B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • asa e stilul lui de condus...si eu l-am vazut odata pe theodor pallady si am zis sa ma tin dupa el sa ii admir masina si de unde ca oricat ii dadeam tot avea 2 masini in fata

    nu degeaba i se zice loganu agitat
    sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

    Comment


    • diferenta o face soferul, nu masina

      Comment


      • Masina mea e lesinata, are cutie lunga, n-are putere. Doar ca ceilalti soferi conduc prea incet ori masinile lor sunt si mai puturoase
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • lasa bre, treptele 2 si 3 nu se mai termina.

          Comment


          • Nu se mai termina ca trage greu ...
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • E sofer linistit acum. N-am mai vazut masina in forje.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • eee, laule...ce sa zici si tu! capat tr.3 e pe la 140...unde sa dai ata in oras?

                Comment


                • Originally posted by aleXpeed View Post
                  E sofer linistit acum. N-am mai vazut masina in forje.
                  adevarat, eu o vad in fiecare seara in parcare la subaru

                  Comment


                  • Mai punem un led, mai rupem o bordura...

                    Tot respectul pentru jantele EvoCorse si pentru anvelopele Dunlop : la 205/40/17 dupa deranjul provocat bordurilor din imagini abia s-a stricat un pic buza de protectie a anvelopei si s-a julit un pic vopseaua pe marginea jantei.

                    Masina a sarit cu roata din dreapta fata peste bordura. A ramas pe burta, cu bordurile intre roti. Am scos-o singur de acolo, ajutandu-ma de cric si de roata de rezerva.

                    Damage : cadrul motor, a cedat si s-a indoit.

                    Inca o data respect pt EvoCorse
                    Attached Files
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • Se mai intampla si d-astea, las ca fierul se indreapta, tu sa fii sanatos.
                      "ce model de ozeuri e jantele astea bosule ? "
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • D-alea de nu se-ndoaie, nu se spargE !!!

                        Pocinogul cu bordurile e de vreo 2 luni, insa abia acum am trecut prin locatia respectiva, sa fac poze.

                        Masina a fost reparata in cateva ore ( am schimbat cadrul motor de unul singur, in 2-3 ceasuri , in curte, fara elevator )
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • se pare ca batranu sia facut timp rabdare sa mai lipeasca cate un led

                          Comment


                          • Originally posted by aleXpeed View Post
                            E sofer linistit acum. N-am mai vazut masina in forje.
                            Originally posted by geo_ultras View Post
                            adevarat, eu o vad in fiecare seara in parcare la subaru
                            Originally posted by dsign View Post
                            Mai punem un led, mai rupem o bordura...


                            Masina a sarit cu roata din dreapta fata peste bordura. A ramas pe burta, cu bordurile intre roti. Am scos-o singur de acolo, ajutandu-ma de cric si de roata de rezerva.

                            Damage : cadrul motor, a cedat si s-a indoit.

                            Inca o data respect pt EvoCorse

                            Ma rog, aproape linistit, ca racerii.

                            Sunt curios daca si Speedline-urile Corse rezista la fel de mult ca si Evo Corse. Observ ca sunt foarte dure Evo-urile.
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • Sa zica Golanul ce a patit cu Speedline-urile. Alea care se vad pe masina in poza de mai sus
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • tot prin zona voastra l-am schimbat si eu aku 2 luni, la mateo ..consumabila, da-l draq )
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google