If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
se vede patat de la umezeala..si cu pata de ulei citisem undeva ca la schimbarea uleiului punand unu mai subtire sar putea sa ai supriza sa scape ulei pe unde nu a trecut astalaltu..eu am trecut de la 10w la 5w, si pata e acolo decand e masina si nu ma duc in service ptr asa ceva atata timp cat nu simt la joja pierderi de ulei, si daca ma duc imi spun aia ca e normal sa scape pe acolo..
intrebare intrebatoare...daca bag aer fortat pe instalatia turbo mai exact a intercoolerului am posibilitate sa stric ceva mai ales ca se duce si in camera de ardere..
si cum ai vrea sa faci asta? turbina deja baga aer cu presiune, aproape un bar.
in alta ordine de idei, ma indoiesc ca o sa-i placa la motor sa intre aer tot timpul, scula care o sa-ti bage aer nefiind controlata de ECU.
si intr-o cu totul alta ordine de idei, mai mult aer insemna calcule in plus pe care ECU nu le face penca nu stie, cantitatea de aer in plus fiind degeaba.
cei care si-au pus o turbina mai mare, BFF'u de exemplu, a trebuit sa-si faca soft custom din cauza surplusului de aer.
s-ar putea sa gresesc, dar nu in totalitate
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
stai ca nu am zis tot...vreau sa fac static un test de etanseitate al sistemului turbo pentru:
- vreau sa vad daca are pierderi de aer pe traseul de turbo
- vreau sa verific calibrarea ceasului indicator.
pai ai 2 variante:
1. scoti tubulatura din turbina si pe acolo bagi presiunea. scoti tubulatura din admisie motor si obturezi gaura
2. obturezi gaura conductei ce intra in admisie motor. scoti conducta de admisie aer din turbo si te legi cu un alt furtun prin care bagi presiunea. amu nu stiu cat de ok este asta, daca turbina este etansa... habar n-am
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
am gasit solutia cand am timp, am sa o pun in practica.
trebuie facut un adaptor cu o valva de incarcare cu aer care sa intre pe tubulatura aia strans bine si bagat presiune..
aerul va face tot circuitul pana in camera de ardere..
apropo...nuca cu husa e de vw passat
azi am reusit sa fixez husa pe inelul care se prinde de consola si am constat ca desi aveam taiati 5 cm din schimbator e nevoie sa tai mai mult..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment