Mi s-a intamplat tot mai des sa imi scape mana de pe maciulia aia ca o bila, de-o aveam inainte. Am mers apoi cu masina lui Viperutzu, care are o maciulie Sparco. Mi-a placut, am preluat ideea, am imbunatatit-o si iata ce a iesit. Consider foarte util reglajul pe inaltime, deoarece in oras il pun cat mai scurt, ca n-am nevoie sa schimb repede, ca la curse.
B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Cadou de sarbatori : ulei 10w40 Motul Turbolight si filtru Mann. Vor sta in motor fix 5500 km, pentru "curatare".
In poze se mai vad asa:
- un nou companion de munci - pistol de insurubat/desurubat Chicago Pneumatic
- B48CUP cu setare de iarna
- Matheo, mustrat de Doamna S.
- Matheo, ingeras, dupa mustrare
- noul schimbator, cu tot cu imbracamintea de pieleAttached Files- 28122011212.jpg (105.3 KB, 613 views)
- 28122011215.jpg (108.0 KB, 619 views)
- 28122011216.jpg (116.8 KB, 614 views)
- 28122011223.jpg (112.9 KB, 614 views)
- 04122011198.jpg (107.8 KB, 598 views)
- 28122011217.jpg (103.5 KB, 447 views)
- 28122011218.jpg (111.7 KB, 441 views)
- 28122011213.jpg (128.3 KB, 436 views)
- 04122011199.jpg (82.1 KB, 434 views)
Comment
-
te apuci de CAD ? idei ai , de uzinat stii unde sa te duci ...Attached Files
Comment
-
Update frane : in urma unor teste nemultumitoare pentru mine (pe bancul de proba de la AMG) am mai umblat nitel la etrierii de spate.
Dintr-o intamplare, a trebuit sa dau unul din ei jos de pe masina si sa-l demontez complet. Are o serie de 4 saibe conice, mari, care tin loc de resort. Se aduna foarte multa mizerie acolo, intre saibele respective, rezultatul fiind acela ca pistonul nu are cursa suficienta si nici o revenire rapida .
Cu ocazia asta am spalat cat am putut de bine tot ce se putea spala. Am constatat ca etrierii respectivi au fost taaaaaare murdari.
Maine rezolv si celalalt etrier, aerisesc si revin cu info si poze
Comment
-
Salut Design. Am observat pe forum ca ai reusit sa-i dai de cap acelei curse moarte la pedala. Si eu beneficiez de aceeasi problema si ma cam streseaza. Ideea este ca are o cursa moarta de cativa cm in care pur si simplu nu se intampla nimic, insa dupa aceea frana actioneaza ca la carte. Daca m-ai putea ajuta si pe mine sa scap de problema mi-ai face o mare favoare. PS: Sper ca nu te deranjeaza ca am scris pe "your ride" despre asta.
Comment
-
@cristi, am si spus cum am scapat de problema : aerisire
Inca nu si-a furat-o Matheo, insa nu e departe. Doamna S este cu ochii pe el
Comment
-
Astazi, la garaj, am desfacut complet etrierii de spate si i-am curatat
Poza inainte de curatare, din spatele etrierului, in zona melcului ce impinge pistonul (cam neclara, dar se poate observa noroi si nisip acolo), poza cu sistemul de revenire al franei de parcare (o serie de 5 saibe conice) care nu se mai comprimau de la mizeria acumulata, poza dupa curatarea etrierului si poze cu noul sticker + 5 CP!!!
S-a mai demontat repartitorul pentru verificare, functioneaza perfect, s-a gresat si s-a montat la loc.
Am un dubiu legat de asa zisa sensibilitate a repartitoarelor de Logan, cred ca "sensibilitatea" sta in incapacitatea mecanicilor de a intelege modul de functionare...
Am inceput anul in forta : fara franeeee!!!! Inca n-am facut aerisirea, nus tiu cum se comporta
Comment
-
Se pare ca ne place cocotati pe cric
Comment
-
Ai prins 200? )
Comment
-
Originally posted by iguana View PostAi prins 200? )
Pe cricuri prinde peste scala, 220, pentru ca am treapta a5a de diesel
In mers, prinde 250km/h NOOOT!!!
Comment
Comment