B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by razvanamza View Post
    "numai" 133 de cai?
    Numai, cu distributie variabila, 7500 ture de fabrica, o cutie potrivita... Perfect pt o masina de strada.

    Cei 133CP vor fi un pic mai multi, cu putin ajutor mecanic si electronic.

    De notat faptul ca se vor putea utiliza planetarele originale ale masinii mele sau la nevoie le pot schimba cu unele de dCI euro 4-5 (JR5), care sunt foarte robuste si fiabnile si mai ales folosesc rulment intermediar la planetara din dreapta.

    Conversia se poate face fara modificari, doar adaugand suportul rulmentului pe baia de ulei a motorului.

    Cutia de viteze JR5176 de Twingo are aceeasi timonerie ca la masina mea, iar ambreiajul este actionat hidraulic.

    Asadar, va fi un "swap" destul de simplu din punct de vedere mecanic.
    Last edited by dsign; 23 April 2015, 09:52. Reason: Automerged Doublepost
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • O să îl hrăneşti cu gpl pe micuțul forțos?Nu mai rețin dacă pe k4m de acum ai gpl sau nu.
      sigpic

      IL 1 3 MIU

      Comment


      • Da. Da, am
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • Bravo! De apreciat (enorm!!!) faptul ca utilizezi "benzina saracului" in ciuda tuturor parerilor incetatenite ca gazul strica mtorul.

          Comment


          • Dar gazul chiar strica motorul. Sunt constient de asta si imi asum riscul.
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • cum ati bagat in masina motorul ala? ce haidamaci au reusit performanta?
              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

              Comment


              • In loc de sezutul banchetei am pus o placa de lemn de la cutia in care a fost ambalat motorul. Pentru protectia spatarului am folosit o alta placa, tot de la cutia respectiva.

                Am ancorat cu chingi de spatarul banchetei si de intariturile metalice din spatele ei. Pret de 3000 km a stat nemiscat, parca era crescut acolo.

                L-am ridicat impreuna cu alti 2 prieteni. L-am dat jos singur, fara nici un fel de ajutor, fara sa zgarii/lovesc pragul sau altceva.

                L-am transportat cu galeria de evacuare (serpisorii) demontata.
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • Mai aveai putin si il lasai acolo, o faceai cu motorul montat spate !!!
                  sigpic
                  The MVP

                  Comment


                  • Hai ca mai e putin si se apropie vremea pentru montaj ,franele de meghy RS le-ai pus?
                    sigpic

                    IL 1 3 MIU

                    Comment


                    • Nu am pus nimic inca.
                      Atunci cand voi avea motorul jos voi monta pompa de Megane de 24mm, voi confectiona conductele pt ea mai usor, voi monta tot atunci si etrierele mari. Tot atunci voi face upgrade la franele de spate (discuri mai mari)
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • Salut Dani . Ma scuzi de deranj . Am o rugaminte la tine . Imi poti spune te rog ce brate de stergatoare ai pe masina ? Imi amintesc eu ca ai pus ceva de land rover . Dar nu am retinut de care . De asemenea , stiu ca ai schimbator reglabil din inox sau aluminiu . Ai cumva o schita sau un desen tehnic pentru acea maciulie reglabila . Multumesc frumos ,
                        sigpic

                        Comment


                        • Am lame de stergatoare de Subru Forester, 600mm si 450mm

                          Iai o teava care intra pe tija schimbatorului, dai gauri filetate in ea, sa o poti fixa cu surubele. Pe teava asta prinzi maciulia dorita, in principiu din aia care se infileteaza
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • Daca nu te superi ? Ai cumva o poza cu schimbatorul ?

                            Si la stergatoare , banui ca ai si bratele de subaru .
                            sigpic

                            Comment


                            • Nu fratele, doar lamele.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • Mai punem cate o poza, o data pe an

                                Calatorie frumoasa :
                                Bucuresti, Buzau, Vernesti, Slanic - Moldova, Moinesti, Miercurea Ciuc, Sfantu Gheorghe, Brasov, Bucuresti.

                                La Vernesti am gasit aceeasi oameni de treaba, gata sa te ajute cu orice se poate. Am reparat un mic senzor pe garantie, pt instalatia de NOS si in acelasi timp am efectuat un upgrade, avand in vedere faptul ca in curand vom avea o crestere substantiala de putere.

                                La Moinesti am urmarit 2 probe din Raliul Moldovei 2015

                                De aici si pana la Miercurea Ciuc drumul este o pacoste : ciment cu multe crapaturi astupat de fix 3 pietricele amestecate cu bitum. Zgaltaiala la maxim, senzatie majora cu 30 la ora. Rusine jud. Bacau, rusine jud. Harghita !

                                Am vrut sa vad lacul Sf Ana, o alta dezamagire legata de drumuri : o poteca de munte, sparta, plina de gropi si de noroi duce catre 2 obiective turistice importante (Balvanyos si Lacul Sf Ana)



                                De la Miercurea Ciuc pana la Brasov drumul este o placere, ca in palma se merge, liber si cu multe viraje largi. De mare efect pentru cine are suspensii bune si frane destepte.

                                Motorul 1.6 16v in configuratie Euro5 este o mare pacoste, se accelereaza greu, cu intarziere, consuma mult si e departe de conceptul Eco2 inscris pe luneta masinii Il vom trata corespunzator in aprox 2 luni

                                Consum : 11l/100km. Mers sportiv, cu turatii mari, paliere lungi de mers cu pedala la podea si limitarea in a5a (la 190 pe ceas)
                                Attached Files
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google