cred ca gresisem cu etrerii, nu-s de 307, ci mai degraba de 306. poate ne confirmi la momentul potrivit.
B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Da' cum ti-ai dat seama, la ochi, asa?
Etrierii sunt luati de pe un anumit model frantuzesc. Se potrivesc pe mai multe modele ale grupului, sunt de tip Bosch.
Ca si picanterie, Subaru foloseste etrieri Bosch cu cate 2 pistonase la masinile obisnuite (forester, legacy, etc). Ghidajele (culisantele) sunt exact la fel.Last edited by Niki; 12 March 2013, 21:09.
Comment
-
Originally posted by razvanamza View PostMiule, eu pe tine nu te inteleg deloc. ai la Slobozia diati parcu' de dezmembrari, si cu toate astea astepti la altii. e drept ca noi astia "oamenii normali" luam o parte din idei de pe forum, dar cu putin studiu, fiecare a realizat cate ceva independent. Ma gandesc la CGK cu admisia de metal, la altii pentru franele spate (desi parca tot Dani a impus trendul). Si eu mi-am luat informatiile de conversii motor de pe forum, dar erau cam "teoretice". Cu o galeata de curaj am facut motorul bucatele si a iesit ceva-ceva. Acum ca se stie ca se poate, sunt destui acum care ar incerca swap cu internele de 1.6.
Cat despre discurile de 280, eu as fi ramas in curtea renault, folosind sistemul complet (fuzeta, portfuzeta, etrieri) de pe megane 1 dizal. Nu am studiat daca nu implica si alte capete de bara, dar in rest nu cred ca ar fi fost probleme.
Comment
-
Alte poze din timpul reconditionarii, bonus o poza cu etrierul original de Preferance 1.6, facea parte din dotarea de origine a lui Zambi
Am prins etrierul de fuzeta si l-am bagat in roata de rezerva. FATAL! Loveste de janta, trebuie distantier. Altfel, e chiar misto, se umple frumos janta.
PS: certati-va in alta parte
@amza, eu am citit mai multe franturi, pe multe forumuri din Franta, Spania, Anglia - dedicate modelelor 19 si Clio. Evident, ne intereseaza ce imbunatatiri au facut ei la Clio 1 16s si Willi sau la R19 16v.
Ideea cu etrierii de 406 V6 de unde a pornit?Last edited by dsign; 17 February 2013, 13:57.
Comment
-
de la tine, raspandita de alessandro, parca. gasisem si eu ca se puneau pe r19 niste etriere de 206gti, dar pana nu m-am complicat sa caut mai insistent, nu am gasit nimic prea relevant..
incearca cu jante de 15" de megane 2. sunt mai "spatioase". nu au et-ul mai mic doar din cilindrul defazat al jantei, ci si din "centru" care e mai adanc spre prezoane. m-as mai uita la jantele de tabla de lodgy.
Comment
-
N-am de ce sa caut alte jante, pentru ca am Speedline de Clio RS, care are discuri de 280 de fabrica si pe care le montez intotdeauna pe distantieri si vara "port" jantele de 17. Mai am de probat janta subtire, de rezerva.
Proba am facut-o pe o rezerva de-a lui tata, tabla de Ph1.
Comment
-
Ce bine e cu garaj ploua, ninge , viscoleste la lighean se mestereste ..... Arata bine cu 280 mm e roata " mAi plina" ... Cu cea pe 15 cred ca e mai bine ... Ce discuri iti iei? Placute stiu Ferrodosigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
e cam singuru'
treaba este de jantele de iarna, unde pui tot table. intreaba, sa zicem, aia ca vor sa te copieze si au table iarna.. de ph1
Poate par cam insistent, dar te-am copiat repede si cu etrierii de van, si te-as copia si cu ceilalti. si jantele mele cu et37 permit discuri de 280 fara probleme, dar pentru iarna as fi folosit 14, care nu permit nici 5mm peste cei 260 deja existenti. Merg mult extraurban, si deci mi-ar fi folosit franele mai bune. desi la 185/65, ca pe Buzau sunt cei mai ai militieni, cred ca ajung si astea.
mai vreau de la tine un info despre admisia de megane pe care o ai de ceva vreme. in ce fel ai simtit plusul de putere sau de cuplu? in turele joase sau in alea mari? cand recuperez clapeta de la tine (o mai ai, nu? )poate ma apuc s-o urc si eu daca feedback-ul e pozitiv si efortul montajului nu este "prea" suptaomenesc.Last edited by razvanamza; 17 February 2013, 21:19.
Comment
Comment