pentru ca probabil e din primele loturi ca si a mea si sti povestea cu tabla aia buna si frumoasa care are garantie 7 ani ca la KIA )
B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Etrieri din dezmembrari, inainte si dupa reconditionare a la Dsign, plus o frumoasa suma de km.
In curand vin placutele mari si discurile Brembo de 280mm
Comment
-
-
Cand va fi totul functional, voi oferi detalii. Momentan testez, ca de obicei, pe banii mei ;)
Comment
-
Pune aici un nr de cont sa donam bani pt cercetari nea Dizain .Poate te superi pe mine dar stii ca nu o zic cu suflet rau,doar imi place sa va necajesc.Sporuri!
Comment
-
-
Momentan n-am decat un morman de etrieri, un disc mega uzat si o fuzeta de imprumut. Mai dureaza un pic, dar nu prea mult ca s-au tocit placutele de fata, din nou !
@Razvan, oricum, n-ar fi nimic nou. Pionier am tot fost la frane. M-as bucura sa stiu ca unii au interes sa aibe frane bune, ma simt mai in siguranta pe strada.Last edited by dsign; 16 February 2013, 09:16.
Comment
-
Nu inteleg de ce nu va abonati la Dsign sa va faca el convertirea.
Doar e si mecanic, nu?
Plus ca din ce-am colaborat eu cu el, lucreaza frumos si fara suruburi "in plus" la sfarsitul lucrarii.
Eu unul nici nu m-as complica sa ma frec sa adaptez eu, pt ca va fi clar ca nu am experienta lui.
Pe deasupra nici nu lucreaza scump. Cel putin asa imi aduc aminte.
Comment
-
Miule, eu pe tine nu te inteleg deloc. ai la Slobozia diati parcu' de dezmembrari, si cu toate astea astepti la altii. e drept ca noi astia "oamenii normali" luam o parte din idei de pe forum, dar cu putin studiu, fiecare a realizat cate ceva independent. Ma gandesc la CGK cu admisia de metal, la altii pentru franele spate (desi parca tot Dani a impus trendul). Si eu mi-am luat informatiile de conversii motor de pe forum, dar erau cam "teoretice". Cu o galeata de curaj am facut motorul bucatele si a iesit ceva-ceva. Acum ca se stie ca se poate, sunt destui acum care ar incerca swap cu internele de 1.6.
Cat despre discurile de 280, eu as fi ramas in curtea renault, folosind sistemul complet (fuzeta, portfuzeta, etrieri) de pe megane 1 dizal. Nu am studiat daca nu implica si alte capete de bara, dar in rest nu cred ca ar fi fost probleme.
Comment
-
Ideea era sa pastrez cat mai multe piese originale Dacia Logan. Sa nu ma complic cu fuzet/portfuzete de la alte masini. Stiu ca se potrivesc, insa iarasi, ajungem la banii de teste. Pe care nu mi-i da nimeni inapoi daca fuzeta/portfuzeta de Megane 1 (nu neaparat diesel) nu s-ar potrivi din stiu eu ce motiv banal...
Nu pretind nimanui sa ma plateasca pentru teste, nu ma deranjeaza ca unii "copiaza"... Ceea ce ma deranjeaza este atitudinea unora care imi cer diverse info pe privat si apoi se supara daca nu am timp sau vointa sa le raspund.
De fiecare data am zis ce trebuia sa se auda, am oferit suficiente informatii pentru cine a avut ochi si urechi...
Pana una alta, caut o volanta de 1.6 in stare buna, daca auziti ceva, dati-mi de veste. Azi vopsesc etrierii de Pejo
Comment
Comment