se vede patat de la umezeala..si cu pata de ulei citisem undeva ca la schimbarea uleiului punand unu mai subtire sar putea sa ai supriza sa scape ulei pe unde nu a trecut astalaltu..eu am trecut de la 10w la 5w, si pata e acolo decand e masina si nu ma duc in service ptr asa ceva atata timp cat nu simt la joja pierderi de ulei, si daca ma duc imi spun aia ca e normal sa scape pe acolo..
Furiosul meu
Collapse
X
-
si cum ai vrea sa faci asta? turbina deja baga aer cu presiune, aproape un bar.
in alta ordine de idei, ma indoiesc ca o sa-i placa la motor sa intre aer tot timpul, scula care o sa-ti bage aer nefiind controlata de ECU.
si intr-o cu totul alta ordine de idei, mai mult aer insemna calcule in plus pe care ECU nu le face penca nu stie, cantitatea de aer in plus fiind degeaba.
cei care si-au pus o turbina mai mare, BFF'u de exemplu, a trebuit sa-si faca soft custom din cauza surplusului de aer.
s-ar putea sa gresesc, dar nu in totalitateDaca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
pai ai 2 variante:
1. scoti tubulatura din turbina si pe acolo bagi presiunea. scoti tubulatura din admisie motor si obturezi gaura
2. obturezi gaura conductei ce intra in admisie motor. scoti conducta de admisie aer din turbo si te legi cu un alt furtun prin care bagi presiunea. amu nu stiu cat de ok este asta, daca turbina este etansa... habar n-amDaca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
am gasit solutia cand am timp, am sa o pun in practica.
trebuie facut un adaptor cu o valva de incarcare cu aer care sa intre pe tubulatura aia strans bine si bagat presiune..
aerul va face tot circuitul pana in camera de ardere..Attached Filessigpic
Comment
-
Comment
-
urmeaza bataia de cap cu adaptarea..Attached Filessigpic
Comment
-
apropo...nuca cu husa e de vw passat
azi am reusit sa fixez husa pe inelul care se prinde de consola si am constat ca desi aveam taiati 5 cm din schimbator e nevoie sa tai mai mult..sigpic
Comment
Comment