Intreb fiindca stiu pe cineva care are un BMW X5 si se pregatea sa schimbe placutele de frana. Un prietenar i-a spus: de cat sa te duci la BMW sa le schimbi, mai bine ti le schimb eu cu 1 milion.
Dar tipul s-a dus cu masina la reprezentanta. Spunea ca au pus masina pe computer si ca a butonat mecanicul pe computer si s-au retras pistonasele ca sa monteze noile placute. L-a intrebat pe mecanic daca nu se pot retrage pistonasele si prin metoda "clasica" cu o presa care sa impinga in pistonase, si mecanicul i-a spus ca daca face asa strica niste valve din sistemul blocul hidraulic.
De asta am intrebat. Sigur, Loganul nu e BMW. Nu stiu cum functioneaza exact blocul hidraulic ABS si daca aerisirea franelor sau inlocuirea placutelor nu implica si blocul hidraulic.
Dar tipul s-a dus cu masina la reprezentanta. Spunea ca au pus masina pe computer si ca a butonat mecanicul pe computer si s-au retras pistonasele ca sa monteze noile placute. L-a intrebat pe mecanic daca nu se pot retrage pistonasele si prin metoda "clasica" cu o presa care sa impinga in pistonase, si mecanicul i-a spus ca daca face asa strica niste valve din sistemul blocul hidraulic.
De asta am intrebat. Sigur, Loganul nu e BMW. Nu stiu cum functioneaza exact blocul hidraulic ABS si daca aerisirea franelor sau inlocuirea placutelor nu implica si blocul hidraulic.
Comment