Super Logan Tunat Sb 20 Mam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incearca si niste o bara stabilizatoare mai rigida si o bara rigidizare (de torsiune ) intre suportii telescop fata. Aduce imbunatatiri pe viraje si mai ales ca acum vei avea combinatia cu jantele
    1.6 MPi Icy White

    Comment


    • Chestiunea cu bara intre telescoape mi-a dat si mie de gandit! Avem in vedere. Ms mult
      aham......Restul e LOGAN


      http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

      Comment


      • Originally posted by sibianul View Post
        Da, si tocmai de aceea nu vreau s-o cobor din suspensii mai mult.
        Mai bine o rigidizez doar din arcuri mai tari

        Pai suspensii= arcuri + amortizoare.
        Arcurile au rolu sa iti coboare garda pe cand amortizoarele rigidizeaza masina.
        Asa ca ...Cere pareri inainte sa schimbi ceva.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Fara sa fiu nesimtit....Tie chiar iti place spoileru spate ?
          sigpic

          Comment


          • Nici eu nu vreau sa fiu rau, dar daca tie iti place atunci ii bine, aparatorile alea de noroi sunt puse de obicei pe macadam la wrc-uri, eu zic ca nu merg cu spoilereala de la tine de pe masina. Bafta la remapare si mai departe la modificari.
            No, apoi blana
            Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
            ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

            Comment


            • Super masina,am admirato cand am fost la sibiu

              Comment


              • @cristi_xp exista arcuri de aceeasi dimensiune care pot fi mai tari sau mai moi.
                In conditiile in care eu nu vreau s-o mai cobor ci doar s-o mai rigidizez, cred ca un set de arcuri mai tari ar fi suficiente.

                Dar oricum o sa ma mai documentez!
                Last edited by darksid3; 4 December 2008, 12:10. Reason: post consecutiv
                aham......Restul e LOGAN


                http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                Comment


                • Originally posted by ingerulol View Post
                  Incearca si niste o bara stabilizatoare mai rigida si o bara rigidizare (de torsiune ) intre suportii telescop fata. Aduce imbunatatiri pe viraje si mai ales ca acum vei avea combinatia cu jantele
                  nenea ingeru', bara de torsiune e aia ce trece pe sub puntea fata, de la un brat a suspensiei la altul si e cunoscuta si ca bara stabilizatoare aia dintre telescoape e bara de rigidizare a caroseriei, are de-a face cu suspensia ce-are si vaca cu prefectura...
                  @sibianul: pune tu arcuri mai tari si la fel de lungi ca astea stock, fara sa schimbi telescoapele, sa vezi numa' ce broasca o sa obtii...in conditiile in care treci si la roti cu talonaj mic, e o idee mareata sa lasi masina cocotata si cu suspensia tare. mai ales pe drumurile noastre, cand o sa dai de denivelari cu ea, sa vezi cum ridica rotile pe viraj ca si cainele cand vede tufa mai bine pui suspensie reglabila si atunci pt show si curse (daca mergi la circuit cu masina) lasi suspensia joasa si tare, in rest, inalta si moale. o reglabila kw e undeva la 800 euro. daca tot vrei un "logan super-tunat", nu-ti bate joc...apropo, protectiile alea gen taxi-wrc, chiar nu dau bine pe kitul ala. serios, strica masina...
                  Last edited by Seba; 4 December 2008, 12:19.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Frumoasa masinuta, sa ai parte de ea.
                    Daca aveti moderatori scapati de ai si daca nu aveti sa nu va luati

                    Comment


                    • @seba dupa cum spuneam sunt in perioada de documentare pentru problema cu arcurile!
                      Parerile sunt impartite, dar pare-se ca intradevar este greu asa cum vreau eu, dar nu imposibil(trebuie sa gasesc exact arcurile optime ca dimensiune; oricum nu cu dimensiunea originala)
                      Intradevar, daca pun dimensiunea standard dar mai rigida, se inalta tare mult....
                      Mai caut formule si variante.
                      Ideea e ca oricum, nu vreau sa cobor masina mai mult decat este, deci trebuie sa gasesc solutii pentru chestiunea asta.
                      aham......Restul e LOGAN


                      http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                      Comment


                      • Pai ce vrei u nu prea exista, tot ce inseamna arcuri sport pentru logan micsoreaza garda la sol (3-4cm) , ar fi o suspensi reglabila de la KW care e cam 800euro...
                        Last edited by GOLAN91; 4 December 2008, 20:19.
                        sigpic

                        Comment


                        • @golan91 incerc sa gasesc o solutie.Stii cum e vorba...."omul e dator sa incerce"
                          Daca te lasi convins pana nu incerci, parca tot iti ramane ceva pe suflet!
                          aham......Restul e LOGAN


                          http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                          Comment


                          • Mai stiu pe unu care toata ziua a taiat cate o spira din arcuri...Pana nu s-a convins ca a facut din masina o broasca topaitoare,si la 50 la ora il arunca de pe viraj , nu s-a lasat de sportul asta.Asa ca sunt banii tai,ii cheltui cum vrei,daca nu vrei sa tii cont de niste pareri ale unora care stiu ceva mai mult...Convinge-te singur !
                            Last edited by Cristi_Xp; 4 December 2008, 22:05.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Intr-un fel incercarea nu cere bani . Scapa de proiectoarele alea ca da super urat, uitasem de astea ). Proiectoarele si acele prize nu mi plac deloc. La spoilerul spate i-ar fi stat mai bine cu 2 evacuari mai groase, mi se par prea subtiri alea pt acel spoiler. Bine fata de putzulica lui Azor ce am eu sunt misto alea dar totusi daca tot i-ai pus un kit automat trebuie sa ai si o evacuare pe masura. Astea sunt doar strict parereri de-ale mele. Sa auzim numai de bine si sa nu te superi pe mine. Nu critic ci imi dau cu parerea, la randul meu cand o fi si eu o sa accept sfaturi si de ce nu si critici . Ca doar asa se mai invata ca doar nu toti ne-am nascut invatati.
                              Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                              Comment


                              • Dupa cum spuneam, am aflat ca daca sunt pe aceeasi dimensiune si mai tari te arunca, dar ma gandesc la o variante de a rigidiza masina fara sa o cobor ca garda!
                                Stiu ca e greu , dar totusi cred ca exista o solutie(sau cel putin asa sper).
                                Inca o data va spun : unii mecanici spun ca se poate, altii ca nu prea.
                                Voi vedea despre ce e vorva si va voi spune!
                                Oricum, nu renunt la ideea de a rigidiza masina fara sa cobor garda!
                                Ideea e ca nu vreau decat sa fie mai rigida cu aprox.25% nu mai mult!
                                Last edited by sibianul; 4 December 2008, 22:57.
                                aham......Restul e LOGAN


                                http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google