B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hai schimba-i si corpul clapeta cu unul de 65 ( parca).
    La sincroane te-ai jucat?

    Comment


    • le-o usurat. urmeaza volanta de aluminiu si compresor mecanic de la masina de spalat indesit...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Pana terminati voi caterinca, lamurecs eu treburile : mi-am pus injectoare noi, originale.

        Nu aveau mare lucru ale mele, adica nu dadeau semne de oboseala.

        Am vrut eu sa le schimb

        Am mai schimbat bobina de aprindere si corpul clapeta.

        Merge motorul acum ca in prima zi si porneste "la sfert". Ma voi apuca in curind de ceva articulatii si frane, din nou
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • dar vad ca nu ne zici nimic de turbina .......ce uom...
          sigpic

          Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

          Comment


          • nu da din casa ... nici de roll-cage nimic ...

            Comment


            • cat te-au costat injectoarele domnu?si cati km ai avut cu primele?
              http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

              Comment


              • ~120 000 km

                Nu pot spune exact cat m-au costat, sa zicem ca au fost cadou.
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • pfff.....atunci felicitari pt cadoaie...si la cat mai multe in cazu asta!
                  http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                  Comment


                  • Ai izolat cumva fonic habitaclul?
                    Toba se aude destul de tare in habitaclu. Ai amortizor de zgomot la toba?

                    ms de raspuns.
                    sigpic
                    www.basarabia-acasa.ro

                    Comment


                    • I-auzi... Roll-cage a? Turbina pe benzinar a?


                      Ehe... nea' dizain... ne ascunzi ceva?

                      Vrea' si ochisorii nostrii sa afle ce este nou pe cada cu bule
                      sigpic

                      Comment


                      • Sa vedem:
                        - curea distributie Gates 50 lei
                        - rola INNA - 230 lei
                        - curea acesorii - 50 lei
                        - filtru ulei CHAMPION - 15 lei
                        - filtru polen - 30 lei
                        - bujii Eyquem - 60 lei
                        - ulei Mobil 5W40 - 120 lei
                        - placute frana Ferodo SL - 100 lei
                        - pompa de apa Ruville - 130 lei
                        - bielete directie si capete de bara - 200 lei


                        Am montat deja o parte din piese, distributia urmeaza sa o faca mecanicul, la asa ceva nu ma bag.


                        Zilele astea am verificat starea injectoarelor si n-am fost foarte multumit, acmulasera foarte multa funingine/mizerie. Le-am inlocuit, impreuna cu corpul clapeta si bobina de aprindere.

                        Pe astea le-am primit cadou, asa ca nu va pot spune cat au costat.



                        In concluzie: la aprox 120 000 km si 5 ani de exploatare brutala, cu accelerari frecvente la limita de 6500 rot/min, cu frane de motor la fiecare semafor, cu franari excesive pe serpentine, cu primii 2 ani rulati pe suprafete aproape off-road, acest Logan inca mai are ambreiajul si planetarele ORIGINALE.

                        In afara de consumabile, pana acum s-au inlocuit urmatoarele:
                        - bieleta de directie dreapta - defect de fabricatie, inlocuita la 20 000 km pe garantie
                        - rulment de presiune, gripat, in garantie, la 40 000 km
                        - rulmenti spate, inlocuiti preventiv, 80 000 km
                        - rulmenti fuzete fata, deteriorati, la 100 000 km
                        - bascule fata, ambele (era un pivot cu joc si am schimbat ambele bascule preventiv) la 100 000 km
                        - desi e consumabila, trec aici bieleta de cuplu, schimbata de 3-4 ori, acum am una de dci 85, mai durabila.


                        Caroseria se prezinta bine, nu are rugina nicaieri, a trecut prin programul de protectie suplimentra anticoroziva si pare ca inca nu-si da duhul.

                        Acestea fiind zise, sper ca cei sceptici si neincrezatori in masina nationala sa-si schimbe parerea. Dupa cum se vede, nici macar revizia cu distributie nu este scumpa, avand in vedere faptul ca am incercat sa aleg cei mai buni producatori.



                        Sa ne vedem cu bine si la relatarea de 250 000 km si 10 ani!
                        Last edited by dsign; 25 October 2009, 13:50.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Cu totii de pe'aici stim ca Loganul e o afacere buna... Masinuta ta e un bun exemplu. Sa'ti traiasca cat mai mult !

                          dsign, fii amabil, bujiile Eyquem sunt cu un singur electrod? placutele de frana Ferodo SL au vreun alt indicativ, ceva, cand cer de la magazin (se potrivesc pe etrierii de berlina 1.4?)? De unde ai luat cele 2 produse + filtrul de polen asa de ieftin ? Trebuie sa le schimb si eu. Merci.
                          Last edited by Macs; 25 October 2009, 13:59.
                          I don't ride low, I fly high...

                          Comment


                          • Bujiile sunt cu 2 electrozi, asa au fost in prima echipare. La mine placutele de frana sunt de Fiat Doblo/ Loan Van si Pick-up.

                            Daca mergi la un magazin de piese, oricare, (vezi in Vitan, in cladirea noua, sunt cel putin 5 magazine) sigur iti vor da ce trebuie.

                            La mine a fost mai dificil, ca toti stiau ca la Van sunt aceleasi placute ca la restul familialelor. Cum le spuneam de Doblo, isi aduceau aminte


                            Le-am cumparat de la firma unui amic.
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • cea mai urata masina...uite cati bani trebuie sa bagi... si tu care mergi ca un pensionar ...

                              Comment


                              • dsing, as fi un client bun al firmei amicului tau , imi poti zice pe unde e? Merci.
                                I don't ride low, I fly high...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google