If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
Oboseala bato vina. acum mi-a deschis RSX ochii, jantele albe. pai cums afaci etrierii galbeni. parca nici rosu nu mai da bine.
verde strident? Da, cred ca da bine verde strident
eu as zice sa-i faca roz.......macar ar fi UNIC cu etrierii si tamburii sai.....
eu ii am argintii pe masina si dau f bn.....dar si rosu ar merge....eu i-am avut rosii si dau f bn in contrast cu albastru egee.....
Multumesc foarte mult pentru sfaturi. Ramin totusi la vopsit etrieri si discuri in albastru azur. Tamburii ramin negru mat, pina cind mi-oi pune discuri...
Dsign Lumina alba de bord chiar ma incanta foarte mult. Iti multumesc treaba buna in continuare si poate ma astepti si pt consola centrala dar nu stiu ce culori sa folosesc si in ce proportii. Poti sa imi dai un indicu alb sau rosu ? Ceasurile le am alb acul indicator le am rosii si afisajul dintre ceasuri e rosu...
Multumesc Andrei. Chiar miine ma duv la Policolor, trebuie neaparat sa montez noile discuri, ca astea vechi s-au ovalizat, abia mai tin volanul in mina cind frinez.
Am pus discurile noi, placutele noi, etrierii si am facut o "asezare" a frinelor aseara, pe autostrada, pina la fundulea si inapoi. De la 160 km/h apas ferm pe pedala si masina ingheata, fara sa alunece rotile, fara sa devieze de la traiectorie. Am facut de citeva ori frinare violenta de la 160 la ~60km/h si vreau sa spun ca nu mai apare fadingul asa de repede ca la vechile discuri neventilate. O sa atasez si poze imediat ce le fac.
Pacat ca nu ai si niste masuratori before si after...
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Pacat ca nu ai si niste masuratori before si after...
Ce masuratori Cristi,forta de franare este aceeasi,diferenta se simte dupa franari succesive, nu mai apare fenomenul de obosire cand se incalzeste discul.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment