Ca sa nu fie asa clasice ceasurile alea inauntru sa vopsesti marginile lor cu negru sau, de ce nu, rosu. Ar arata foarte bine!
B-15-fof
Collapse
X
-
-
el vrea s-o faca rally gen, old skhool gen, mecanic nu electronic gen, el ( eu ) gen
sper ca poate cauti unele care sa arate asa mai old skhool dar nu asteaLife is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
-
poza aia e infomativa , eu am altele , sunt mai ingrijite si sunt negre.
ceasurile vor sta in consola de la schimbator(am de sandero/ph2) , acolo in spate , voi decupa din plastic si le intregrez . nu le pun pe stalp sau bord.
Bolo , deci ceasul tau ar trebui sa fie la fel ca mecanism nu ?
mia zis un vecin care e elctrician ca se gasesc teuri pt sondele logan , si se potriveste la filet si cu sonda de fabrica si in gaura unde o bagi , si sonda de la ceasul meu.
dar parca nu as renunta si la temp din bord :|
Comment
-
spor la gasit t-ul respectiv, si daca gasesti da si la mine un semn ca as vrea si eu, asa de forma...parca e prea gol la mine intre cadrane, doar la benzina sa arate
da cred ca al meu ceas e la fel ca mecanism, numai ca e alt design si nouLife is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
-
In locul acelei prelungiri care ai pus-o tu (care mie mi se pare prea mare si prea moale), iti recomand acel CORNIER de la Praktiker. Eu am asa ceva pe masina, avand latimea de 3cm. Mi-a salvat bara - am luat un caine pe la 80km/h din plin si nu mi-a spart bara. Chestia e ca acest cornier este din plastic tare si tine bara mai bine.
Frumoase jantele. Imi place ce i-ai facut la masina. Arata chiar bine .
Comment
-
Daca nu stiai, acea prelungire se pune la masinile cu pretentii si poarta denumirea de "deflector de pietre" . Ea trebuie sa fie flexibila pentru a nu se sparge la lovirea lor de borduri sau alte obstacole inalte.
Catalin o are de la Sandero.
Comment
-
Chiar nu stiam
Eu ma gandesc ca e mai bina mai tare (mentionez ca este si destul de groasa - nu se sparge asa usor) pentru ca imi tine bara. Cum am zis faza cu catelul: l-am luat in bot (eram in depasire), s-a lovit de partea din drepta a barii, apoi pe dedesubt a ajuns iar bara mea nu a avut nimic. Cei drept, la borduri sau chestii inalte, e bine sa fie mai moale (nu am ce zice), dar eu si cu asta am trecut peste un sant pe marginea drumului (drum de munte, coboram panta, sant, apoi imediat urcai) si am atins, insa nu s-a rupt (bine, a mea este si prinsa acolo bine - vreo 30 holtzsuruburi prinse in bara + cele originale ale barii).
Sper ca intelegi de ce imi mentin ideea.
Oricum, e treaba lui ce face
Comment
-
masina a facut recent 50000 mii , fara probleme in acest timp ...Attached Files
Comment
-
Misto, ora 22:22, 2 linii in stanga, 2 in dreapta si 50.000. Hai sa te tina mult si bine de-acum inainte.
Comment
Comment