B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Frumos "moft" de peste 500 lei, acum lumineaza-ne si pe noi astia mai neinclinati mecanic, care ar fi avantajul astor 40mm, ca nu se poate sa pui ceva doar pt a fi mai frumos, la tine, din ce stiu eu primeaza utilitatea/imbunatatirea unui parametru ceva ?
    Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.

    Comment


    • Pai daca e sa o iei logic, daca distantezi rotile fata de cum erau initial, masina va sta mai bine pe sosea. Cred ca pe curbe e de vis.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • Tot alea EVO sunt tari le ti asa de plimbare si pastea sa te joci cu masina ca trage mai bine
        MotorSport pentru 402ml.

        Comment


        • a-nebunit lupu
          ba frumos the car mai are dsign asta,sunt cel mai gelos pe masina lui,imi vine sa io fur,ahhhhh....
          cat despre distantiere,au rolul de stabiliza masina pe sosea si in curbe,ca de se lateste nu stiu cum ai zice in termeni mecanici si tehnici
          dar au rolul si de a lati masina,cand mergi pe strada si vezi in fata ta o masina lasata si cu rotile mai spre exterior,nu-i asa ca de belea
          spor la ciuning varu dsign si mai treci si tu pe la fulgere,poli ca ne e dor de mecla ta
          hai pa ca am scris prea mult
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • Prin montarea unor distantiere corespunatoare la roti, se mareste ecartamentul (distanta dintre centrele benzilor de rulare ale celor 2 roti ale unei punti)

            Se recomanda montarea distantierelor de aceeasi dimensiune pe toate rotile (nu cum fac unii, monteaza doar pe spate)

            Marirea ecartamentului puntilor are ca avantaj, cum bine spuneau colegii mei, stabilitate mai mare pe traiectorie in viraje.

            Am recurs la aceasta solutie datorita jantelor Speedline care au un ET maricel si stateau cam in interior

            Ca si dezavantaj, avem aici suprasolicitarea rulmentilor, datorita faptului ca nu se mai incarca axial ci oarecum decalat. Acesti rulmenti isi scurteaza viata c fiecare denivelare peste care trecem.


            @ioo_florin_el, H&R cu Bilstein. E bine sa ai si amortizoare capabile de performante mai bune, dupa ce pui arcuri adevarate.
            Stickerele de la masinile de Cupa Logan au fost desenate de departamentul Renault Sport. Se intelege ca ar fi mare pacat sa apara pe masini cu capace vopsite, stopuri fumurii si oglinzi nichelate... Dimensiunile nu le am.
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • Update la ligheanul agitat:

              Greutate totala, cu soferul in masina, roata rezerva si toate acareturile (cric, coarba, stingator, triunghi) : 1240 kg
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • Nu e cam mult?
                sigpic
                Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

                Comment


                • Altii sunt mai rau. Nu e greu, este ok.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • mai slabeste si tu nea Dani....pfff...

                    ps. si sa-ti lasi cricul acasa
                    sigpic

                    Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                    Comment


                    • si in talon cat scrie? 1025? la mine asa scrie....dar am sa ma duc si eu s-o cantaresc...ca m-ai facut curios....:|
                      http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                      Comment


                      • la mine 1.6 full are 1100 kg
                        sigpic
                        The MVP

                        Comment


                        • Nu uitati ca am pe masina acum jantele pe 15", alea usoare.

                          Am cantarit masina la Remat Popesti, la iesire pe centura.
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • Ma Dani nu-i cam grea ?

                            Ori cifra din talon o fi dupa cum s-a trezit nenea sau tanti aia de dimineata ?
                            9! 9! 9!
                            sigpic

                            Comment


                            • cifrele alea din talon nu prea corespund. 2mcvuri cu aceleasi motorizari dar dotari diferite au aceeasi greutate. deci clar cifrelea alea sunt medii sunt la modu general

                              sigpic

                              Comment


                              • Cam grea, insa mai aveam si alte tampenii inutile prin portbagaj
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google