B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cablajul il pastrezi/prelucrezi sau ai altul pregatit?

    Comment


    • Am cablaj de 1.6 16v euro 4 pregatit, la care voi adauga mufele suplimentare necesare. Este aproape gata cablajul. Am pregatit un calculator de Renault 2.0 16v cu VVT, similar cu cel de Logan 1.4/1.6/1.6 16v E4, care sper sa isi faca treaba bine dupa montaj si optimizare.

      In momentul de fata am montat clapeta de RS172 (mecanica) cu ajutorul unei flanse sudate pe galeria de RS133. Urmeaza sa primesc de la confectionat inca o mica flansa care serveste la sustinerea MPP-ului si o garnitura termoizolanta care va servi ca bariera termica intre chiulasa si galeria de admisie.

      Am usurat volanta de 1.6 16v Logan, am montat un ambreiaj de 215mm de Laguna si acum sunt in cautare de electromotor. Se pare ca nu pot folosi nimic din gama Dacia.

      In scurt timp ma voi ocupa de confectionarea unui sistem "shortshifter" pt timoneria pe cabluri.
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • Tot ce e mai bine pentru al tău logan, doar te pricepi și te apreciez pentru asta! Abia ce am făcut și eu un drum de mare cu H&R...mi-au umplut frigideru cei din spate pe unele portiuni din A2. ) (rosturi de dilatare, porțiunea de 30km care a fost cârpită, si cealaltă parte carosabilă....betonată, în rest...lux)
        PS: Să utilizezi cu plăcere achiziția pentru albăstreala ( 48 CUP )
        My turbo lag, give your MPI, a chance

        Comment


        • Inca nu m-am hotarat ce sa fac cu alea.

          Intre timp mai adunam piese : vas separat pentru pompa de ambreiaj.

          Este nevoie de el deoarece viitoarea pompa de frana nu are iesire din vas pentru pompa de ambreiaj.
          Attached Files
          Last edited by dsign; 8 July 2015, 09:00.
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • Imi poti explica te rog cum ai montat foot restul sparco? Ai mai facut vreo adaptare ?
            Am incercat sa iti dau mesaj, dar nu mai ai spatiu.
            MY CLA

            Comment


            • Am confectionat din tabla de aluminiu un suport la forma dorita. L-am lipit de piesa din polistiren.

              Am prelucrat gauri filetate in suportul respectiv, apoi am fixat ornamentul Sparco.

              Daca sunt mai multi interesati, ofer polistirenul meu cu tot cu suportul de aluminiu, poate facem ceva din fibra de sticla. Ar fi mai durabil asa
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • Originally posted by dsign View Post
                L-am dat jos singur, fara nici un fel de ajutor, fara sa zgarii/lovesc pragul sau altceva.


                Originally posted by dsign View Post
                In scurt timp ma voi ocupa de confectionarea unui sistem "shortshifter" pt timoneria pe cabluri.
                ai nevoie de ajutor? ma bag!
                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                Comment


                • Am cablaj de 1.6 16v euro 4 pregatit, la care voi adauga mufele suplimentare necesare. Este aproape gata cablajul. Am pregatit un calculator de Renault 2.0 16v cu VVT, similar cu cel de Logan 1.4/1.6/1.6 16v E4, care sper sa isi faca treaba bine dupa montaj si optimizare.

                  In momentul de fata am montat clapeta de RS172 (mecanica) cu ajutorul unei flanse sudate pe galeria de RS133
                  Cine face soft si calibrare pe strutocamila in cauza? Stiu ca Twingo RS a avut si versiune de curse, nu a facut RS calculator special? Ca aia mereu suprimau clapeta electronica.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Multumesc frumos pentru raspuns!
                    MY CLA

                    Comment


                    • Au facut versiune CUP, fara AC, fara radio, etc... Fix de pe un CUP am motorul, dar clapeta tot electronica e.
                      Practic, motorul de 133 are piese imprumutate de pe la 197 : clapeta de aer, injectoare. Nu vad de ce nu ar functiona bine cu calculatorul de 2.0 16v cu VVT, atat timp cat va fi optimizat corect (sper). Se adreseaza aceluiasi set de senzori, tine cont de aceleasi informatii, ordinea de aprindere e aceeasi. Calculatorul nu stie prea bine ca lucreaza cu 1.6 in loc de 2.0, nu prea are de unde.

                      Sondele lambda vor fi la locul lor, la fel si catalizatorul de 133

                      Inca nu am stabilit cine face optimizarile, insa am promisiuni.
                      Last edited by dsign; 13 July 2015, 17:12.
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • Pai nu am zis ca nu merge, doar sa se pupe cu instalatia electrica, senzorii sa fie in aceiasi gama (pozitia clapeta, presiunea admisie etc) dar sa fie modificat softul ca sa stie ca nu el deschide clapeta si trebuie sa dea doar benzina, aer da soferu cat vrea.
                        Apoi calibrarea pe motorul asta e alta problema, teoretic mai usor de rezolvat. ZIc doar ca ai creat de lucru cu combinatia asta de modificari, nu e plug and play.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Instalatia electrica vine de la 1.6 16v Dacia, cu clapeta mecanica. Senzorii de care tine cont (presiune admisie, temperatura admisie, pozitie clapeta, lambda, detonatie, turatie motor) sunt aceeiasi pe Twingo RS.
                          Calculatorul este de pe Scenic 2.0 16v cu VVT, unde senzorii de care se tine cont - mai sus mentionati - sunt aceeasi. Mai mult, calculatorul este p[erfect compatibil la pin-out cu instalatia de 1.6 16v Dacia pe care o voi folosi.

                          Din pacate, singurul motor care a avut VVT, clapeta mecanica si control analogic (fara CAN) este acest F4R de la Scenic. Sunt constient ca e de lucru in parametri, dar nimic care sa nu se poata rezolva.

                          Vad eu dupa ce montez totul. Oricum, nu stric nimic din configuratia actuala, nu se stie cum imi vine sa revin la setarile din fabrica

                          Este totusi posibil sa ma insel cu calibrarea unui calculator de 2.0 pe un motor de 1.6 Este posibil sa vina cineva cu o chichita si sa-mi dea peste nas, sa nu se poata face. Totusi, pana nu e totul pe masina si pana nu porneste, nu poate face nimeni nimic.
                          Last edited by dsign; 16 July 2015, 11:13.
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • La Scenic ai si senzor de pozitie arbore cu scame. Bine, semnal lipsa la ala nu-l impiedica sa porneasca dar aprinde vreun bec prin bord. Scenicul era cu clapeta motorizata?
                            De calibrat se poate calibra, insa masina aia trebuie sa proneasca la rece si la cald la -20 de grade si la +45... sunt multi parametri de corectat/introdus si nu invata singura ca GPLul. Multa munca, nu imposibil.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Motoarele 2.0 VVT cu clapeta mecanica (asa cum e la Clio2 RS PH1 si la acest Scenic) nu tin cont de pozitia axei cu came.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • Pentru cine e interesat (si nu a vazut pe FB) am disponibilitate pt un kit complet de trecere de la tamburi la discuri pt Logan Berlina.

                                Se potriveste perfect pt modele cu ABS dupa 2007, se poatriveste pe toate modelele fara ABS. Pt cele cu ABS inainte de 2007 trebuiesc modificati rulmentii fata.

                                Daca le doreste cineva, va stau la dispozitie. Postati intrebarile pe privat, nu aici.


                                In privinta motorului avansam catre concret : am finalizat portarea/finisarea galeriei de admisie, am construit flansa pentru MPP-ul de relanti, am procurat electromotorul potrivit si am definitivat traseele vacuumurilor.
                                Attached Files
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google