Legislatia si modul ei de aplicare e un mare CACAO la noi.
Dupa cum e legea data si cum e aplicata, ar trebui sa nu gasesti faruri si tot felul de stopuri after-market, fiindca dupa lege, nu le-ar cumpara nimeni.
Eu ma intreb altceva: Eu nu am vazut TIR care sa nu aiba 2 / 4 / 6 / 8 faruri suplimentare - fie pe bara, fie sub bara, fie sus pe plafon. Nu le-am vazut CIV-ul sa vad daca sunt trecute acolo, insa ma indoiesc ca le au omologate.
In schimb daca iti montezi proiectoare sau faruri de ceata, pe autoturism, te opreste politistul si te amendeaza ca nu le ai omologate... Legea nu e aceeasi pentru toti?
In schimb daca ai cine stie ce becuri sau xenon after-market de 1,5 - 2 ori mai puternice decat ce trebuie - nu prea se ia nimeni de tine.
Ideea cred ca trebuie sa fie - sa nu deranjezi pe altii in trafic - adica sa utilizezi corect luminile si ele sa fie reglate corect.
In cazul lui Dsign, ar fi oarecum mai precaut sa isi monteze farurile in spatele grilei de sub numarul de inmatriculare, unde ar atrage mai putin atentia politiei, iar strict ca utilizare ar fi foarte OK. Daca vrea insa "design racing" - atunci are mai multe riscuri.
Dupa cum e legea data si cum e aplicata, ar trebui sa nu gasesti faruri si tot felul de stopuri after-market, fiindca dupa lege, nu le-ar cumpara nimeni.
Eu ma intreb altceva: Eu nu am vazut TIR care sa nu aiba 2 / 4 / 6 / 8 faruri suplimentare - fie pe bara, fie sub bara, fie sus pe plafon. Nu le-am vazut CIV-ul sa vad daca sunt trecute acolo, insa ma indoiesc ca le au omologate.
In schimb daca iti montezi proiectoare sau faruri de ceata, pe autoturism, te opreste politistul si te amendeaza ca nu le ai omologate... Legea nu e aceeasi pentru toti?
In schimb daca ai cine stie ce becuri sau xenon after-market de 1,5 - 2 ori mai puternice decat ce trebuie - nu prea se ia nimeni de tine.
Ideea cred ca trebuie sa fie - sa nu deranjezi pe altii in trafic - adica sa utilizezi corect luminile si ele sa fie reglate corect.
In cazul lui Dsign, ar fi oarecum mai precaut sa isi monteze farurile in spatele grilei de sub numarul de inmatriculare, unde ar atrage mai putin atentia politiei, iar strict ca utilizare ar fi foarte OK. Daca vrea insa "design racing" - atunci are mai multe riscuri.
Comment