasi saptamana cu mine, noul Fiat Tipo. Designul este net superior Daciei. Si atat. Am mers cu el, il stiu foarte bine. Tot Dacia ar ramane, sincer.

                            Sa ne auzim cu bine, peste 200.000km

                            Comment


                            • #59
                              Sa te bucuri de masina.
                              Un mare plus in ceea ce priveste confortul, de toate genurile , ti-l da puterea unui diesel. Am benzinar cu 16v si dCi, asa ca stiu ce vorbesc.
                              Cat despre consumul pe cruise, in multe cazuri acesta este mai ridicat, decat in cazul mersului , fara.
                              Last edited by IancuMIC; 9 August 2016, 12:17.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #60
                                Multumesc, la fel!
                                Stiu partea cu diesel-ul, am avut un Logan de 85CP, dar, pentru mine, nu este fezabil un diesel. Fac maxim 8000km/an din care 80-85% in Bucuresti. Drumul pe care l-am facut acum este "one time only", si a fost doar asa, sa vad cum se comporta masina asta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google