B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai facem si noi incetul cu incetul, incepem cu chestii mici care dau bine la cocalari pe strada
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • Auzi Dani daca tot vrei sa'ti sufle vantu'n par de ce nu dai joc parbrizu?
      https://lh3.googleusercontent.com/-R...2520rosuuu.jpg

      Comment


      • Originally posted by Cristi_Xp View Post
        mai bine v-ati concetra pe ceva care da si rezultate .Din asa admisie , indiferent ca ca aerul vine mai rece cu cateva grade sau nu , se castiga/pierd 2 cai frumosh ...ideea la admisie cu rezultate ar fi ideea de multiclapete,sau macar un port and polish , mult mai multe s-ar obtine.Cea mai buna idee la admisie la logan mi s-ar parea o priza gen subaru , sub care sa se construiasca un colector care preia tot aerul de sub si il baga un pic fortat in clapeta ,trebuie gasita o modalitate sa acoperi gaura cand ploua afara .
        te referi la priza de aer de pe capota???
        DACIA...Daca Ai Cap Iese Altfel..
        sigpic

        Comment


        • Uite la Renault-u VERDE...ma gandeam sa-l salt , il pacalesc pe al batran
          Attached Files
          sigpic
          "BRABUS" STYLE

          Comment


          • Salta si copiem in fibra...
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • cat de greu sa fie sa faci asta ?... o sa ma joc eu week endul asta daca e cald

              Comment


              • Originally posted by matheo66c View Post
                Uite la Renault-u VERDE...ma gandeam sa-l salt , il pacalesc pe al batran
                fura si tu un faras ,s-a mai practicat
                chiar nu vad la nimeni multiclapete pe logan ?
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Mai degraba la 16v sa vezi, nu la noi
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • de ce? crezi ca are vreo legatura faptul ca admisia e in spate ?
                    Attached Files
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Eu sunt inca nelamurit cum se face filtrarea acolo....
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • Ar trebui filtre individuale pentru fiecare cilindru.
                        Attached Files
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • Ai si uitat dsign cum era la Tico?
                          Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                          Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                          Comment


                          • Originally posted by dsign View Post
                            Eu sunt inca nelamurit cum se face filtrarea acolo....
                            Originally posted by aleXpeed View Post
                            Ar trebui filtre individuale pentru fiecare cilindru.
                            sau ceva de genul asta
                            Attached Files
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • prea multe de modificat , prea multe de stabilizat ... pentru prea putina putere

                              Comment


                              • hai nu zau ? 20-30 cp pe aspirat e putina putere ?
                                din ce mai obtii tu atatia cai pe aspirat ? si te rog sa nu-mi raspunzi axe si serpi ), ca ma refer la chestii concrete nu povestiri .
                                k4m cu itb a scos 140 cp cu axe stock ...

                                eu stiu ca e mai simplu sa pui niste serpi o axa , sa raschetezi din chiulasa si sa crezi ca ai scot 30 cai ... din pacate realitatea e alta .
                                Last edited by Cristi_Xp; 11 April 2011, 13:52.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google