B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SIngurele modificari sunt pardalnicele de gauri cu filet ce trebuie date pe fuzete. La modelele de dupa 2006 gaurile alea sunt date din fabrica.
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • Alea par a fi niste protectii pentru discurile de frana, impotriva noroiului,pietre etc, iar legat de gaurirea fuzetei, nu sunt sanse ca de la gaurirea aceea sa "crape" fuzeta? fonta nu e un material indestructibil, se poate fisura / rupe, fiind o piesa care suporta destule socuri ...zic si eu....
      My turbo lag, give your MPI, a chance

      Comment


      • Zici gresit!! dai gaura usor cu spiralul,nu dai cu picamerul,iar de filetat sunt tarozi de la 1 la 3,tocmai ca sa nu fortezi materialul.
        Gaurile de tin etrierul crezi ca au fost date din turnare? si tot in fuzeta sunt,chiar si filetate!
        sigpic
        "BRABUS" STYLE

        Comment


        • Eh, amatori... Tocmai zisesem mai sus ca la unele Loagn dupa 2006 sunt date deja gaurile alea. Oare cum or fi date?


          Nu, nu crapa asa usor bratul acela, ca altfel era demult crapat, la ce stil de condus are subsemnatul.
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • salutare mestere multumesc mult pentru sfaturi (am vb. azi la telefon),o sa atasez doua poze sa vezi daca merita sa pun asa ceva pe jantele mele.
            Attached Files

            Comment


            • Originally posted by matheo66c View Post
              Zici gresit!! dai gaura usor cu spiralul,nu dai cu picamerul,iar de filetat sunt tarozi de la 1 la 3,tocmai ca sa nu fortezi materialul.
              Gaurile de tin etrierul crezi ca au fost date din turnare? si tot in fuzeta sunt,chiar si filetate!
              Originally posted by dsign View Post
              Eh, amatori... Tocmai zisesem mai sus ca la unele Loagn dupa 2006 sunt date deja gaurile alea. Oare cum or fi date?


              Nu, nu crapa asa usor bratul acela, ca altfel era demult crapat, la ce stil de condus are subsemnatul.
              Jur ca mi-e dor sa fac un filet la mana. Pe cuvant. Tine-l drept si da-i bataie, 1, 2 si 3.
              9! 9! 9!
              sigpic

              Comment


              • @valeriu, super jantele, felicitari ... Team Dynamics sunt printre preferatii mei. Sunt ok piulitele, daca se potrivesc la conicitate

                @PAU, hai sa faci filetele la fuzete. Am serie de tarozi M6, noua
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • Am si eu o intrebare maestre. Ai cumva proiectul de la maciulia de schimbator? Am un var strungar si mi-ar face, doar ca ..... fara proiect nu stie. Multumesc anticipat

                  Comment


                  • L-am facut pe un servetel, care a ramas la strungar Fac niste masuratori cand am timp
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • )) Si eu ma gandeam la autocad sau ceva). Mai mult ma intereseaza mecanismul care-l face sa fie telescopic si o schitza in paint sau ceva daca poti si ai timp.

                      Comment


                      • telescopic?????
                        sigpic
                        "BRABUS" STYLE

                        Comment


                        • Asa am inteles dintr-un post anterior al lui Dsign ca e telescopic si in oras in lasa jos si afara cand se abga la creatii il lungeste pt a schimba mai repede vitezele, fiindu-i mai aproape astfel

                          Comment


                          • Hihi, inteles gresit.

                            Manerul schimbatorului este de fapt o teava lunga de aluminiu, modelata dupa forma ceruta de mine. Se prinde de tija schimbatorului cu niste surubele, si fiindca manerul asta e lung, se poate ridica si cobori, dupa bunul plac. La cursele de indemanare e musai sa-l am un pic mai sus.
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • 4 shifting quickly !
                              sigpic
                              "BRABUS" STYLE

                              Comment


                              • Am inteles acum. Deci e un maner normal , lung care se poate ridica si cobori pe tija.Credeam ca e telescopic. Merci, oricum si bafta la tot! App....imi place mult ce ai facut cu masina

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google