B-15-fof

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ma va luat mintile faza asta cu Low(e) ...
    80 ron , capatul de bara.

    Comment


    • Azi am schimbat capetele de bara si bucsile de la bara stabilizatoare. (sper sa fiu iertat ca am lucrat Duminica)
      capatul din dreapta a fost foarte teapan , a trebuit prima data sa tai surubul de la fuzeta cu flexul si sa tai pe "burta" in capatul unde se infileteaza in bieleta de directie...sa`l dezmortesc(a intrat apa si parca se sudase)
      cel din stanga in afara ca era joystick , sa desfiletat cu mana foarte usor.
      Multumesc lui cosmin , chiar daca are febra acuma , fara el nu reuseam.

      Ieri am reusit sa fac si reglajul pe inaltime la scaunul sofer , sa pot sta si eu mai comfortabil.
      Attached Files

      Comment


      • acum trebuie sa se faca geometria? sau nu e nevoie !
        sigpic

        Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

        Comment


        • clar geometrie , maine asta fac , stie cineva o geometrie mai ieftina ?
          autosoft din cate stiam cer 75 ron , stie cineva sigur sau a fost recent ?

          Comment


          • Si eu am schimbat capat de bara dar am luat de la dacia(am dat parca 100 si ceva lei pe el)S-a potrivit la fix cu turele la insurubare si nu a mai fost nevoie de geometrie.Poate nici la tine nu e nevoie.Iti sta volanul stramb?

            Comment


            • @Vlad, cred ca glumesti, nu?

              Faza cu numaratul spirelor este temporara, pana ajungi la standul de geometrie.

              Atentie mare, nu va jucati cu d-astea, ca vorbim de directie aici.
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • @dsign la mine s-a insurubat acel capat de bara exact acelasi nr de spire si exact pana in piulta care era acolo in capat.Mecanicul a zis ca nu mai e nevoie de geometrie si chiar il cred pentru ca mi-e prieten bun.
                Scuze de off topic.
                Last edited by Vlad24; 20 June 2010, 22:44.

                Comment


                • cata am fost eu acum o luna la geometrie, si a fost 80 ron, cam asta e pretul.
                  sigpic
                  The MVP

                  Comment


                  • Originally posted by Vlad24 View Post
                    @dsign la mine s-a insurubat acel capat de bara exact acelasi nr de spire si exact pana in piulta care era acolo in capat.Mecanicul a zis ca nu mai e nevoie de geometrie si chiar il cred pentru ca mi-e prieten bun.
                    Scuze de off topic.
                    Frate, intelege...

                    Exemplu: mecanic la Dacia de-o viata, de 1 an lucreaza la Ford, in timpul liber lucreaza acasa Dacii. A schimbat zeci de ambreiaje la Logan. La mine, fix la mine, a uitat sa stranga piulita de la capatul de bara cu fuzeta. Dupa 1 saptamana de mers prin gropile Bucurestiului, s-a barbierit filetul piulitei si era gata gata sa sara capatul de bara din fuzeta. Nici nu ma gandesc ce se putea intampla.


                    Asa ca pana nu verifici tu de 10 ori, nue bine.




                    La inlocuirea unui element de la directie, bieleta sau capat de bara, se verifica/regleaza convergenta rotilor din fata. CLAR! Treaba cu spirele e provizorie, asa cum am spus mai sus. Nu e nevoie sa-ti demonstrez, sa-ti spuna ceilalti cum sta treaba cu prelucrarea metalelor, cum se fac acele filete si cum se toarna acea piesa. Mergi de verifica unghiul de convergenta.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • Ok,inclin sa cred ca ai dreptate.Adica ai dreptate in ce spui doar ca mi s-a parut ca dat prea bine acolo acel capat de bara cand a fost inlocuit.Nu am schimbat acea piulta a ramas tot aia ca nu a fost nevoie.Trebuie sa spun ca am mers vreo 4000 de km de atunci si pana acum nu e vreo problema.Merci, cand ma intalnesc cu mecanicul(care lucreaza la dacia)am sa-i zic acest aspect.Bafta!

                      Comment


                      • Am schimbat si eu la Brasov, la intalneala, capetele de bara. Am facut exact chestia cu filetele. Cand am ajuns acasa, convergenta era in balarii. Mecanicul tau de la Dacia stie sa explice de ce? Ca doar am pus la acelasi nr de spire. Unii tot cu vechile obiceiuri au ramas. La pariu ca mecanicul tau strange bucsele cu masina pe rampa, cu rotile in aer, nu?
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Da,normal ca pe rampa SI logic ca masina are rotile in aer.Nu l-am intrebat.Ba da mi-a zis ceva ca aceste capete de bara nu ies de obicei exact la dimensiune,adica filetul nu incepe la toate din acelasi loc.DEaia mi-am luat original capat de bara.

                          Comment


                          • sau numarat spirele si tot sta stramb volanul 10 cm spre dreapta.
                            si chiar daca sta drept , tu simti masina ok , dar fac pariu ca guma se toceste neuniform in timp.

                            Comment


                            • FOF, iti recomand eu unde sa faci geometria, eu am fost acolo de 2 ori si sunt foarte buni si pretul e ok, in fata la OPEL DI BAS pe Fundeni, e o vulcanizare si au stand de geometrie.

                              Comment


                              • la tine Dani s-a nimerit sa fie bine (asa ziceai in unul din posturile de la pagina 9x) ..si eu i-am recomndat lui fof sa faca geometria ...pe partea dreapta cel putin nu am nimerit turele..pentru ca ne-am chinui foarte mult sa scoatem acel capat de bara care avea rugina pe 3 spire ...

                                Cu numaratul spirelor e o nimereala...vorba lui Dani cand e vorba de directie nu te joci...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google