My "new" Ride - Logan Prestige 1.2l - 73CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salutare!
    A venit sezonul rece (adica am avut primele dimineti cu temperaturi de 0 si -1), astfel ca se cere o noua mini recenzie a utilajului:
    - km la zi, 5800
    -aspecte care imi displac de la ultima recenzie:
    - luneta se dezgheata/dezabureste greu (comparatie cu L1 si L1 face lift). Nu este o problema de fabricatie, am verificat, ci doar proiectare (probabil subdimensionare a rezistentelor din luneta)
    - calitatea materialului din care sunt facute scaunele (textilul), este muuuullltttt inferior celui de pe L1.
    - undeva in stalpul dreapta dintre usi, scartie ceva (si cu un mic tacanit), dar nu tot timpul, si nu foarte tare, dar exact cat sa ma calce pe nervi. nu am reusit sa identific sursa.
    - vopseaua si tabla sunt de toata jena. Au aparut cateva pete pe vopsea, pe capota. S-ar putea sa fie ceva mizerie mai persistenta, dar nu pare. Cand ma duc la revizia de un an, o sa le aduc in vedere si problema asta.

    -aspecte care imi plac de la ultima recenzie:
    - ABS-ul si ESP-ul functioneaza foarte bine. Azi dimineata, la ora 6:00, pe Podul Grant din Bucuresti, era putin polei (-2grade), eu fiind un inconstient tembel (si comod) nu mi-am montat inca anvelopele de iarna (desi le am in balcon), a trebuit sa pun o frana brusca si sa trag de volan. Sistemul a functionat perfect.
    - pornirea la rece, fara probleme, drepidatii, oscilatii violente ale turometrului, chiar si la pornire la ora 5:00, dupa cateva zile de stat.
    - silentiozitatea motorului si a angrenajelor in general (chiar si de afara, langa masina)
    - faptul ca pot prinde covorasul de cauciuc de pe partea soferului, in mocheta, este un aspect pozitiv, mai ales ca la masina anteriora, ma tot luptam cu el, sa stea la locul sau, iar asta ma enerva la culme
    - nu am identificat inca pete de ulei sau benzina, pe la furtunele/burdufele de la motor. Absolut deloc, verificat saptamanal. Nu am spalat si nu am sters motorul deloc, de la achizitie.
    - optiunea MAX a sistemului de climatizare, este foarte foarte utila, mai ales in perioada rece. Am avut ghinionul sa-mi pierd cele doua raclete pe care le aveam, iar acum vreo 2 zile, dimineata, geamurile avea gheata pe ele. in 2 minute eram gata de drum.

    Per total sunt inca multumit de alegere, mai ales ca am un prieten care si-a luat, aproximativ in acelasi timp cu mine, un Fiat Tipo modelul nou, si pot spune ca am tras lozul castigator (nu voi detalia de ce, nu caut sa denigrez alte marci/modele si nici sa ridic in slavi Dacia).

    Sa ne auzim cu bine la recenzia de un an, dupa revizie!

    Comment


    • #62
      Am fost ieri cu un coleg sa si configureze un Logan nou in Pantelimon. Cat timp a vorbit el cu reprezentatul de vanzari, m am dus sa ma uitat atent si eu la masina. Mi se mare putin mai slab calitativa vs Logan 1 ph2.
      Ce mi a placut: scaunele nu stiu din ce sunt facute..dar mult mai confortabile vs Passat-ul meu din 2004...mai moi..probail buretele.
      La 1.85 m stau bine ea..cam ca in Passat, dar ca pozitia la volanta este mult mai inalta (un mare minis cotiera)
      Usile se inchid foarte bine si se aud ok la inchidere
      Butoanele de la geamuri sunt pe usa
      Un mare minus..mocheta de la picioare la fel de naspa...dar am vazut si la skoda ocatavia mocheta la fel.
      Rotile mi se par cam mici...probabil ca pare asa ptr ca masina este prea inalta.

      Comment


      • #63
        si mie imi pare ca este mai "prost inchegata" decat L1 (am avut si faza 1 si faza 2). Pare mai firava, nu stiu cum sa descriu sentimentul...
        Scaunele sunt intr-adevar mult mai confortabile ca la L1, fapt realizat dupa drumuri mai lungi, deci se confirma.
        Cotiera la mine este Dacia, pusa de ei, este modelul al 2-lea, cel cu armatura din plastic (foarte, foarte rezistent). Pana acum s-a comportat admirabil, arata bine (mult mai bine ca versiunea cu armatura metalica), nu da semne de oboseala, este confortabila, intr-un cuvant, merita.
        A mea are din fabrica roti 195/55/16. Estetic se vede bine, ruleaza bine, dar cel mai mare dezavantaj este ca pentru aceasta mica diferenta de dimensiune, platesti mai mult la anvelope. Per total, nu cred ca merita 195/55/16 in detrimentul 185/65/15, dar este o parere pur personala.

        Comment


        • #64
          Mda..diferenta la set este de cam 200 lei, la niste anvelope bune...dar totusi nu le cumperi in fiecare an. Si in plus arata mai a masina cu roti pe 16.
          Si eu si colegul am ramas cu un sentiment de low, low cost si asamblata pe fast fow forward...dar sentimentul asta se gaseste si la masini de 20000 euro. Mergi sa vezi Octavia din 2016.
          Pacat ca motoarele sunt slabe.

          Comment


          • #65
            tacanitu dintre portiere (stalpul B, de la centura) poate proveni de jos (e o chestie metalica sub ornament ala de plastic care la un moment dat incepe sa zdrangane) - Solutia: desfacut si izolat putin pe acolo

            petele de pe vopsea pot sa fie de la gainatul de pasari. daca ai obiceiu sa lasi masina in soare si sa nu cureti foarte repede... ala fiind acid si la temperaturi ridicate lacul suferind o dilatatie.. raman urme. asta nu poate face obiectul garantiei, de altfel in carnetul de intretinere specifica clar aspectul asta, ca mizeriile de la pasari trebuie indepartate cat mai repede

            petele alea nu ies decat cu polish sau revopsit elementul respectiv

            Comment


            • #66
              Pai, daca tot ai aruncat-o cu "lozul", dezvolta sa stim si noi!

              Comment


              • #67
                @cristi: tacanitul vine de sus, cam de unde se imbina profilul de plastic cu plafonul. Am mai citit pe net ca ar putea sa fie piese aia de metal de jos, am cercetat varianta asta la momentul acela, dar nu s-a confirmat. Multumesc de sugestie! In ceea ce priveste vopseaua, sunt atent la gainat, daca apre ceva sterg imediat. Mai mult, acolo unde au aparut petele nu a fost niciodata asa ceva, acasa, unde masina este parcata cel mai mult, locul de parcare este sub cerul liber, fara copaci sau obstacole unde ar putea sa poposeasca pasari. Inainte sa scriu, am eliminat toate variantele cel mai des intalnite. Petele sunt ca si cum ar fi fost niste stickere, dezlipite, si a ramas o pelicula de adeziv, dar care nu se ia.
                @spik: in ceea ce priveste aceasta Dacie, sunt inca multumit de raportul calitate-pret. Iar motivele sunt expuse pe larg in toate postarile de mai sus. In ceea ce priveste neajunsurile altei marci si/sau model, cred ca cel mai potrivit pentru oricine, este sa caute pe forumurile marcilor respective, unde isi pot da o parere avizata proprietari/utilizatori ai acestora. Eu nu imi pot permite decat o parere subiectiva, proprie si personala, traita prin prisma experientelor unor prieteni.

                @Andyno - da, stiu ce zici de asamblare, pare firava, dar la exterior. La interior imi pare putin mai inchegata decat L1. Si calitatea plasticului de la interior pare mai buna (o sa pot sa spun clar, dupa 10 ani, cat am tinut-o pe cealalta). Si asamblarea la interior este mai buna, pentru ca, inafara de tacanitul din stalpul B, NU scartaie nimic. Ceea ce nu pot spune despre L1 detinut anterior.

                P. S. @spik: Cand spun "loz castigator", ma refer la costul de achizitie, costul de exploatare, costurile de revizii, fiabilitatea in timp, iar daca s-ar intampla sa repar ceva cat m-ar costa o eventuala reparatie a unui reper major (usa si/sau aripa etc.) la un service autorizat, cu piese noi si de origine - - totul raportat la puterea mea de cumparare, precum si la sentimentul general dat de interactiunea cu alte marci/modele similare. Daca la final ies pe plus = lozul castigator
                Atentie: Este o parere pur personala si nu trebuie luata ca litera de lege!
                Last edited by m3dic911; 17 November 2016, 01:31. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #68
                  Daca nu ai absolut nici o pretentie de la masina, fie ea legata de confort,performanta sau dinamica, atunci e masina potrivita. Pe de alta parte acest prestige este destul de scump, de fapt parca e echiparea de top care sare bine de 10.000 E din ce-mi amintesc. Parerea mea e ca o alternative mai buna este Kia Ceed sau Hyundai i30 cu motor de 1.4 (zona de pret 11000-13000 E)

                  Comment


                  • #69
                    Pretul ei, de lista, a fost 9300 euro, din care am scazut 1200 euro, discount-uri de la ei. Am platit 8100 euro cu tot cu TVA. Din pacate, nu am gasit o masina similara (aceeasi clasa), sau ca dotari, sa se apropie de acest pret. Si mai important, realmente, mi-am luat masina pe care mi-am permis-o

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by m3dic911 View Post
                      Pretul ei, de lista, a fost 9300 euro, din care am scazut 1200 euro, discount-uri de la ei. Am platit 8100 euro cu tot cu TVA. Din pacate, nu am gasit o masina similara (aceeasi clasa), sau ca dotari, sa se apropie de acest pret. Si mai important, realmente, mi-am luat masina pe care mi-am permis-o
                      La pretul asta e ok ce ai luat, iar ultima replica e de admirat. ;) Toate cele bune!

                      Comment


                      • #71
                        Toate cele bune!

                        P.S. De curiozitate, am cautat acum, cele doua variante auto date de tine mai sus....recunosc, mi-ai starnit curiozitatea. Astfel:
                        - Kia Ceed, 1.4 benzina, 100CP (cu un consum urban, dat de producator de 7.8%), fara clima automata si fara navigatie incorporata (sau ceva asemanator sistemului MediaNav) = 12347 euro (TVA Inclus), cu discount cu tot
                        - Hyundai i30, 1.4 benzina, 100CP (cu un consum urban, dat de producator de 7.5%), fara navigatie incorporata (sau ceva asemanator sistemului MediaNav), dar cu scaune incalzite si volan incalzit (in plus fata de Logan Prestige) = 14704 euro (TVA Inclus), cu discount cu tot.

                        Restul dotarilor, sunt asemenatoare tuturor celor 3 modele comparate.

                        Ca o nota personala, cele doua modele, de la Kia si Hyundai, ar trebui comparate mai repede cu Sandero, de care se apropie ca si volum/design.

                        Sursele de unde am luat informatiile:
                        - http://www.kia.ro/showroom/ceed
                        - http://www.hyundai-motor.ro/i30#
                        Last edited by m3dic911; 17 November 2016, 15:36. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #72
                          Da, ai dreptate, sunt amandoua in 5 usi, depinde ce ai nevoie. Ceedul nu are sedan in Ro, desi in state exista. Hyundai in schimb are Elantra, care la fel e f atragatoare ca pret, varianta highway la benzina era 14800 in oct, redusa de la 19000, ceea ce e ceva. Oricum masina are de toate, nici nu simti nevoia unui display mare, nu are harti, dar ai tu tel sau gps.

                          Eu am fost in cautari ultimele luni ca-mi schimb sandelul cu care am cutreierat tara 6 ani, si am ajuns si pe la producatorii in cauza, masini bune la oferte super ok, insa am ramas la un ford .

                          In alta ordine de idei, la sedanuri mai sunt pe piata 301 si cel de la citroen, nu mai stiu cum se pronunta, tipo si poate rapid/toledo.

                          Eu am cautat la kia/hyundai/mazda/ford, e adev la buget mai mic kia/hyundai e altceva fata de tipo,301,rapid sau toledo...au multe clase peste si pret bun. Ford si Mazda sunt altceva totusi .

                          Cu stima,
                          Alex

                          Comment


                          • #73
                            Sa te bucuri de Fordul tau, cat mai multi kilometri, fara incidente!
                            Toate cele bune,
                            Alex

                            Comment


                            • #74
                              Imi place Prestige. Si fratele meu si-a comandat una, dar break.
                              In gama 8000 - 9000 de euro consider ca nu are rival.
                              Am fost la testdrive si mi-a placut mult senzatia de spatiu si de lumina in interior.
                              La volumul de spatiu interior putine masini intrec Dacia raportat la pret.

                              Spor la kilometri in continuare si sa o conduci cu placere !
                              Logan GPL 1.4

                              Comment


                              • #75
                                si fordurile sunt masini foarte bune, insa intretinerea am inteles ca ar fi mai scumpa decat media in reprezentante

                                azi am fost la Toyota, cu ocazia portilor deschise pt cel mai digitalizat showroom ca sa vad in mod special lexus rx 450h. eh, e cu totu altceva fata de majoritatea masinilor vazute pana acu m-am programat pt un test cu Toyota corolla facelift insa, cu lexusu nu ma bag la condus pt ca nu-s obisnuit cu asemenea dimensiuni, in plus nu-mi place sa conduc ceva ce nu-mi permit

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google