B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Am schimbat eu si fata si spatele la un loganar ,cu totul facut la manual si nu a fost nici o diferenta ... degeaba va dati cu presupusul ,nu sunt decat 2 solutii :1curatata instalatia din nou si a doua sa reglezi repartitorul de stand
Comment
-
Vorbim de cursa lunga la pedala de frana in utilizare obisnuita, de strada, nu vorbesc de utilizare in regim de curse.
Vom discuta despre furtune cu invelis intarit doar cand m-oi plange de ineficienta in regim de curse.
Azi m umblat la reglajul de la pedala, ala e doar pentru inaltimea ei fata de podea. Atat. Cel putin asa am dedus eu, dupa ce am invartit 3 ture si am observat cum era pedala mai sus.
Am facut un schimb de lichid la un coleg azi, am folosit la aerisire pompa cu vid plus metoda "amicul la pedala". Pedala tot are cursa moarta.
Comment
-
Pai si de ce am frana buna si la prima dar si la a20a pedala?!
Comment
-
Lichid este cat trebuie, intre cele 2 indicatoare.
Va reamintesc, aceasta problema exista la majoritatea celor care si-au pus discuri ventilate si etrieri mari, de VAN.
Pana acum mi s-a sugerat sa pun si pompa de VVAN, am pus-o si... tot asa face.
Comment
-
Sunt ferm convins ca nici la tine nu e frana ferma, cum era de fabrica.
Comment
-
Modificarile au fost facute de-a lungul timpului, in urmatoarea ordine :
- discuri ventilate + etrieri de berlina DCI, in loc de discuri simple
- etrieri de VAN + discuri de VAN
- discuri spate
- pompa de VAN
Incepand cu inlocuirea etrierilor mici cu cei de DCI, pedala n-a mai fost la fel de ferma ca la o masina iesita din fabrica. Atunci am schimbat etrierii in service DACIA.
Ieri am desfacut si am demontat mitul cu garniturile pompei master : pompa cea veche, care a servit masinii mele timp de aproape 7 ani arata ca noua pe dinauntru. Voi pune poze cu ea desfacuta imediat ce ajung acasa. Nici vorba de asperitati in capatul cursei, nici vorba de garnituri obosite, pompa arata excelent pe dinauntru. Nu cred ca pompa de VAN (care este mult mai noua) poate arata mai rau.
Asadar, cine spune ca se strica garniturile cand faci aerisirea "pedale/apasa" pentru ca face pompa o cursa mai mare ca de obicei, maninca r..hat!!!
Am mai testat zilele astea: cu masina pe loc, motorul pornit, apas pedala pana la 3 sferturi de cursa si acolo moare, nu se duce mai spre podea, semn ca nu exista pierderi, nici interne si nici externe.
Daca las masina sa curga la vale, apas pedala cam 2 cm, nu se intampla nimic, la al 3-lea cm incepe sa pompeze, abia la a 4-lea cm incepe sa decelereze agregatul. Testul asta l-am facut in curte, la o viteza infima.
Incerc zilele astea sa fac o alta aerisire
Comment
Comment