B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intreb fiindca stiu pe cineva care are un BMW X5 si se pregatea sa schimbe placutele de frana. Un prietenar i-a spus: de cat sa te duci la BMW sa le schimbi, mai bine ti le schimb eu cu 1 milion.

    Dar tipul s-a dus cu masina la reprezentanta. Spunea ca au pus masina pe computer si ca a butonat mecanicul pe computer si s-au retras pistonasele ca sa monteze noile placute. L-a intrebat pe mecanic daca nu se pot retrage pistonasele si prin metoda "clasica" cu o presa care sa impinga in pistonase, si mecanicul i-a spus ca daca face asa strica niste valve din sistemul blocul hidraulic.

    De asta am intrebat. Sigur, Loganul nu e BMW. Nu stiu cum functioneaza exact blocul hidraulic ABS si daca aerisirea franelor sau inlocuirea placutelor nu implica si blocul hidraulic.

    Comment


    • Bine ai zis,loganul nu-i bmw...

      Comment


      • Totusi trebuie avut in vedere ca in blocul hidraulic ABS sunt niste valve. (valve de sens comandate electric)

        S-ar putea ca atunci impingi pistonasele inapoi, ca sa intre placutele noi, sa fortezi iar valvele respective sa fie afectate si sa dereglezi/deteriorezi functionarea franelor. La ABS, conducta de frana de la etrier nu e legata direct la pompa de frana, ci trece prin blocul hidraulic, care are si niste valve. Cel mai interesant ar fi sa aflam de la cineva care lucreaza in fabrica cum se monteaza franele in fabrica si cum sunt testate - daca cumva se ruleaza vreo procendura pe computerul de ABS al masinii.

        Comment


        • Nu este adevarat. Atata timp cat nu lucreaza blocul hidraulic il puteti considera o teava. La BMW probabil avea frana de mana la buton, acolo este intradevar nevoie de comandat retragerea pistonaselor spate din calculator.
          Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
          Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

          Comment


          • Salut,
            Felicitari pentru efortul depus pentru a modifica masina.
            Pentru un 1.4 se duce foarte bine,pacat ca drumurile sunt asa cum sunt.

            Sper sa ne mai intalnim si cu alta ocazie pe un drum mai bun.
            b409gtf

            Comment


            • cum ti`ai dat seama ca are 1.4 ?

              Comment


              • Cred ca dupa discurile de frana spate
                sigpic

                IL 1 3 MIU

                Comment


                • Salut,
                  Inainte de a cumpara ceva te interesezi cum e ,ce face etc.
                  Am citit aproape tot threat-ul lui inainte de a cumpara un Logan.
                  Din data de 8.11.2011 am intrat in radul Loganistilor.
                  O seara placuta.

                  Comment


                  • florin-x2004-...inseamna ca nu ai citit corect...mai citeste o data

                    app..salutari dani
                    0.9 tce SL plus

                    Comment


                    • @dsign
                      In threadul de modificari ale sist de franare ai atasta un printscreen


                      Nu cumva diferenta pe care o simti vine din diferenta de cursa a cilidrului principal de la FSOX (mai mare cu 4 mm), amplificata de parghia pedalei de frana?

                      Comment


                      • Originally posted by Alex_MIU View Post
                        Cred ca dupa discurile de frana spate
                        Duar 1,4 au priza pe capota....Discurile spate sunt specifice DCI,mai informeazate.
                        Last edited by GOLAN91; 13 December 2011, 14:34.
                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by Caza View Post
                          @dsign
                          In threadul de modificari ale sist de franare ai atasta un printscreen


                          Nu cumva diferenta pe care o simti vine din diferenta de cursa a cilidrului principal de la FSOX (mai mare cu 4 mm), amplificata de parghia pedalei de frana?

                          Da, dar la fel se manifesta si cu pompa mea cea veche (cursa mare a pedalei)

                          Pompa mea cea veche se afla in cea mai buna stare, am si demontat-o si mi-am demonstart acest lucru. Doar am folosit cel mai bun lichid de frana si l-am schimbat foarte des.


                          In continuare, eu consider ca un sistem umplut corect, la nivel si aerisit perfect nu trebuie sa se comporte asa ca la mine. Eu consider in continuare ca date fiind conditiile de mai sus, lichidul trebuie sa se comporte ca si un corp rigid, pe care-l muti dintr-o parte in alta.
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • Problema cu frane rezolvata. O aerisire bine facuta aseara a scos la iveala o problemuta intalnita la pompele moderne de frana : lipsa aerisitorului de pe pompa.

                            In fine, aerisirea s-a facut la pedale, cate 10-15 cicluri pe roata.

                            Multumesc pentru "sfaturi"
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • Adica pedale x 60 .Ai avut ceva de lucru dar bine ca s-a rezolvat.
                              sigpic

                              IL 1 3 MIU

                              Comment


                              • Pai eu ti-am spus ca e foarte posibil sa ramana minibule de aer "agatate" la trecerile/schimbarile de diametre... (cand ai intrebat tu daca poti sa "ciocanesti" in conductele de frana)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google