salutari tuturor. m-am inscris de ceva vreme pe forum si am zis ca atunci cand cumpar urmatoarea masina sa fac aici un topic. deci, here i go.
eu am permisul din ianuarie 2016 iar masina mea este un logan ambition din 2005 cumparat de nou, momentan 150500 de km facuti in toti anii astia. se afla "oficial in proprietatea mea" (vorba vine, masina e tot pe numele tatalui meu) de 3 saptamani. masina are probleme cu rugina toate usile au inceput de rugina, cea a soferului in colt jos e mancata rau de tot, desi a fost rechemata in service atunci pentru pasajele spate, pana la urma acestea au fost mancate de rugina, le-am taiat jos si le-am revopsit dar au inceput sa rugineasca din nou + cateva "gauri" in panourile spate. masina a suferit un mic accident intr-o parcare (panou stanga spate) si astfel am scapat de niste gauri din panou, nu stiu pana cand dar sa zicem ca e mai bine decat ruginita. in accident a mai fost afectat si stopul stanga spate si bara, acestea fiind inlocuite cu altele noi. atat eu cat si tatal meu suntem multumiti de loganul asta, si-a facut treaba, eu din cand in cand "desfundand-o" cu niste pedale pana in limitare )
eu acuma sunt student, n-am niciun venit..i-am pus doar niste module US, sper ca dupa ce incep facultatea sa reusesc sa strang niste bani pentru lupe xenon + un set de faruri noi (vreau sa am un set de faruri stock si un set de xenoane) si am sa ii fac un chimic + sa-i curat ventilatorul (sa-l iau de sub bord si sa-l curat ca am vazut la domnul streulea pe site cat de mizerabil poate arata ventilatorul si cat de usor poate merge dupa ce se curata...plus ca scoate un scartait indiferent de treapta)
planuri de viitor: (adica pana pic din ea de coapta ce o sa fie)
discuri spate, reglabila/airride (depinde de buget si ce o sa imi permit sa fac cu ea), prelungire badboy, probabil revopsita integral (din nou, dupa buget..sau cum e deja ruginita toata, incerc un proiect rat..as fi primul care face asa ceva pe logan) ), swap la 1.8 t de pe golf 4 fara a avea pretentii sa scot sute de cai de pe ea. as fi multumit si cu aia 150 de cai stock, si niste jante pe 17 cat mai usoare sau cat sa se apropie ca greutate de cele stock sa nu ma trezesc ca abia le invarte.
stepway: masina cumparata de la reprezentanta din baia mare, acu 3 saptamani. initial trebuia sa fie neagra masina, am stat 2 luni pana a inceput programul rabla cu masina in reprezentanta, iar apoi a aparut Easy-R pe toata gama si au introdus o culoare noua. tata a fost incantat de culoarea noua si am mai asteptat inca o luna pana au adus cealalta masina. este un sandero stepway 1.5 dci de 90 de cai, nimic special..planuri de viitor nu am, tata vrea sa o pastreze stock desi imi incerc norocu si am sa-i cumpar niste jante care sa-l tina in legalitate (205/50/16 parca) si poate airride dar sa poata sa o ridice la fel de sus ca si stock..daca se intampla asta, nu o sa fie masina pe burta. masina are acum 420 de km parcursi mai mult extraurban si un consum mediu de 5.5. mi se pare mult mai usor de condus fata de logan, pedalele si volanul parca merg mai usor in schimb uneori in sensurile giratorii am impresia ca am viteza prea mare desi cu loganul intru fara "probleme".. poate din cauza ca e foarte inalta masina si nu sunt obisnuit.
altceva nu cred ca mai am de spus, cand o sa mai aduc ceva modificari sau o sa apara ceva interesant "pe drum" am sa mai postez aici din cand in cand. am sa atasez niste poze cu ambele masini
eu am permisul din ianuarie 2016 iar masina mea este un logan ambition din 2005 cumparat de nou, momentan 150500 de km facuti in toti anii astia. se afla "oficial in proprietatea mea" (vorba vine, masina e tot pe numele tatalui meu) de 3 saptamani. masina are probleme cu rugina toate usile au inceput de rugina, cea a soferului in colt jos e mancata rau de tot, desi a fost rechemata in service atunci pentru pasajele spate, pana la urma acestea au fost mancate de rugina, le-am taiat jos si le-am revopsit dar au inceput sa rugineasca din nou + cateva "gauri" in panourile spate. masina a suferit un mic accident intr-o parcare (panou stanga spate) si astfel am scapat de niste gauri din panou, nu stiu pana cand dar sa zicem ca e mai bine decat ruginita. in accident a mai fost afectat si stopul stanga spate si bara, acestea fiind inlocuite cu altele noi. atat eu cat si tatal meu suntem multumiti de loganul asta, si-a facut treaba, eu din cand in cand "desfundand-o" cu niste pedale pana in limitare )
eu acuma sunt student, n-am niciun venit..i-am pus doar niste module US, sper ca dupa ce incep facultatea sa reusesc sa strang niste bani pentru lupe xenon + un set de faruri noi (vreau sa am un set de faruri stock si un set de xenoane) si am sa ii fac un chimic + sa-i curat ventilatorul (sa-l iau de sub bord si sa-l curat ca am vazut la domnul streulea pe site cat de mizerabil poate arata ventilatorul si cat de usor poate merge dupa ce se curata...plus ca scoate un scartait indiferent de treapta)
planuri de viitor: (adica pana pic din ea de coapta ce o sa fie)
discuri spate, reglabila/airride (depinde de buget si ce o sa imi permit sa fac cu ea), prelungire badboy, probabil revopsita integral (din nou, dupa buget..sau cum e deja ruginita toata, incerc un proiect rat..as fi primul care face asa ceva pe logan) ), swap la 1.8 t de pe golf 4 fara a avea pretentii sa scot sute de cai de pe ea. as fi multumit si cu aia 150 de cai stock, si niste jante pe 17 cat mai usoare sau cat sa se apropie ca greutate de cele stock sa nu ma trezesc ca abia le invarte.
stepway: masina cumparata de la reprezentanta din baia mare, acu 3 saptamani. initial trebuia sa fie neagra masina, am stat 2 luni pana a inceput programul rabla cu masina in reprezentanta, iar apoi a aparut Easy-R pe toata gama si au introdus o culoare noua. tata a fost incantat de culoarea noua si am mai asteptat inca o luna pana au adus cealalta masina. este un sandero stepway 1.5 dci de 90 de cai, nimic special..planuri de viitor nu am, tata vrea sa o pastreze stock desi imi incerc norocu si am sa-i cumpar niste jante care sa-l tina in legalitate (205/50/16 parca) si poate airride dar sa poata sa o ridice la fel de sus ca si stock..daca se intampla asta, nu o sa fie masina pe burta. masina are acum 420 de km parcursi mai mult extraurban si un consum mediu de 5.5. mi se pare mult mai usor de condus fata de logan, pedalele si volanul parca merg mai usor in schimb uneori in sensurile giratorii am impresia ca am viteza prea mare desi cu loganul intru fara "probleme".. poate din cauza ca e foarte inalta masina si nu sunt obisnuit.
altceva nu cred ca mai am de spus, cand o sa mai aduc ceva modificari sau o sa apara ceva interesant "pe drum" am sa mai postez aici din cand in cand. am sa atasez niste poze cu ambele masini
Comment