Salutare!
A venit sezonul rece (adica am avut primele dimineti cu temperaturi de 0 si -1), astfel ca se cere o noua mini recenzie a utilajului:
- km la zi, 5800
-aspecte care imi displac de la ultima recenzie:
- luneta se dezgheata/dezabureste greu (comparatie cu L1 si L1 face lift). Nu este o problema de fabricatie, am verificat, ci doar proiectare (probabil subdimensionare a rezistentelor din luneta)
- calitatea materialului din care sunt facute scaunele (textilul), este muuuullltttt inferior celui de pe L1.
- undeva in stalpul dreapta dintre usi, scartie ceva (si cu un mic tacanit), dar nu tot timpul, si nu foarte tare, dar exact cat sa ma calce pe nervi. nu am reusit sa identific sursa.
- vopseaua si tabla sunt de toata jena. Au aparut cateva pete pe vopsea, pe capota. S-ar putea sa fie ceva mizerie mai persistenta, dar nu pare. Cand ma duc la revizia de un an, o sa le aduc in vedere si problema asta.
-aspecte care imi plac de la ultima recenzie:
- ABS-ul si ESP-ul functioneaza foarte bine. Azi dimineata, la ora 6:00, pe Podul Grant din Bucuresti, era putin polei (-2grade), eu fiind un inconstient tembel (si comod) nu mi-am montat inca anvelopele de iarna (desi le am in balcon), a trebuit sa pun o frana brusca si sa trag de volan. Sistemul a functionat perfect.
- pornirea la rece, fara probleme, drepidatii, oscilatii violente ale turometrului, chiar si la pornire la ora 5:00, dupa cateva zile de stat.
- silentiozitatea motorului si a angrenajelor in general (chiar si de afara, langa masina)
- faptul ca pot prinde covorasul de cauciuc de pe partea soferului, in mocheta, este un aspect pozitiv, mai ales ca la masina anteriora, ma tot luptam cu el, sa stea la locul sau, iar asta ma enerva la culme
- nu am identificat inca pete de ulei sau benzina, pe la furtunele/burdufele de la motor. Absolut deloc, verificat saptamanal. Nu am spalat si nu am sters motorul deloc, de la achizitie.
- optiunea MAX a sistemului de climatizare, este foarte foarte utila, mai ales in perioada rece. Am avut ghinionul sa-mi pierd cele doua raclete pe care le aveam, iar acum vreo 2 zile, dimineata, geamurile avea gheata pe ele. in 2 minute eram gata de drum.
Per total sunt inca multumit de alegere, mai ales ca am un prieten care si-a luat, aproximativ in acelasi timp cu mine, un Fiat Tipo modelul nou, si pot spune ca am tras lozul castigator (nu voi detalia de ce, nu caut sa denigrez alte marci/modele si nici sa ridic in slavi Dacia).
Sa ne auzim cu bine la recenzia de un an, dupa revizie!
A venit sezonul rece (adica am avut primele dimineti cu temperaturi de 0 si -1), astfel ca se cere o noua mini recenzie a utilajului:
- km la zi, 5800
-aspecte care imi displac de la ultima recenzie:
- luneta se dezgheata/dezabureste greu (comparatie cu L1 si L1 face lift). Nu este o problema de fabricatie, am verificat, ci doar proiectare (probabil subdimensionare a rezistentelor din luneta)
- calitatea materialului din care sunt facute scaunele (textilul), este muuuullltttt inferior celui de pe L1.
- undeva in stalpul dreapta dintre usi, scartie ceva (si cu un mic tacanit), dar nu tot timpul, si nu foarte tare, dar exact cat sa ma calce pe nervi. nu am reusit sa identific sursa.
- vopseaua si tabla sunt de toata jena. Au aparut cateva pete pe vopsea, pe capota. S-ar putea sa fie ceva mizerie mai persistenta, dar nu pare. Cand ma duc la revizia de un an, o sa le aduc in vedere si problema asta.
-aspecte care imi plac de la ultima recenzie:
- ABS-ul si ESP-ul functioneaza foarte bine. Azi dimineata, la ora 6:00, pe Podul Grant din Bucuresti, era putin polei (-2grade), eu fiind un inconstient tembel (si comod) nu mi-am montat inca anvelopele de iarna (desi le am in balcon), a trebuit sa pun o frana brusca si sa trag de volan. Sistemul a functionat perfect.
- pornirea la rece, fara probleme, drepidatii, oscilatii violente ale turometrului, chiar si la pornire la ora 5:00, dupa cateva zile de stat.
- silentiozitatea motorului si a angrenajelor in general (chiar si de afara, langa masina)
- faptul ca pot prinde covorasul de cauciuc de pe partea soferului, in mocheta, este un aspect pozitiv, mai ales ca la masina anteriora, ma tot luptam cu el, sa stea la locul sau, iar asta ma enerva la culme
- nu am identificat inca pete de ulei sau benzina, pe la furtunele/burdufele de la motor. Absolut deloc, verificat saptamanal. Nu am spalat si nu am sters motorul deloc, de la achizitie.
- optiunea MAX a sistemului de climatizare, este foarte foarte utila, mai ales in perioada rece. Am avut ghinionul sa-mi pierd cele doua raclete pe care le aveam, iar acum vreo 2 zile, dimineata, geamurile avea gheata pe ele. in 2 minute eram gata de drum.
Per total sunt inca multumit de alegere, mai ales ca am un prieten care si-a luat, aproximativ in acelasi timp cu mine, un Fiat Tipo modelul nou, si pot spune ca am tras lozul castigator (nu voi detalia de ce, nu caut sa denigrez alte marci/modele si nici sa ridic in slavi Dacia).
Sa ne auzim cu bine la recenzia de un an, dupa revizie!
Comment