Furiosul meu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • se vede patat de la umezeala..si cu pata de ulei citisem undeva ca la schimbarea uleiului punand unu mai subtire sar putea sa ai supriza sa scape ulei pe unde nu a trecut astalaltu..eu am trecut de la 10w la 5w, si pata e acolo decand e masina si nu ma duc in service ptr asa ceva atata timp cat nu simt la joja pierderi de ulei, si daca ma duc imi spun aia ca e normal sa scape pe acolo..
    sigpic

    Comment


    • intrebare intrebatoare...daca bag aer fortat pe instalatia turbo mai exact a intercoolerului am posibilitate sa stric ceva mai ales ca se duce si in camera de ardere..
      sigpic

      Comment


      • si cum ai vrea sa faci asta? turbina deja baga aer cu presiune, aproape un bar.
        in alta ordine de idei, ma indoiesc ca o sa-i placa la motor sa intre aer tot timpul, scula care o sa-ti bage aer nefiind controlata de ECU.
        si intr-o cu totul alta ordine de idei, mai mult aer insemna calcule in plus pe care ECU nu le face penca nu stie, cantitatea de aer in plus fiind degeaba.
        cei care si-au pus o turbina mai mare, BFF'u de exemplu, a trebuit sa-si faca soft custom din cauza surplusului de aer.

        s-ar putea sa gresesc, dar nu in totalitate
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • stai ca nu am zis tot...vreau sa fac static un test de etanseitate al sistemului turbo pentru:
          - vreau sa vad daca are pierderi de aer pe traseul de turbo
          - vreau sa verific calibrarea ceasului indicator.
          sigpic

          Comment


          • pai ai 2 variante:
            1. scoti tubulatura din turbina si pe acolo bagi presiunea. scoti tubulatura din admisie motor si obturezi gaura
            2. obturezi gaura conductei ce intra in admisie motor. scoti conducta de admisie aer din turbo si te legi cu un alt furtun prin care bagi presiunea. amu nu stiu cat de ok este asta, daca turbina este etansa... habar n-am
            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

            Comment


            • am gasit solutia cand am timp, am sa o pun in practica.
              trebuie facut un adaptor cu o valva de incarcare cu aer care sa intre pe tubulatura aia strans bine si bagat presiune..
              aerul va face tot circuitul pana in camera de ardere..
              Attached Files
              sigpic

              Comment


              • pai nu-i bine ma chiele, ala-i motorul meu, este euro 3, n-am intercooler pe ea
                eu am doar un furtun, asta mai exact #262
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • e cam acelas principiu de functionare si intalatia cam la fel..

                  la tine ia aerul din filtru si il baga direct in admisie
                  la mine ia aerul din filtru il trece prin intercooler si in baga in admisie.
                  sigpic

                  Comment


                  • cam asa trebuie sa arate piesa..
                    Attached Files
                    sigpic

                    Comment


                    • bah ,da cata treaba ai!!
                      sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii

                      Comment


                      • este?...
                        sigpic

                        Comment


                        • urmeaza bataia de cap cu adaptarea..
                          Attached Files
                          sigpic

                          Comment


                          • apropo...nuca cu husa e de vw passat
                            azi am reusit sa fixez husa pe inelul care se prinde de consola si am constat ca desi aveam taiati 5 cm din schimbator e nevoie sa tai mai mult..
                            Attached Files
                            sigpic

                            Comment


                            • panarama... cu PANARAMA litere mari ;))
                              "when I grow up,sigpic I want to be a VDE"

                              Comment


                              • inseamna ca si la tine la fel o sa fie ) arata bine, pacat ca trebe taiat MUUUUULT din tija...
                                Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google