If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
Avand in vedere faptul ca a venit toamna si trebuie sa ne pregatim pentru sezonul rece, de curand am efectuat cateva operatiuni minuscule, insa de o mare importanta pentru bunul mers al agregatului.
Aveam niste zgomote fine, niste batai in zona suspensiei fata, mai ales cand parcam pe teren denivelat, cu volanul bracat la maxim.
Am decis sa fac o mica revizie la suspensie si am efectuat urmatoarele operatiuni :
- demontat amortizoare - cu ocazia asta am renuntat la setarea de vara, cu unghiul de cadere pe minus
- demontat flanse si rulmenti de pe amortizoare
- curatat temeinic flansele
- inlocuit rulmentii, gresat bine
- curatat bine si revopsit talerele arcurilor - se strange acolo multa mizerie, nisip cu pamant, se intareste si face zgomot atunci cand lucreaza arcul
- curatat temeinic oalele amortizoarelor, aplicat vopsea cauciucata pentru extraprotectie anticoroziva
- curatat si gresat culisele etrierilor de frana
- spalat bine si curatat puntea fata, cadrul motor, bascule, burdufe, conducte
- montat scutul de motor, acela mare pe care l-am folosit cu succes iarna trecuta
Operatiunea a durat o zi intreaga, pentru ca de obicei trag de timp cand vine vorba de masinuta mea plus ca am cautat de am innebunit aparatoarele de praf pentru amortizoare de fata.
Sunt chestiuni minore pe care nu le face nimeni in service atunci cand se umbla la suspensie, insa de o importanta majora. Satisfactia e garantata, mai ales la o masina cu rulaj mare cum este a mea.
Poza cu flansa si rulmentul pline cu vaselina si talerul superior curat si proaspat vopsit.
Nu imi place acolo, la 23, ca stau toti spectatorii prea aproape de pista. Nu inteleg de ce nu stau in spatele santului acela de scurgere.
Plus ca multi "soferi" de acolo ma fac la liniute, dar la prima curba i-am pierdut. Asa ca nu o sa ma vedeti acolo. Oricum, trompeta asta nu e pregatita sa faca treaba la linii.
Am curatat si arcurile, aveau putina rugina superficiala.
Nu imi place acolo, la 23, ca stau toti spectatorii prea aproape de pista. Nu inteleg de ce nu stau in spatele santului acela de scurgere.
Corect, foarte corect. Din pacate majoritatea spectatorilor care fac asta sunt aplaudaci de prin imprejurimi care vin si casca gura aiurea pe acolo. Intradevar asta e motivul pentru care nu am incercat niciodata nici eu acolo. Am venit odata pe la 10 sperand sa nu fie asa mare de oameni insa degeaba. Cu copii si betivi nu te poti intelege...
Bun, astazi a fost o zi cat de cat productiva, am lucrat la panoul de bord si la capitonajele de stalpi A si B.
In tot acest timp, Mateo s-a incurcat cu niste fiare pe sub o cotoroanta, iar la final am inghetat la o bere in garaj.
Poze cu bordul, stalpii, Mateo, cotoroanta, usile si tapiteriile de usi ale lui Golan91, suportul pentru foot-rest Sparco, vopseaua cauciucata, gramada de cabluri de care m-am descotorosit in incercarea de a concepe o instalatie electrica brici.
Cum e cu vopseaua cauciucata? Face treaba buna? In sensul ca s-a mai atenuat zgomotul din habitaclu? Daca da. poate-mi iau si eu o bidinea din-aia si iar o fac bucati in interior pe-a mea.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment