B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • si ineficiente. ne urcam 5 oameni si tu la volan. daca distanta de franare e mai mare, donezi masina clubului

    Comment


    • Masina lui Golan, Loganul, cu etrieri VAN si discuri 260 franeaza din primii mm de pedala apasata. Practic, ii dai pedalei sa-ti miroasa talpa si deja franeaza. Incredibil!

      Sunt curios acum cum o sa franeze Clio-ul lui, ca si-a pus si pe ala ce trebuie.
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • cred ca nu mai ai somn noaptea ..visezi numai Frane

        Comment


        • Cam asa e, Cosmin...
          Event planner

          Comment


          • Originally posted by cos_min_i View Post
            cred ca nu mai ai somn noaptea ..visezi numai Frane
            pe tine te doare la trup , abia apesi pedala si franeaza promp...la a ta.

            Comment


            • Ba, faceti chat la mine aici?

              AM trecut la setup de iarna, adica anvelope specifice Motrio Winter si Dunlop M3, pe jantele Speedline. Rinichii si noada imi multumesc pentru aceasta schimbare

              Incet incet mai descoperim cate ceva

              Azi am achizitionat niste burdufe mici pentru protectia cablurilor de frana de mana, pentru Astra G cu discuri pe spate. Vine iarna si nu vroiam sa intre apa in camasile cablurilor si sa inghete acolo.

              Cand sa ma apuc de montat burdufele, am constatat ca parghia de frana de mana de la etrier se misca destul de greu. Asa ca am desfacut protectiile de cauciuc si am ramas mut : ceea ce a fost odata demult vaselina se transformase intr-un fel de clei, iar parghia de actionare a etrierului pentru frana de parcare era gripata de la rugina. Asadar, am tratat cu ceva solutie de la Sonax(Daciashop) si am lasat acolo sa actioneze. Maine seara revin cu poze si rezultate. Sper sa am o frana de parcare si mai buna
              Last edited by dsign; 23 November 2011, 02:21. Reason: Automerged Doublepost
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • Omul cat traieste invata !!!
                Succese in continuare cu Albastra Focoasa !
                sigpic
                Maică, ce mafioți de treabă !!!

                Comment


                • Referitor la problema cu pedala de frana, nu stii daca difera dimensiunile pedalei in sine in functie de masina?
                  Am o cunostinta care a facut conversia cu frane de Van si are exact aceeasi problema. Schimbare lichid si 3 aerisiri degeaba.
                  Ma gandesc ca un etrier mai mare are nevoie de o cantitate mai mare de lichid sa circule si il cere de la pompa, care e actionata de pedala. Poate e pedala mai "scurta" si nu impinge cat trebuie in pompa. In manualul de service nu am gasit nimic relevant...

                  Comment


                  • s a mai discutat de un miliard de ori fara nici un folos.

                    pentru mai multe informatii citeste aici din scoarta in scoarta

                    Comment


                    • Etrierii cu capacitate marita nu influenteaza cu nimic cursa pedalei.

                      Cand pui etrieri mai mari, pui mai mult lichid in sistem, cand il umpli prima data, apoi sistemul se va comporta exact ca inainte.

                      Datorita proprietatii de incompresibilitate a lichidului, acesta poate fi considerat ca si un corp ce trebuie mutat dintr-un loc in altul. Asadar, cantitatea putin mai mre de lichid absorbita de etrierii mai mari nu are legatura cu problema mea cu pedala moale.
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by dsign View Post
                        Datorita proprietatii de incompresibilitate a lichidului, acesta poate fi considerat ca si un corp ce trebuie mutat dintr-un loc in altul. Asadar, cantitatea putin mai mre de lichid absorbita de etrierii mai mari nu are legatura cu problema mea cu pedala moale.
                        se numeste mecanica fluidelor... automat avand diametrul mai mare la etrier in camera de presurizare din spatele lui intra mai mult lichid cum ai zis si tu... doar ca pompa trebuie sa lucreze mai mult... apasand mai mult pe ea pentru a umple acel loc si automat presiune mai mica in pompa...

                        tu ai incercat sa compensezi asta prin schimbarea pompei care teoretic satisface nevoia de lichid in etrier... doar ca dupa ce ai schimbat tamburii cu discuri nevoia de lichid iar s-a marit...

                        calculezi volumul de lichid necesar pentru a umple golul in etrier si pistonase pe spate la sistemul original si dupa calculezi si in sistemul tau... raportul ar trebui sa fie identic... pompa/pistonase/etrieri originale cu pompa/pistonase/etrierii tai...

                        usor de spus
                        "when I grow up,sigpic I want to be a VDE"

                        Comment


                        • @ dsign

                          userul Mc_alienu a punctat ceva corect in privinta volumelor de lichid - insa daca la tine este vorba de o pedala de frana "elastica" - explicatia de mai sus acopera doar partial o posibila cauza. Totusi tu ai venit cu o pompa de VAN, care exact asta ar trebui sa faca - sa impinga un volum mai mare de lichid de frana, inclusiv printr-o cursa ceva mai lunga, dar care nu inseamna neaparat si o pedala de frana "elastica".

                          Intrebare: Stiu ca ai si Duster... Ce etriere / pompa de frana are Dusterul? Cum este cursa pe pedalei de frana la Duster (lungimea cursei, fermitatea franei - avand in vedere si masa masinii si caracteristicile franelor <pompa, etrieri/tamburi, diametre discuri, suprafata placutelor, etc>)

                          Comment


                          • ideea este ca si pompa de berlina impinge o cantitate mai mare de lichid cu o cursa mai lunga.
                            el a pus pompa de VAN sa impinga o cantitate mai mare de lichid fara cursa mai mare la pedala dar.....ciu-ciu

                            a devenit si pentru mine un mister. Loganu lu' tata are o pedala foarte sensibila si tare din primul centimetru de apasare.
                            la mine a fost fleasca si tinea jos de la inceput

                            Comment


                            • Si la mine (Logan 1.6 16V fabricatie Octombrie 2010 - discuri ventilate pe fata) prinde frana din primii centimetrii (cand incepe sa "apuce" discul de frana nici nu se aprinde stopul de frana --- sigur, forta respectiva de franare e foarte mica --- eu am simtit asta cand vad semaforul de departe pe rosu si o scot din viteza... si mai franez foarte usor la 20 sau 30 km/h cand ma apropii de semafor)

                              Acum la 12000 km parcursi, cand s-a mai dus probabil 1 - 2 mm din placutele de frana, vad ca parca incepe sa fie activa pedala de frana un picut de tot mai tarziu.

                              Intrebare: La masinile cu ABS, atunci cand se inlocuiesc placutele de frana uzate, cu altele noi - si trebuiesc date pistonasele inapoi --- se procedeaza la fel ca la masinile fara ABS, sau trebuie urmata vreo procedura "speciala"?

                              Comment


                              • nu exista nici o procedura speciala atata timp cat nu desfaci furtunele de frana , pur si simplu impingi pistonul la maxim inapoi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google