B-15-fof

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ha ha ha, mersi de poza dragos

    Comment


    • Mici modificari pentru masina.
      Faruri MD vopsite negru , schimbat leduri , polishata sticla ca era matuita, tras buton separat in interior pt "cerculete luminoase" (ms Sinx & Dragman)

      Xenon H1 6000k pentru faza scurta(urmeaza si pentru proiectoare)

      Schimbat leduri la climatizare ( ms again dragman)

      Scurtat si refacut complet amortizoarele fata
      taiat din tije 4.5cm , intarite exact ca de fabrica(erau "fleasca") , refiletat , rebucsat , schimbat uleiul din ele, deci ca noi.
      o sa le fac si pe spate si o sa masor garda la sol , oricum , pe fata , intre roata si aripa bagi chinuit 2 degete si la buza pragului , incape un pumn; nici nu vrea sa ma gandesc la scut cat de aprope e de asfalt.

      Multumesc lui Cosmin CGK pentru asistenta mecanica si glume.
      Attached Files

      Comment


      • super cata.mi-a parut bine ca te-am vazut din nou la arad.sper sa ne vedem si la felixnuma bine si ai grija la pietoni)
        http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

        Comment


        • bun asa...arata altfel cu farurile...
          dar cerculetele dc nu le-ai pus pe pozitie?
          etrierii sunt de van cumva?
          acum,ca ai taiat din tija telescopului,lucreaza la jumate telescopul,sau tot asa ca inainte?
          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

          Comment


          • nu le`am pus pe pozitii , le`am pus pe buton separat sa le dau drumul doar cand vreau.
            da , etrieri si discuri de van
            da , are cursa ok acuma , sa zic asa , un fel de amortizoare sport.

            Comment


            • bun...ms,bafta in continuare...
              http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

              Comment


              • Mere bine trasca lui Foful, doar sa-ti mai verifici presiunea in pneuri.
                Si nu uita sa scapi de uleiul ala, ca nu-i bun pt tine.

                Comment


                • De abia astept sa ma plimbi sa vad si eu diferenta cu amortizoarele scurtate
                  Apropo, s-a mai lasat din amortizoare?
                  sigpic
                  ^Logan turbat (WIP)^

                  Comment


                  • Nu mai topaie asa de tare, nu mai primeste socuri in nas cand intrii pe denivelari.
                    Plus ca sade mai bine la schimbari bruste de directie.

                    Comment


                    • Vreau si io sa ma plimbi ca-s tare carios!

                      Arata tare misto masina ta Cata!
                      9! 9! 9!
                      sigpic

                      Comment


                      • e mare diferenta ... acum are cursa pe fata ..nu mai da in capul amortizorului si este mult mai elastica la denivelari si sta mai bine pe viraje si schimbari de directie ... arcul nu mai joaca in amortizor ... si parca a mai coborat putin de tot pe fata ... mai trebuie taiat putin de pe spate , dar trebuie scurtate si acolo amortizoarele si refacute .

                        Placerea a fost de partea mea FOF ... am avut interes ... de aceea am lucrat la tine acasa

                        Sa le stapanesti sanatos ... cum bate xenonul? trebuie reglat ?
                        Last edited by cos_min_i; 17 March 2010, 13:56.

                        Comment


                        • Eeeeee!alta viata,Cata...modificari f importante si utile!bravos!
                          sigpic

                          Comment


                          • Cate modificari
                            Sa stapanesti sanatos ochisorii si sa`i reglezi cat mai repede. Arata super tare, imi plac
                            sigpic

                            Comment


                            • Sa ne impartasesti mai multe impresii despre "noile" amortizoare!
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • sunt amortizoare stock , ce naiba sa impartasesc
                                masina se va misca pe bilet de ordine , daca o vreti o tura
                                trebuie reglate farurile , cel din stanga bate umpic sus
                                multumesc si sper ca am terminat capitolul suspensie , cel putin pentru moment , cnd voi umbla si la cele din spate.
                                Cezar , de restu ma ocup cand imi recapat permisu inapoi.
                                mai exact , ulei ,placute etc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google