B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Le pui inel cu xenon si aia e!
    :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

    Comment




    • frumos ..... cik de acum franam aproape ca un *megan* gen umpik corcit dar multumitor se pare dupa vorbele tale

      Comment


      • Dap. Inca n-am terminat cu upgrade-urile la frane
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • pune etrierii de pug 406 v6 coupe si gata. nu mai ai ce upgrada.

          Comment


          • Da 200e etrierele si 100e placutele la 406 v6 ..............
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • cand cauti performanta, 200e e un mizilic. un set de willwood decente costa aproape 1000e. eu zic ca-i ieftin cu brembo. ca performanta, oricum, ce are Dani acum nu cred sa fie chiar asa departe de brembo-uri.
              unui sofer obisnuit ca mine, ii ajung si franele de van. pe un logan "agitat" s-ar putea sa ajunga 280mm.
              ideea era ca etrierii aceia brembo sunt mult mai usori decat cei de serie, deci maresti franele fara sa ingreunezi masina. conteaza mai mult la linii, unde orice gram te trage in jos. la indemanare conteaza mai mult soferul decat cele 2-3 kg in plus, zic eu.
              Sa ne spuna Dani cum se comporta "franili" ca nu mai pot de curiozitate.
              Last edited by razvanamza; 25 March 2013, 10:30.

              Comment


              • Originally posted by razvanamza View Post
                pune etrierii de pug 406 v6 coupe si gata. nu mai ai ce upgrada.
                Imi pastrez parerea din trecut : ce-ti mai place sa zici...

                Am aruncat pastila cu etrierii de V6 acum ceva timp, cineva a incercat si a reusit, lucru de care ma bucur nespus. Insa o asemenea cheltuiala nbu se justifica pe Loganul meu.

                In plus, acei etrieri trebuiesc sustinuti de o pompa corect dimensionata, ori in momentul asta am ajuns la maximul posibil cu o pompa OE, care si asa e subdimensionata.

                Deh, viata e complicata si are multe aspecte. Aspecte de care imi place sa tin cont, mai ales atunci cand vorbesc de franare, siguranta, etc. Voi incerca, dar fara prea multe combinatii si adaptari, sa montez pompa de Megane 2, deoarece in acest moment volumele insumate ale etrierilor mei sunt egale cu ale Megane-ului 2. Evident, incercarile se vor efectua tot pe banii mei. Alt lichid de frana, alta manopera, alt timp mort pt masina...

                Asa cum a reiesit din calculul de mai sus, nu este chiar usor si nici ieftin, daca stai sa iei totul la bani marunti.
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • Originally posted by dsign View Post
                  Optica noua pentru faruri, in teste. De la Morimoto
                  optica veche mai merge?

                  am tacut cu franele, iar brembo-urile sunt deja pe o masina, si "aproape" pe a doua. apreciez meticulozitatea cu care faci totul, ramai un foarte bun exemplu pe aici. Pompa de Megane este mult mai mare decat aia de Van? nu de alta, dar volumul cilindrilor de la noii etrieri cred ca este asemanator cu cel al etrierilor de van. Adica s-ar putea sa-ti ajunga si pompa ta. Daca merge pompa stock cu etrierele Van, de ce n-ar merge si etreirii tai+etrieri spate cu pompa de van?
                  Last edited by razvanamza; 25 March 2013, 10:37. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Teoretic, nu s-a schimbat nimic ca si volum fata de etrierii de VAN. Insa volumul etrierelor de pe spate este cel care atarna acum in balanta.

                    Megane are o pompa de 23.8mm la modelele normale si una de aproape 26mm la modelele RS. Cea de VAN de pe masina mea are doar 22mm, ceea ce se traduce prin pedala moale, cu o cursa lunga.

                    Dupa ceva km parcursi, insuficienti insa pentru un rodaj corespunzator, ma declar multumit de prestatiile noilor frane.

                    Mai am de facut mici reglaje la geometria rotilor, interventia din seara asta la frane (o mica revizie si ceva nou) si apoi voi putea merge in probe adevarate.

                    Anul asta nu particip la nici o cursa.




                    Optica veche este de vanzare, impreuna cu farurile si instalatia electrica, mai putin balasturile. Pretul il primesti pe PM daca esti interesat
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • Cat de lunga cursa la pedala. A propos, cand mai dau pe la Bucale, ar fi interesant un test de franare facut in paralel, dat fiind ca-n afara de placute, am masina stock 100%. Ce zici ?
                      sigpic

                      Comment


                      • Am suspensie buna si anvelope noi, 205/40/17. Nu cred ca e relevant
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Totusi ar fi interesant.

                          In aproape 10 ani de Logan, ne am batut in remapari, tobe sport, trasee fara catalizator, axe si alte nebunii dar nu am facut niste teste care sa ne arate cum se si opreste Loganelul. Cu masuratori cu tot ce trebuie.

                          Cand se face frumos afara eu ma fac disponibil.

                          Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                          Comment


                          • lasa ca am tocit eu cu tine cauciucuri pe clio, ca sa concluzionezi ca aveai probleme la abs Marx

                            Comment


                            • Amzo, iar iti speli rufele pe unde apuci?

                              @alex, doctore, ne vedem cand e frumos afara. Particip cu mare drag
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • Nenea, el a spus ca n-a facut nimeni, ceea ce nu-i adevarat. Este adevarat ca ar fi interesant de vazut cum stai la franare vs. Marx, care e maniac cu franele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google