Oh, da... știu cum este cu mașinile cu portbagaj redus, având în familie și un Hyundai i10 din 2008.
Ca să măresc spațiul din portbagaj, i-am scos "podeaua", mai exact un fel de raft / gen buzunar dintre portbagaj și roata de rezervă, recuperănd undeva la 12 cm în adâncime. Bine că la echiparea avută, au catadicsit să pună roată de mici dimensiuni în care mai bag și acolo diverse.
Revenind la "opera" de mai sus, am uitat să precizez ca acel capac nu este unul de tip "hand made" sau luat de la altceva, ci a fost unul cu destinație auto, fiind luat de pe un Renault Symbol (de fapt primit cadou azi de la un amic). Tot de la el aștept în week-end și o roată de rezervă de dimensiuni reduse, am înțeles că ar fi nou-nouță.
Prin urmare voi avea două variante...
1. Scot roata de rezervă originală și pun rezerva ca de "scuter", pocedură ideală pentru momentele când am de cărat bagaje multe (de pildă în concedii).
2. Pot să revin la o mai veche "pasiune" a mea, și anume... Las roata de rezervă (aia de scuter) de izbeliște în portbagaj, iar în locul rămas liber, adică ditamai locul unde inițial a fost roata de "origine", să montez din nou instalație GPL cum am avut pe Opel. Cu parte aa doua nu prea sunt convins, deoarece am jurat că nu mai vreau GPL, având în vedere că nu am voie să parchez subteran.
Idei, ceva?
Mulțumesc!
O să dau o raită pe acolo...
Ca să măresc spațiul din portbagaj, i-am scos "podeaua", mai exact un fel de raft / gen buzunar dintre portbagaj și roata de rezervă, recuperănd undeva la 12 cm în adâncime. Bine că la echiparea avută, au catadicsit să pună roată de mici dimensiuni în care mai bag și acolo diverse.
Revenind la "opera" de mai sus, am uitat să precizez ca acel capac nu este unul de tip "hand made" sau luat de la altceva, ci a fost unul cu destinație auto, fiind luat de pe un Renault Symbol (de fapt primit cadou azi de la un amic). Tot de la el aștept în week-end și o roată de rezervă de dimensiuni reduse, am înțeles că ar fi nou-nouță.
Prin urmare voi avea două variante...
1. Scot roata de rezervă originală și pun rezerva ca de "scuter", pocedură ideală pentru momentele când am de cărat bagaje multe (de pildă în concedii).
2. Pot să revin la o mai veche "pasiune" a mea, și anume... Las roata de rezervă (aia de scuter) de izbeliște în portbagaj, iar în locul rămas liber, adică ditamai locul unde inițial a fost roata de "origine", să montez din nou instalație GPL cum am avut pe Opel. Cu parte aa doua nu prea sunt convins, deoarece am jurat că nu mai vreau GPL, având în vedere că nu am voie să parchez subteran.
Idei, ceva?
Originally posted by 77sky
View Post
O să dau o raită pe acolo...
Comment