tare bine arata cu franele alea...
B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Circuit sau raliu, tot motorsport se numeste. Le-am incercat si eu nitel.
Comment
-
Originally posted by dsign View PostTeoretic, nu s-a schimbat nimic ca si volum fata de etrierii de VAN. Insa volumul etrierelor de pe spate este cel care atarna acum in balanta.
Megane are o pompa de 23.8mm la modelele normale si una de aproape 26mm la modelele RS. Cea de VAN de pe masina mea are doar 22mm, ceea ce se traduce prin pedala moale, cu o cursa lunga.
Dupa ceva km parcursi, insuficienti insa pentru un rodaj corespunzator, ma declar multumit de prestatiile noilor frane.
Mai am de facut mici reglaje la geometria rotilor, interventia din seara asta la frane (o mica revizie si ceva nou) si apoi voi putea merge in probe adevarate.
Anul asta nu particip la nici o cursa.
Optica veche este de vanzare, impreuna cu farurile si instalatia electrica, mai putin balasturile. Pretul il primesti pe PM daca esti interesat
Nenea azi din curiozitate m-am uitat la pompa de R19 1.8 16v,e de diametru 20,64mm.La ala cum mama masii face fata la 4 etrieri?Teoretic (aici vorbesc doar in cazul meu care am etrieri de VAN + R19 pe spate) pe logan cu pompa de VAN de 22mm nu ar trebui sa mai fie probleme.
Comment
-
Dsign, de ce zici ca pompa de frana nu face fata?
parerea mea de electrician, e ca receptorul de frana de pe spate, in cazul tamburilor, face o cursa mai mare, implicit trebuie un volum mai mare de lichid de frana impins de pompa, decat in cazul etrierului cu disc si placute.Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
Comment
-
@Alex_Miu, de acord, dar ce etrieri are R19 pe fata? Nu cumva de-aia mici? Nu cumva are de-aia cum are orice Logan berlina cu discuri ventilate? Iti zic eu : sigur ca da. Diametrul pistonaselor de fata la R19 este 48mm, in timp ce la etrierii de Van ai 54mm. Cu o pompa de Van ar trebui sa fie suficient, insa nu multumitor pt mine.
@Mariannn, parerea ta este gresita. Dimpotriva, receptorul din tambur are curse mult mai mica, diametrul unuia este mult mai mic decat cilindrul unui etrier.
Ideea e ca spre deosebire de altii, eu chiar am incercat! Repet : pe banii si timpul si siguranta mea.
Asa cum spuneam mai sus, in momentul acesta, dpdv dimensional, am toate elementele unui Megane 2, mai putin pompa. Ca sa franez la fel de ferm ca si un Megane 2, imi trebuie pompa acestuia. Care are 23.8mm in diametru.
@razvanamza, nu ma ajuti, ba mai rau ma incurci. Link, te rog Multumesc
Comment
-
Nu te ajuta cu nimic Dialogys aici. Te ajuta meseria, pui mana si probezi.
Comment
-
Originally posted by dsign View Post@Alex_Miu, de acord, dar ce etrieri are R19 pe fata? Nu cumva de-aia mici? Nu cumva are de-aia cum are orice Logan berlina cu discuri ventilate? Iti zic eu : sigur ca da. Diametrul pistonaselor de fata la R19 este 48mm, in timp ce la etrierii de Van ai 54mm. Cu o pompa de Van ar trebui sa fie suficient, insa nu multumitor pt mine.
Comment
-
Dar de ce nu faceti voi, ma, ah? Tot Dizain sa mearga la o Laguna... Pffff, o sa ma interesez.
Stiu Dialogys ca pe abecedar, nu stiu unde spune care este distanta intre suruburile de prindere a pompei pe caroserie. Sau care e lungimea totala a bratului de actionare a pompei de frana. Laguna 1 nu s-a fabricat fara ABS, la vremea ei masina dispunea de dotari de ultima ora. Masina mea nu are ABS si nici nu-i pun, doar pt ca vreau o pompa mai mare. Momentan functioneaza si asta.
Comment
-
In nici un caz un Renault din clasa superioara dupa 2000 nu a avut frana fara ABSLast edited by dsign; 9 April 2013, 12:29.
Comment
-
Originally posted by dsign View PostMariannn, parerea ta este gresita. Dimpotriva,............cilindrul unui etrier.
cum este pedala ta de frana? este rigida? tine jos? sau in prima treime din cursa totala? nu crezi ca daca pui pompa cu diamentru mai mare, nu va trebui sa inlocuiesti si amplificatorul servo?Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
Comment
Comment