Iti inteleg ratiunea insa :
- la fel cum placutele stau lipite de disc, asa si sabotii stau lipiti de tambur - asta daca avem reglaje corecte
- la Logan Berlina cel mai mare receptor are 19mm diametru si nu s-a montat niciodata pe masini vandute in Romania, s-a montat pe alea care au discuri de 238 pe fata. La Logan berlina gasim receptor de 17.7mm diametru
- La etrierul meu de spate cilindrul are diametrul de 34mm (verificabil in orice TecDoc), iar cursa lui este muuult mai mare decat a unui receptor din tambur. De fapt, un pistonas de-asta este mai lung decat un receptor destins.
Acum pedala este ok, incepe sa tina in primul sfert de tura, insa nemultumitor pt mine. O noua pompa, mai mare, se va monta impreuna cu amplificatorul ei.
EDIT : mai atasez inca o data fisierul extras dintr-un manual, unde se arata combinatiile de sisteme de franare. Se pot vedea care sunt diferentele intre caroserii in ceea ce priveste sistemul de franare si dimensionarea lui, in stransa legatura, bineinteles si cu motorizarea.
- la fel cum placutele stau lipite de disc, asa si sabotii stau lipiti de tambur - asta daca avem reglaje corecte
- la Logan Berlina cel mai mare receptor are 19mm diametru si nu s-a montat niciodata pe masini vandute in Romania, s-a montat pe alea care au discuri de 238 pe fata. La Logan berlina gasim receptor de 17.7mm diametru
- La etrierul meu de spate cilindrul are diametrul de 34mm (verificabil in orice TecDoc), iar cursa lui este muuult mai mare decat a unui receptor din tambur. De fapt, un pistonas de-asta este mai lung decat un receptor destins.
Acum pedala este ok, incepe sa tina in primul sfert de tura, insa nemultumitor pt mine. O noua pompa, mai mare, se va monta impreuna cu amplificatorul ei.
EDIT : mai atasez inca o data fisierul extras dintr-un manual, unde se arata combinatiile de sisteme de franare. Se pot vedea care sunt diferentele intre caroserii in ceea ce priveste sistemul de franare si dimensionarea lui, in stransa legatura, bineinteles si cu motorizarea.
Comment