felicitari si din partea mea ) si mersi mult de sustinere si incurajare!
B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Felicitari dsign pentru premiile de la Iasi. E foarte bine ca ai luat premii inca de la prima participare pentru moral. Acuma oriunde te vei duce vei trage tot mai tare sa fii tot acolo intre primii. Inca n-am vazut vreun filmulet cu tine pe proba dar presupun ca ai mers bine. Cat despre masina...n-am cuvinte. A fost printre cele mai frumoase de la show, aici referindu-ma la general, nu doar intre logane. Daca cumva vin pe la Sibiu abia astept s-o vad pe macadam, ca pe asfalt sta destul de binesigpic
Comment
-
Sa viniti ma la Sibiu, cu mic cu mare, sa ni distram fain, ma! Nu cari cumva sa lipsiti, ca oi faci un skandaaaaaal... di numa numa.
Acum, intre noi fie vorba, fostul proprietar al rotilor trebuie ca si-a lasat amprentele pe ele. Sper sa-mi fie de ajutor si la urmatoarele participari.
Odihneste-te in liniste nea Lenti!
Comment
-
ai rotile lui 'nea Lenti pe masina? in cazul asta, da, probabil ca si-a lasat amprenta. inceput promitator, sper sa nu fie sfarsitul ca si al maestrului Moldovan. grija mare si totusi, calc-o, frate, la podea, ca altfel plang rotile aleaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Multumesc tuturor celor care m-ati sustinut, apreciat si felicitat.
A fost prima experienta de acest gen si cu siguranta nu va fi ultima. Am intilnit oameni deosebiti, am legat noi prietenii (care cu siguranta vor fi de lunga durata), am incercat limitele masinii pe care o tot pregatesc de 5 ani si de asemenea limitele mele ca si sofer, in comparatie cu ceilalti competitori.
Sa va povestesc:
Plec la 6 jumatate din Bucuresti alaturi de Canto si 'Dada.
Masinile pregatite, plinurile facute, statiile pe 22 si 26. Prima parte din drum, pana la Buzau, o cunosteam bine. Ne-a surprins placut faptul ca soseaua a fost la fel de buna si dincolo de Bacau.
Am incins cateva reprize de viteza maxima si viraje rapide, in locurile libere. Am ajuns la Iasi in 6 ore, cu o oprire de cafea la Bacau. Un timp bunicel pentru aproape 500 km.
In Era Park era deja agitatie, toata lumea descarca si aseza cauciucuri pe marginea viitorului traseu. Ne-am bucurat nespus sa punem si noi mana la treaba. Totusi, eram putin dezamagit de faptul ca n-a venit Fof, MCD si Golan. A venit seara si ne-am hotarit sa megem impreuna cu baietii din Iasi la o barfa, in locurile preferate de ei pentru intalnirile nocturne. Am avut in acel moment o surpriza de proportii: FOF se afla la 15 km departare de Iasi, si venea in forja catre noi.
URAAAAAAAAAAAAAAAA! In masina cu Fof am mai avut un sustinator de nadejde: Sinx. Am mers cu totii la un clubulet, am vorbit cu toata lumea, am povestit, ne-am incalzit iar apoi am incercat cu totii saorma locala. Putin dezamagiti, dar a mers, la foamea si frigul indurate, au mers saormele ca unse.
Ne-am bagat la somn devreme, sa fim pregatiti pentru a doua zi, cand urma sa se desfasoare marele eveniment. Baietii din Iasi au continuat in toiul noptii sa aranjeze traseul. Acesta a fost secret pana la ora inceperii inscrierilor.
Ora 10.00, masinile noastre erau la spalat. 3 logane trantite la pamant asteptau cuminti sa intre la periute, sa nu cumva sa apara in fata publicului murdare.
Ora 11.00, am intrat toti 3 in parcul inchis. Acolo, am remediat temporar o problema la roata stanga fata a masinii mele, problema descoperita cu o seara in urma, dupa cateva ture de antrenament pe pista de karting din apropiere.
Ora 12.00, competitia la clasa Femina este in desfasurare. Colega Dada are emotii mari, nu se dezlipeste de volanul Loganului HDZ... O incurajam si incepe evolutia.
Am uitat sa spun ca erau pregatite 2 trasee identice, pe care se concura in tandem. Colega de concurs a Dadei a abandonat chiar in timpul turului de pregatire cu ceva problem la cutia de viteze. Dada a concurat singura, a apasat pedala de acceleratie fara mila, a bobinat volanul cu mare dexteritate si a reusit sa ocupe un meritat loc 4, printre mult mai experimentatele ei competitoare. Trebuie sa o intelegem, era prima participare a ei la o competitie automobilistica, prima data cand trebuia sa sofeze la limita si prima data la volanul acelei masini.
Bravo Dada!
Ora 13.00, competitia la clasa Autohton se incinge, evolutiile colegilor din Iasi fiind de top. Am admirat fiecare evolutie in parte, am aclamat, am aplaudat si am inceput sa ne facem griji pentru faptul ca nu suntem asa de antrenati ca ei.
Punctul culminant a fost evolutia tandemului Logan APV + Dacia 1100. Colegul din Constanta a fost mult prea grijuliu cu spoilerele sale (foarte frumoase de altfel) si astfel a fost surclasat de colegul din Iasi cu 1100. Bravo pentru batranica de 40 ani si pentru manuitorul dansei.
Ca si fapt amuzant, este de notat ca batrana 1100 (cocheta si aranjata, poate mai cocheta decat alte tinerele de pe acolo) a evoluat pe pista echipata cu incaltari Victoria Floresti, originale, din prima echipare! Bravo inca o data.
A sosit momentul in care reprezentantii LoganClub Bucuresti au fost chemati pe pista. Am intrat pe traseu in tandem cu Canto si al lui HDZ. Am trecut usor pe turul de recunoastere, cu ceva emotii la cuplarea in marche-arriere-ul cu probleme al Loganului. Am plecat apoi in forta pe turul cronometrat. In timp ce ma straduiam sa stapanesc cat mai bine masinuta pe traseul ingust, mi-am aruncat ochii un pic si la Canto. Intarziase un pic in primele 2 viraje, ma ingrijorase. Totul a decurs bine, in final, iar cand un comisar de traseu mi-a spus ca am cel mai bun timp, am ramas blocat, fara sa-mi vina sa cred. Cata FOF a parcurs si el traseul in ritm sustinut si astfel am ajuns amandoi pe podium, iar Canto s-a clasat in primii 10.
In jurul orelor 14.00 am mers la masa. Era in desfasurare proba la clasa Urban. Am crezut ca ni se vor lua in calcul timpiiobtinuti la autohton, insa a trebuit sa ne ridicam de la masa si sa concuram din nou.
De data aceasta am fortat prea tare, am taiat 2 viraje prea din scurt si m-am urcat cu roata din spate pe cauciucurile care delimitau interiorul virajului. Am primit 2 sec penalizare. CataFOF insa a mers mai calculat si a scos cel mai bun timp din clasa Urban Mediu. Am reusit impreuna si de aceasta data sa ne clasam pe podium.
La ultima evolutie pe traseu ne-a surprins reactia nepoliticoasa a publicului.
“Aaaaaa, iar astia cu Loganele...” Ei, dragilor, uite ca astia cu Loganele n-au intrat degeaba pe traseu si v-au aratat ca se poate face performanta si cu altceva decat Audi, BMW sau mai stiu eu ce alte avioane. Conteaza mult si piesa dintre scaun si volan.
Au urmat probele de incheiere si demonstratia de drift. Bogdan Marciuc, cu a sa Integrale, masina de legenda in lumea raliurilor, a oferit spectatorilor ce au indurat frigul nemilos un spectacol pe cinste. Derapaje controlate efectuate intr-o viteza ametitoare, zgomot, rateuri si mult fum de cauciucuri roase. Bravo Bogdan!
Spre seara, organizatorii si sponsorii ne-au rasfatat cu foarte multe premii si surprize. Am incheiat ziua zgribuliti si obositi, insa multumiti de cum au decurs lucrurile.
A fost o experienta frumoasa, o organizare excelenta pentru niste novici si o asigurare pentru viitor ca ne vom intoarce la Iasi.
Multumiri speciale din partea noastra celui care s-a ocupat de noi, Ionut alias Iooon_Cug, un om de foarte mare valoare.
Multumim FRT – Logan Club Iasi si Excess si celorlalti oameni care au pus umarul la acest eveniment, a iesit foarte bine.
Am plecat din Iasi cu regretul ca nu am putut sta mai mult, sa ne cunoastem mai bine, sa vizitam orasul sau sa ne distram impreuna.
Si pentru ca tot i-am laudat pe Ieseni pana acum, sa le si reprosam ceva : fratilor, nu aveti strazi ! Rusine primarului vostru, aveti niste drumuri forestiere in loc de bulevarde. Acum va inteleg perfect de ce nu va montati suspensii sport la masini. Pacat de oras, ca-i tare fain. Poate pana data viitoare cand ne vom vedea, lucrurile vor fi altfel.
Cam asta a fost povestea intalnirii de la Iasi.
RESTUL E LOGAN...
Iaca si niste pozite, din timpul curseiAttached Files- Frt_daddy_1126.jpg (670.5 KB, 536 views)
- Frt_daddy_1133.jpg (689.0 KB, 550 views)
- Frt_daddy_1153.jpg (791.8 KB, 542 views)
- Picture_242_resize.jpg (57.8 KB, 477 views)
- Picture_245_resize.jpg (42.4 KB, 471 views)
- Picture_185_resize.jpg (288.6 KB, 344 views)
- Picture_231_resize.jpg (310.0 KB, 340 views)
Last edited by dsign; 4 November 2009, 12:27.
Comment
-
felicitari pentru cupele obtinute si pentru participare.Sa stapanesti sanatos jentile si sa te inspire si pe tine
Comment
Comment