B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pentru ca probabil e din primele loturi ca si a mea si sti povestea cu tabla aia buna si frumoasa care are garantie 7 ani ca la KIA )

    Comment


    • Etrieri din dezmembrari, inainte si dupa reconditionare a la Dsign, plus o frumoasa suma de km.

      In curand vin placutele mari si discurile Brembo de 280mm
      Attached Files
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • Daca ar mai avea si a mea 160.000.....

        Comment


        • In curand asta a mea va avea 30 000 km
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • sunt etrierii de 307 dizal?

            Comment


            • Cand va fi totul functional, voi oferi detalii. Momentan testez, ca de obicei, pe banii mei ;)
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • frumos testai si azi de dim pe linia de centura(pantelimon - A2),slalom printre gropi

                Bafta in continuare

                Comment


                • Pune aici un nr de cont sa donam bani pt cercetari nea Dizain .Poate te superi pe mine dar stii ca nu o zic cu suflet rau,doar imi place sa va necajesc.Sporuri!
                  sigpic

                  IL 1 3 MIU

                  Comment


                  • dsign are de dat o lada de bere daca la 3 luni dupa ce termina cu etrierele, mai mult de 10 alte masini din club au deja modificarea copiata. Ce zici nenea?

                    Comment


                    • Io abia il astept sa dea in vileag reteta...xeroxul e pregatit .
                      sigpic

                      IL 1 3 MIU

                      Comment


                      • Momentan n-am decat un morman de etrieri, un disc mega uzat si o fuzeta de imprumut. Mai dureaza un pic, dar nu prea mult ca s-au tocit placutele de fata, din nou !

                        @Razvan, oricum, n-ar fi nimic nou. Pionier am tot fost la frane. M-as bucura sa stiu ca unii au interes sa aibe frane bune, ma simt mai in siguranta pe strada.
                        Last edited by dsign; 16 February 2013, 09:16.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Nu inteleg de ce nu va abonati la Dsign sa va faca el convertirea.
                          Doar e si mecanic, nu?
                          Plus ca din ce-am colaborat eu cu el, lucreaza frumos si fara suruburi "in plus" la sfarsitul lucrarii.

                          Eu unul nici nu m-as complica sa ma frec sa adaptez eu, pt ca va fi clar ca nu am experienta lui.
                          Pe deasupra nici nu lucreaza scump. Cel putin asa imi aduc aminte.

                          Comment


                          • Miule, eu pe tine nu te inteleg deloc. ai la Slobozia diati parcu' de dezmembrari, si cu toate astea astepti la altii. e drept ca noi astia "oamenii normali" luam o parte din idei de pe forum, dar cu putin studiu, fiecare a realizat cate ceva independent. Ma gandesc la CGK cu admisia de metal, la altii pentru franele spate (desi parca tot Dani a impus trendul). Si eu mi-am luat informatiile de conversii motor de pe forum, dar erau cam "teoretice". Cu o galeata de curaj am facut motorul bucatele si a iesit ceva-ceva. Acum ca se stie ca se poate, sunt destui acum care ar incerca swap cu internele de 1.6.

                            Cat despre discurile de 280, eu as fi ramas in curtea renault, folosind sistemul complet (fuzeta, portfuzeta, etrieri) de pe megane 1 dizal. Nu am studiat daca nu implica si alte capete de bara, dar in rest nu cred ca ar fi fost probleme.

                            Comment


                            • Orcum suntem in aceeasi curte PSA,hai ca vin sa vad cu ochi mei franele...
                              sigpic

                              Comment


                              • Ideea era sa pastrez cat mai multe piese originale Dacia Logan. Sa nu ma complic cu fuzet/portfuzete de la alte masini. Stiu ca se potrivesc, insa iarasi, ajungem la banii de teste. Pe care nu mi-i da nimeni inapoi daca fuzeta/portfuzeta de Megane 1 (nu neaparat diesel) nu s-ar potrivi din stiu eu ce motiv banal...

                                Nu pretind nimanui sa ma plateasca pentru teste, nu ma deranjeaza ca unii "copiaza"... Ceea ce ma deranjeaza este atitudinea unora care imi cer diverse info pe privat si apoi se supara daca nu am timp sau vointa sa le raspund.

                                De fiecare data am zis ce trebuia sa se auda, am oferit suficiente informatii pentru cine a avut ochi si urechi...

                                Pana una alta, caut o volanta de 1.6 in stare buna, daca auziti ceva, dati-mi de veste. Azi vopsesc etrierii de Pejo
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google