B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu se da greu jos, numai ca trebuie 2 oameni, asta ca sa nu il zgarii pe el sau sa zgarii altceva prin masina.

    Voi face poze cu operatiunea de eliminat zgomote parazite, pas cu pas.
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • Avand in vedere faptul ca a venit toamna si trebuie sa ne pregatim pentru sezonul rece, de curand am efectuat cateva operatiuni minuscule, insa de o mare importanta pentru bunul mers al agregatului.

      Aveam niste zgomote fine, niste batai in zona suspensiei fata, mai ales cand parcam pe teren denivelat, cu volanul bracat la maxim.

      Am decis sa fac o mica revizie la suspensie si am efectuat urmatoarele operatiuni :

      - demontat amortizoare - cu ocazia asta am renuntat la setarea de vara, cu unghiul de cadere pe minus
      - demontat flanse si rulmenti de pe amortizoare
      - curatat temeinic flansele
      - inlocuit rulmentii, gresat bine
      - curatat bine si revopsit talerele arcurilor - se strange acolo multa mizerie, nisip cu pamant, se intareste si face zgomot atunci cand lucreaza arcul
      - curatat temeinic oalele amortizoarelor, aplicat vopsea cauciucata pentru extraprotectie anticoroziva
      - curatat si gresat culisele etrierilor de frana
      - spalat bine si curatat puntea fata, cadrul motor, bascule, burdufe, conducte
      - montat scutul de motor, acela mare pe care l-am folosit cu succes iarna trecuta

      Operatiunea a durat o zi intreaga, pentru ca de obicei trag de timp cand vine vorba de masinuta mea plus ca am cautat de am innebunit aparatoarele de praf pentru amortizoare de fata.


      Sunt chestiuni minore pe care nu le face nimeni in service atunci cand se umbla la suspensie, insa de o importanta majora. Satisfactia e garantata, mai ales la o masina cu rulaj mare cum este a mea.

      Poza cu flansa si rulmentul pline cu vaselina si talerul superior curat si proaspat vopsit.
      Attached Files
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • Din pacate nu l-am vazut niciodata sa se traga la km23 Mi-as fi dorit mult sa il aud si sa il vad cum trage ;))

        Comment


        • off: Asa asa, faceti public totul.

          ontopic: pe zambila o lasi joasa si iarna asta?
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • numai la tras va ganditi...
            arcurile alea nu le curatai si tu daca tot facusi tot.

            Comment


            • Buna treaba ce sa zic as face si eu asa daca as avea timp.

              acum inteleg de ce merge asa de bine masina daca toata ziua stai de ea.
              sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

              Comment


              • la cat de tipicar e el .. chiar crezi ca le-a lasat asa? )
                sigpicMy ride

                Comment


                • Nu imi place acolo, la 23, ca stau toti spectatorii prea aproape de pista. Nu inteleg de ce nu stau in spatele santului acela de scurgere.

                  Plus ca multi "soferi" de acolo ma fac la liniute, dar la prima curba i-am pierdut. Asa ca nu o sa ma vedeti acolo. Oricum, trompeta asta nu e pregatita sa faca treaba la linii.

                  Am curatat si arcurile, aveau putina rugina superficiala.
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by dsign View Post
                    Nu imi place acolo, la 23, ca stau toti spectatorii prea aproape de pista. Nu inteleg de ce nu stau in spatele santului acela de scurgere.
                    Corect, foarte corect. Din pacate majoritatea spectatorilor care fac asta sunt aplaudaci de prin imprejurimi care vin si casca gura aiurea pe acolo. Intradevar asta e motivul pentru care nu am incercat niciodata nici eu acolo. Am venit odata pe la 10 sperand sa nu fie asa mare de oameni insa degeaba. Cu copii si betivi nu te poti intelege...

                    Comment


                    • Dane , o poza de la cluj anu` trecut , ce vremuri
                      Attached Files

                      Comment


                      • Bun, astazi a fost o zi cat de cat productiva, am lucrat la panoul de bord si la capitonajele de stalpi A si B.

                        In tot acest timp, Mateo s-a incurcat cu niste fiare pe sub o cotoroanta, iar la final am inghetat la o bere in garaj.

                        Poze cu bordul, stalpii, Mateo, cotoroanta, usile si tapiteriile de usi ale lui Golan91, suportul pentru foot-rest Sparco, vopseaua cauciucata, gramada de cabluri de care m-am descotorosit in incercarea de a concepe o instalatie electrica brici.
                        Attached Files
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Deci treaba serioasa astazi, deci s-a facut treaba buna.

                          Felicitari baieti !

                          Acum cred ca nu o sa mai ai nici un greierasi in masina.
                          sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                          Comment


                          • greierasii te-au facut sa apelezi la vopseaua cauciucata si antifonare?
                            http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                            Comment


                            • Nu, doar o ambitie de moment.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • Cum e cu vopseaua cauciucata? Face treaba buna? In sensul ca s-a mai atenuat zgomotul din habitaclu? Daca da. poate-mi iau si eu o bidinea din-aia si iar o fac bucati in interior pe-a mea.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google