@ion_R5 daca iti spun ca e la primul ambreiaj dupa cel original schimbat acum mult timp ma crezi?
B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Soran, daca unii isi prezinta ideile sau masinile pe acest forum (si se comporta in general in viata) in genul unor emisiuni "talk-show", in care sunt prezentate drept modele niste parasute ceva mai spalate si tunate/operate - e strict problema lor.
Dsign stim din filmuletele de pe youtube la ce probe a supus Loganul B 48 CUP - si la 200 000 km parcursi ar fi fost interesant un scurt sumar.
Aici nu-i vorba sa ne batem cu caramida in piept (orgolii, etc), si sa prezentam lucrurile altfel decat sunt - ci sa invatam cu totii din experienta unui pasionat cum este Dsign si a prietenilor care il ajuta la tot ceea ce a incercat/reusit. Ganduri bune va doresc si reusita in tot ce faceti!
Comment
-
Am mai zis pe aici :
- prima planetara : rupta la etapa a3a a Campionatului National de Indemanare 2012 din cauza unui canal de scurgere care se afla fix in locul in care trebuia sa facem intoarcere de 360grade cu fata. Blana pe prima treapta, roata din dreapta era in patinaj, a cazut in diferenta de nivel a gurii de canal (pantru ca romani handicapati mintal care nu-s in stare sa puna o gura de canal la nivel) si s-a rupt instant.
- cutia de viteze : intre etapa 3 si etapa 4, dupa ce am rezolvat planetara din dreapta. Se pare ca incidentul cu gura de canal a avut efecte si asupra cutiei. S-a spart carcasa, s-a blocat cutia de tot, a rupt planetarele (ambele).
- motorul a inceput sa aibe un mic zgomot la sfarsitul lui 2012, dupa 8 ani de chinuri si aproape 200 000 km rulaj. Am ales sa iau alt motor mai tinerel, iar pe cel vechi l-am desfacut impreuna cu Golan91. A rezultat ca bataia venea de la un singur cuzinet de biela. Reparatia costa foarte putin iar alte uzuri deosebite nu sunt in motor. Saracul mai tine inca atat... Se va bucura altcineva de el, dupa ce va fi gata
- ambreiaj inlocuit mult dupa 100 000 km cu SACHS, care e inca pe masina, in ciuda evenimentelor descrise. Este in stare buna, mai are jumatate de viata.
Momentan merge totul bine, ma pregatesc de cateva mici imbunatatiri : ABS, o cutie de viteze construita acasa care sa puna in valoare modificarile de pe la motor si care sa fie un pic mai fiabila, upgrade la pompa de frana.
Sigur ca la tot ce s-a facut pana acum si la ce se va realiza in continuare au pus umarul mari oameni, buni prieteni : Soran, Matheo, Golan91 si multi altii, carora le multumesc si pe aceasta cale.Last edited by dsign; 22 February 2014, 18:22.
Comment
-
Remember : exista o gura de aerisire pe capota ;)
ABS-ul se monteaza pe masina, e aproape gata
Comment
-
frumos abs ai pastrat si discurile pe spate?sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435
Comment
-
Discurile de spate sunt pe masina, au deja inelele magnetice pe ele, sistemul este perfect pt masina asta. De asemenea, discurile de fata sunt in continuare cele de 280mm. Urmeaza sa fac rost de pompa de frana potrivita si sunt gata !
Comment
-
Te apuci de strans piese si se monteaza. E relativ simplu.
Comment
-
L-am imbracat pe Balaurul Trandafir ( cel cu 4 capete ). N-as fi reusit fara ajutorul meu de nadejde.
Comment
-
-
Originally posted by Cezar View PostBv Dsign!
PS: o codita de rechin nu pui si tu?
Da da, si niste colti pe bara din fata
Comment
Comment