Frumos "moft" de peste 500 lei, acum lumineaza-ne si pe noi astia mai neinclinati mecanic, care ar fi avantajul astor 40mm, ca nu se poate sa pui ceva doar pt a fi mai frumos, la tine, din ce stiu eu primeaza utilitatea/imbunatatirea unui parametru ceva ?
B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pai daca e sa o iei logic, daca distantezi rotile fata de cum erau initial, masina va sta mai bine pe sosea. Cred ca pe curbe e de vis.
Comment
-
a-nebunit lupu
ba frumos the car mai are dsign asta,sunt cel mai gelos pe masina lui,imi vine sa io fur,ahhhhh....
cat despre distantiere,au rolul de stabiliza masina pe sosea si in curbe,ca de se lateste nu stiu cum ai zice in termeni mecanici si tehnici
dar au rolul si de a lati masina,cand mergi pe strada si vezi in fata ta o masina lasata si cu rotile mai spre exterior,nu-i asa ca de belea
spor la ciuning varu dsign si mai treci si tu pe la fulgere,poli ca ne e dor de mecla ta
hai pa ca am scris prea multsigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Prin montarea unor distantiere corespunatoare la roti, se mareste ecartamentul (distanta dintre centrele benzilor de rulare ale celor 2 roti ale unei punti)
Se recomanda montarea distantierelor de aceeasi dimensiune pe toate rotile (nu cum fac unii, monteaza doar pe spate)
Marirea ecartamentului puntilor are ca avantaj, cum bine spuneau colegii mei, stabilitate mai mare pe traiectorie in viraje.
Am recurs la aceasta solutie datorita jantelor Speedline care au un ET maricel si stateau cam in interior
Ca si dezavantaj, avem aici suprasolicitarea rulmentilor, datorita faptului ca nu se mai incarca axial ci oarecum decalat. Acesti rulmenti isi scurteaza viata c fiecare denivelare peste care trecem.
@ioo_florin_el, H&R cu Bilstein. E bine sa ai si amortizoare capabile de performante mai bune, dupa ce pui arcuri adevarate.
Stickerele de la masinile de Cupa Logan au fost desenate de departamentul Renault Sport. Se intelege ca ar fi mare pacat sa apara pe masini cu capace vopsite, stopuri fumurii si oglinzi nichelate... Dimensiunile nu le am.
Comment
-
Update la ligheanul agitat:
Greutate totala, cu soferul in masina, roata rezerva si toate acareturile (cric, coarba, stingator, triunghi) : 1240 kg
Comment
-
Altii sunt mai rau. Nu e greu, este ok.
Comment
-
si in talon cat scrie? 1025? la mine asa scrie....dar am sa ma duc si eu s-o cantaresc...ca m-ai facut curios....:|http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
Nu uitati ca am pe masina acum jantele pe 15", alea usoare.
Am cantarit masina la Remat Popesti, la iesire pe centura.
Comment
-
Cam grea, insa mai aveam si alte tampenii inutile prin portbagaj
Comment
Comment