B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa-mi dai un mesaj unde ai verificat compresia si cat te-a costat.. tare as reverifica compresia, mai ales ca nu stiu cum sunt reglati tachetii la mine.

    Stii ca am compresia inegala cu pana la 4 bari diferente intre cilindri si totusi motorasul meu e rotund la mers. Se poate regla compresia din tacheti? Eu nu stiu cum mi-au reglat mesterii mai demult tachetii.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • Nu cred ca se poate regla din tacheti. Compresia tine de uzura. Se pierde compresie fie pe la segmenti fie pe la supape, depinde de situatie. Scuze pentru off.
      Remarcabile valori pentru kilometrii care ii ai la bord. Am dat de un benzinar cu 150 000 la bord care avea compresia asa de jos incat mergea impins, bagat in viteza, fara mari eforturi.
      Last edited by abstract; 19 November 2011, 22:58.

      Comment


      • poate 150.000 peste cei 200.000 deja resetati

        si la Dacia 1310 tinea compresie la 150.000, cu set romanesc. taica-miu nu sarea de 4000 nici mort
        Last edited by razvanamza; 20 November 2011, 00:06. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Nu mi se pare socant deloc Cilindrii 1 si 4 mereu au compresia putin mai mica din cauza regimului termic mai dur, unul fiind ''capat de coloana'' la racire, pe cand celalalt are parte de cele mai mari variatii de temperatura de la rece la cald.

          Uleiul bun si bunul simt de a nu calca masina pe coada cu motorul rece isi spun cuvantul
          sigpic

          Comment


          • la cat cox a vazut motorul ala e chiar ok. de fiecare data cand il vad pe Dani ca trece are sigur peste 5000. nici macar o singura data nu l am vazut linistit.
            sincer cred ca 16v nu ajunge la performanta asta. mi se pare cel putin frivol

            Comment


            • Cu scuzele de rigoare, vorbesti prostii
              sigpic

              Comment


              • Cam asta vroiam sa zic si eu, dar nu la fel de plastic
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • Originally posted by dr_mke View Post
                  Cu scuzele de rigoare, vorbesti prostii
                  Originally posted by dsign View Post
                  Cam asta vroiam sa zic si eu, dar nu la fel de plastic
                  cand am zis mi se pare m am referit strict la parerea mea si la experientele placute pe care mi le ofera zi de zi motorul meu.
                  nu o sa contest niciodata K4M ul ca fiabilitate sau potential de orice fel. si le a demonstrat saracul de prin '95 pana acum.
                  doar ca la mine pe masina cam scartzaie. cam scartzaie toata masina defapt

                  Comment


                  • vinde-o ma si i-ati passsat, cu doar 300k km. aia nu scartaie, nu rugineste si nu-i Dacia. dedicatie lui Alesandro

                    Comment


                    • Lasati-l pe Alejandro, ca e special
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • Domnu', ce mai mai facut cu aerisirea franelor?

                        Vad ca intre timp ai facut "aerisirea" motorului, care tine foarte bine aerul in cilindrii.

                        Comment


                        • Vezi ca la 15 bari o sa-ti scrie Dolce Gusto pe evacuare!
                          Cum ai dres-o cu frana de mana? Iti merge acum sau tot la fel ca la CNIA?
                          :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                          Comment


                          • Acum merge frana de mana, e ok. Inca n-am aerisit.
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • mestere, dai o tura pe la mecanicul meu sa vaza si ochiu' lu' dansu franele tale? poate iti da un sfat, o mana de ajutor. azi am trecut pe la Ana87 pentru motor, si am vazut si un van cu pompa de frana scoasa. pe masurate, interiorul e identic la servofrana cu aia stock de lighean.

                              Comment


                              • cred din ce in ce mai mult ca Dani nu are nici o problema. cand am mers cu masina lui pedala era ca a mea. cred ca asa sunt toate ventilatele.
                                poate vin odata cu Loganu lu socra miu sa vedeti frana tare si prompta pe discuri pline de 259. zici ca nu are servo

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google