Mama, ce "balauri" ai...pe evacuare , dani scuze de offtopic. Unde imi recomanzi sa imi duc amortizoarele la scurtat/intarit ? Pe net nu te prind si dasta te intreb aici. Inca odata scuze de off.
B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Cea mai buna investitie e cartea aia. Eu o am de la lansare direct de la Norin Pausan, autorul. El este clujean dar e membru al echipei lui Titi Aur.
Mi se pare un pret mult prea mic pentru cata informatie valoroasa contine cartea aia.
Si eu sunt curios de impresiile primei probe la drum intins.
Spor!:P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:
Comment
-
Poti merge la Dl Condescu, in Com Rosu, 0744869963.
Recomand sa lucrezi amortizoarele doar daca folosesti masina si in competitii, altfel o alegere buna ar fi amortizoare noi (Monroe, Bilstein B4, etc)
@cobra, este o carte de "aur", ca sa fac si un mic joc de cuvinte.
As impune cartea in scolile de soferi, insa sistemul este mult prea corupt si invechit, mult prea inchis, nu accepta noutatile relationate cu realitatea... Instructorii din scoli inca ne invata cum sa conducem ca acum 30-40 ani. Daca scoala de soferi s-ar face asa cum am facut eu in Spania sau asa cum Titi Aur recomanda in cursurile sale de conducere defensiva, multe accidente de la noi nu s-ar mai produce, prietenii, fratii, parintii nostri ar fi langa noi si nu culcati langa o piatra rece, in cimitir.Last edited by dsign; 12 March 2013, 11:35.
Comment
-
recomanzi monroe sau doar le-ai enumerat? eu ma gandeam serios la kyb, dar Alessandro ma tot bate la cap ca-s prea scumpe. iar la bilstein sunt cam faimoase amortizoarele spate care "bat", deci nu m-as mai risca.
Am amortizoare intarite pe fata (de la Golan91), dar sunt prea dure pe drumurile din provincie. acum nici nu stiu cat de "intarite" sunt, dar sunt mult diferite fata de stock.
Comment
-
Aaaa, Cataline, nici nu vreau sa stiu daca m-ai intrebat treaba asta...
Tocmai ce scriam mai sus ca am pus alti etrieri. Crezi ca ma mai chinuiam sa reconditionez niste etrieri din dezmembrari, cand ai mei erau perfecti? Pai bani pe etrieri (mai multi, ca n-am gasit potriviti din prima), bani pe sablat, bani pe garnituri noi, timp pierdut, etc
@Golan, adevarat, caietelul ala face minuni.
@Amza, nu recomand, doar enumar niste posibilitati. Fiecare alege ce doreste.
Comment
-
Originally posted by dsign View PostCrezi ca ma mai chinuiam sa reconditionez niste etrieri din dezmembrari, cand ai mei erau perfecti?
pe pagina 209-210 se afla raspunsul la intrebarea mea...sunt etrieri de Peugeot...insa n-am gasit modelul.
pe spate sunt de Renault, cu modificarea cablului de frana de mana.
lamureste-ma cu ceva off topic: aerisirea franelor cu ce o faci?Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
Comment
-
Aerisirea franelor se face cel mai bine cu un prieten pedalagiu : "fa-i pedale, apasat, fa-i pedale, apasat..."
De asemenea, foarte important este sa nu lasi aer sa intre in conducte pe sus (pe la pompa sau alte imbinari). Cand se lucreaza la sistemul hidraulic este foarte util sa limitezi curgerile de lichid cat poti de mult, punand agrafe pe durit-uri
Comment
-
Le pun si eu si o duc la rematsigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Pai da dar citisem pe undeva pe celalalt forum, la sectiunea Supernova, ca n-ar fi indicata aceasta modalitate ca in mod normal, cilindrul in pompa de frana are cursa lunga, dar daca pompa e ceva mai veche, pompa este mai "tocita" in fata in comparatie cu partea mai adanca; deci dca pompagiu' face pedale mai multe cinindrul ajunge pe portiunea mai nefolosita si garnitura se cam toceste...
E un sâmbure de adevar...Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
Comment
-
Materialele din care sunt facute pompele si garniturile au evoluat. Ceea ce spun batranii nu mai e conform cu realitatea.
Mai mult decat atat, schimb lichidul cel putin o data pe an, asadar cilindrul pompei de frana este curat mereu.
Oricum, nu vad cum poate fi rugos cilindrul din pompa, ca doar nu sta apa in el, sa rugineasca. Folclor de proasta factura, dupa mine
In alta ordine de idei, va multumesc tuturor pentru ajutorul acordat in urma cererii mele din urma. Stiti, va rugasem sa mearga cineva sa faca flanse (contra cost, evident) pentru etrieri, pentru ca eu nu am timp... VA MULTUMESC! S-a oferit un singur om, complet dezinteresat...
De acum inainte, orice informatie costa !
Comment
-
Ehh, astea nu-s treburi de oameni mari, eu m-am rugat de vreo 2 ori pe thread daca cineva are timp sa se intereseze de o intermediara si nimic...
Cand ne zici cum sunt franele ?http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
Imediat ce o pun pe roate.
Maine merge tata-meo sa-mi taie flansele alea nenorocite, sa fiu impacat cu gandul ca am centrat bine etrierii. Tot maine mai rezolv niste detalii minore la instalatia electrica si cam pe atunci sper sa fac primii kilometri. Nu prea am spor dupa o zi intreaga de munca.
Comment
Comment