Oferte din astea erau si la Ford asta vara cu rabla numai că nu era mașina normală ci una special pt rabla(specificații mai slabe decât oferta fără rabla), oricum peste 14000E e mult în plus față de prețul unui Logan.(~40℅)
My "new" Ride - Logan Prestige 1.2l - 73CP
Collapse
X
-
Originally posted by cristi.... View Postnu intelegi
iti dai seama cat e marja lor de profit, daca sunt dispusi sa renunte la 9 mii de euro.. mondeo ala de 30 de mii de ex nu face nici 20 in realitate )
Renunta ei la mii de euro ptr tine. Da, cum sa nu...
Comment
-
Initiatorul topicului nu este deranjat de aceste discutii, chiar le aproba
Discutia a pornit oricum, de la ce as fi putut eu sa-mi iau de banii pe care i-am dat pe Loganul meu.
Ca majoritatea celor de aici, care si-au luat o Dacie noua, la momentul achizitiei, am cercetat piata foarte amanuntit, iar la banii aia (8300 euro cu tot cu TVA - FARA PROGRAMUL RABLA), nu am gasit nimic care sa se apropie. Si da, pentru mine, si 2000 de euro este o diferenta uriasa. Chiar si Citroen C1 (care, care sa ma ierte Dumnezeu, nu e masina....zici ca este copilul subdezvoltat al Sandero-ului ) este de la 10000 euro cu tot cu TVA.
Nu sunt fan inrait al Loganului (sau Daciei in general), dar trebuie sa reconosc un lucru clar: este singura masina decenta (din toate punctele de vedere), noua, pe care mi-o permit! Si pana acum (doua loganuri detinute si alte Dacii conduse) nu m-a dezamagit!
Comment
-
Pai cam asa sunt astia care nici nu lauda nici nu scuipa in dacia.
Astia care scuipa in dacia sunt frustratii care n-au avut bani de ceva mai ok...si viseaza ceva superior...sau isi iau sh cu sigla de premium...si n-au nici macar bani sa o intretina
Astai care o lauda pana in panzele albe...iar sunt astia care habar n-au ce si-au cumparat...si se cred in masina premium de 200 cp.
Adevarul este...Dacia este o masina corecta la un pret corect...si se adreseaza celor care vor un mijloc de transport decent si ieftin. Nu vor imagine, nu vor performante. Vor o masina decenta...pe care-si permit sa o intretina fara sa manance paine cu untura 3-5 ani pana o platesc sau ca sa-si cumpere niste cauciucuri decente noi. Si mai vor sa faca si altceva in viata decat sa mearga la servici intr-o masina premium.
P.S. Da...daca aveam 5000 euro salar...nu imi luam dacia....asta-i clar.
Comment
-
Originally posted by bolovan View PostP.S. Da...daca aveam 5000 euro salar...nu imi luam dacia....asta-i clar.
Evident, daca aveam o garla de bani, clar nu imi luam Dacia.
Dar, pana voi castiga la loto, sau o sa devin atat de destept incat patronul sa ma plateasca cu 5000 euro/luna, Loganul este pentru mine
Originally posted by bolovan View PostAstia care scuipa in dacia sunt frustratii care n-au avut bani de ceva mai ok...si viseaza ceva superior...sau isi iau sh cu sigla de premium...si n-au nici macar bani sa o intretina
Comment
-
Originally posted by m3dic911 View PostPretul de lista a fost 9300 euro, la care s-a adaugat un discount de 1000 euro (pt. ca aveam deja o dacie), apoi mi-au scazut masina veche (am facut un fel de buy-back), 3000 euro, plus un discount de 200 euro, astfel am platit 5100 euro (cu tot cu TVA)sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Da, tot Logan - 2007
Am renuntat la diesel pentru ca, anual, fac maxim 8000-9000km (din martie pana in septembrie sunt pe motor), 80% in Bucuresti, astfel ca nu se justifica pretul initial de achizitie, reviziile mai scumpe, plus ca regimul de mers preponderent urban nu face bine diesel-ului turbo.
Am facut un calcul, si, pentru a renta sa imi iau diesel, trebuia sa fac minim 20.000km/an, timp de 5 ani.
Comment
-
Ai facut foarte bine calculul. Nu cred ca merita cumparat un diesel in ziua de azi decat daca faci multi km si mare parte din ei in afara orasului. Eu am facut 70.000 km in aproape 6 ani cu motorasul de 1.2 si n-am avut probleme cu el, bun si economic, am facut si peste 800 km cu un plin.
Apropo de ce s-a scris mai sus, indifferent de alegeri facem, fie ca e vb de masini, telefoane.....femei....orice, in viata, nu trebuie sa ne justificam alegerea nimanui atata timp cat noi stim ca e cea mai potrivita.
E adevarat ca dupa anii astia mi-am dorit ceva mai confortabil, si am preferat sa cumpar alta masina decat un logan super echipat, insa raportandu-ma strict la ce a insemnat pentru mine masina asta 6 ani de zile, cu motorul asta, n-am ce sa comentez, a fost best pe linie din ce puteam lua raport pret-calitate. La mine fusese masina 9200 dar am dat 6100 parca, era si atunci rabla cu 3 vouchere, am avut unul si am cumparat 2. Deci pentru banii aia a meritat din plin. Nu stiu cum e si daca la fel merita 12500 varianta full ?!
Cu stima,
Alex
Comment
-
Originally posted by m3dic911 View PostNu sunt fan inrait al Loganului (sau Daciei in general), dar trebuie sa reconosc un lucru clar: este singura masina decenta (din toate punctele de vedere), noua, pe care mi-o permit! Si pana acum (doua loganuri detinute si alte Dacii conduse) nu m-a dezamagit!
Comment
-
nu mai radeti de Geely, mah, ca da rusinica la Dacia )
2016, 2017 Geely Emgrand GS Launched On The Chinese Car Market, Geely Emgrand GS 2016, 2017 modelThe all new Geely Emgrand GS had its public debut on the Bei...
nu stiu ce e de capu ei, dar ca design, interior, materiale, nu e nimic de reprosat
si la condus pare ok
airbaguri cortina... are dacia asa ceva? alo..Dacia, cortina pe cand?
apoi chinezii stiu sa faca si lucruri bune, vezi HUAWEI de ex sau toate laptoruile sunt facute in china, taiwan etc, si nu-s dalea ieftine
au si S-u lor
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
f tare, respectele mele
au pana si macanu lor ) macar de ar fi si dacia in stare sa copieze asa bine
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
in plus, sunt ei a 3a putere nucleara din lume? sunt. asa ca noi nu ajungem nici la unghia de la degetu lor mic de la picior, pe langa ei suntem din epoca de bronz
Comment
-
Singura masina testata EuroNCAP, de la Geely, este Emgrand, care are pret de pornire de la 17300, si care a obtinut 4 stele. Acest Emgrand este in clasa Audi A8, Mercedes E, BMW Seria 7, deci nu se poate pune problema de concurenta cu Dacia (nici la clasa, nici la bani macar)....DAR a obtinut atatea stele la NCAP, ca si Sandero, din clasa supermini, deci.....airbag cortina, fara airbag cortina, acelasi drac.
Eu vorbeam de modele comparabile, astfel, daca este sa fim corecti pana la capat, hai sa comparam cu:
- GC7, cu pret de pornire de la 10900, fara rating NCAP (dar estiamt la 2 stele)
- cel mai buna comparatie poate fi facuta cu modelul MK, cu pret de pornire 7300, NET INFERIOR ca design si interior, fara rating NCAP (dar estiamt la 2 stele)
Mai multe nu stiu, ca nu am condus sau vazut vreuna de aproape.
Comment
-
sandero e subcompact, nu supermini. supermini e un smart in 2 usi de ex
sandero/loganu sub masini in toata regula, doar platforma de subcompacta le "strica"
dar de la anu se trece in sfarsit la o platforma total noua, se renunta la cea b0 din 2004/2005 incoace care s-a tot folosit pana acu in favoarea uneia de renault talisman simplificata
noul duster va fi primul model care o va adoptaLast edited by cristi....; 5 December 2016, 12:04.
Comment
Comment