If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
nu conteaza caii ...conteaza ca proprietarul sa fie multumit de masina lui ...de raspunsul acceleratiei ,de raspunsul pe viraje ... si CUP -ul credeti-ma pe cuvant ca raspunde bine ...Dsign stie ce face si face numai lucruri care sa se vada
da fratee dar am 2.5 vanos 192 de cai ... cand plec de la semafor iti cadeee fata ... )
Cand am fost sa-mi las permisul la ipj era o pisica facuta pachet ! 4 morti si un grav ranit ! "chilotul" a crezut ca emplema "tuning" de pe portbagaj in ajuta sa faca o depasire imposibila )))
Exact. Chestia cu cumpararea unui bmw,fie el urs,pisica sau orice alta "fiara" trecuta de a 3a tinerete tine pana la urma de capacitatea mentala.
Noi sa fim sanatosi cu ligheanele noastre,ca si cu ele putem sa depasim limita de viteza fara nici cea mai mica problema!
Sa ne vedem de ligheanele noastre. Cateva poze din seara asta, am masurat cum vine bara stabi de spate. Am mai facut 2-3 poze sa vedeti cu sta roata de fata "cazuta"
da fratee dar am 2.5 vanos 192 de cai ... cand plec de la semafor iti cadeee fata ... )
sa nu exageram , ca deja 2.5u e masina tare si putini is aia care au una de aia .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Eu cred ca avem toti o psihoza referitoare la BMW-uri, si cand avem ocazia incercam sa le "demonstram" in fel si chip.
Cum spunea si xp-ul, putini sunt cei care au o masina cat de cat serioasa.
Cat despre ceilalti, cei cu troace inmatriculate pe BG, are rost sa discutam? Nivelul lor creste doar pt ca li se da importanta, cand de fapt nici n-ar merita bagati in seama.
nea dsign, crezi ca merge asa bine cu bara fixata pe oale asa sus?
acolo intareste doar caroseria, dupa parerea mea.
sub masina am vazut ca se fixeaza cel mai des pe spate.
Rolul barelor stabilizatoare postate de tine este preluat la noi de puntea deformabila . Eu urmaresc intarirea caroseriei, nu a puntii. Daca va fi nevoie, schimb puntea cu una mai solida de MCV/Pick-up/VAN, care are bara stabilizatoare incorporata mai groasa.
Deci ce am pus noi in fata si in spate se numesc "bare de rigidizare".
Corpul clapeta cu diametru marit imbnatateste raspunsul la acceleratie, insa daca ai mila cu pedala, consumul ramane acelasi. Am o nedumerire cu privire la soft, insa zilele astea ma lamuresc eu.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment