Sa o stapanesti sanatos! Va ajunge si Maricica vedeta )
B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nu bre, nu e symbol, e Campus. Caroserie hatchback cu 3 usi, D7F 58CP.
Bara fata la Campusurile chele este aceeasi cu cea de la Symbol
Comment
-
Multumesc, numai ca masinile bune sunt in top : Megane RS, Audi TT, etc
Noi am terminat doar pe 4 la clasa, terenul alunecos nu este pe placul masinii mele.
Iata si filmul etapei 4 pt Ligheanul Agitat https://youtu.be/ruuKscDtJGw
In continuare ma face sa tin la el, sa nu il dau la fier...
Comment
-
Mersi, doamna e incantata maxim. Am avut de ales intre asta si o multitudine de Sandero prapadite si batjocorite, pe care se cerea aproape dublu fata de cat am dat pe Clio.
Nu are AC, poate fi un dezavantaj, insa cu diferenta de banuti de la Clio asta pana la orice Sandero imi cumpar un RS de la care pot folosi multe, sa nu mai pun faptul ca mai pot valorifica din piesele ramase.
Ma bucura enorm ca nu merge pe CAN ca Clio-urile frantuzesti.
Comment
-
Cu intarziere va prezint filmul ultimei etape Promo Rally.
Am terminat pe 3 la general, in grupa, neasteptat de bine raportat la materialul de concurs - anvelope de seama cu bunicul, masina aproape terminata, etc.
N-as fi reusit sa termin fara ajutorul :
AutoHUT - revizii, verificari, reparatii
DaciaShop SoranTech - suport tehnic, piese de schimb, consumabile
5Garage (Lau si Marx) - o cutie de viteze excelenta, fara cusur, a mers impecabil
Golan, Matheo - ajutor oriunde si oricand
Celorlalti prieteni care m-au incurajat, m-au ajutat cu cate ceva, m-au sustinut.
Evident, nu uitam aici pe sustinatoarea numarul 1, care m-a suportat si m-a incurajat neconditionat.
Multumesc filmacilor si pozacilor, n-as fiavut ce sa arat fara ei.
Urmeaza o scurta pauza pentru revigorat masina. E clar, n-o dau dar nici zile usoare nu va avea. Trebuie sa vada anul asta cel putin ATA, MotorPark
Comment
-
B48CUP
191000 km (pe bord) :
- inlocuire bucse bascule
- inlocuire bucse punte spate
- revizie frane
- revizie suspensie
- inlocuire arcuri spate cu unele upgrade de clio3 RS, fixe (fara reglaj)
- inlocuire geamuri spate cu unele facute de mine din makrolon de 4mm, prins cu nituri
- eliminat macarale geamuri spate, tapiterii, capitonaje, mochete
- confectionat suport pilot din tabla de aluminiu cu striatii
- reglaj sistem hidraulic frana de mana/frana de serviciu punte spate
- intarituri cadru motor, bascule, esapament
Participare la Autoslalom, Etapa 1, Constanta
Clasare pe locul 5 in grupa
Am devansat Logan de raliu (Sorin Telehoi)
Am devansat adversarul nr1 de la Promo (Fiesta mica si rea, pilot cu excelente abilitati)
M-am distrat maxim !
Asadar ligheanul agitat inca nu lasa rugina sa-i stea in cale, inca supravietuieste.
Desigur, acest lucru nu mi se datoreaza in totalitate. Multumesc pe aceasta cale partenerilor :
Adiel
Golan91
Matheo
AutoHUT
DaciaShop
Lau si Alessandro, al lor 5Garage
Tuturor celor ce m-au ajutat/sustinut/incurajat
Comment
-
-
Originally posted by dsign View PostUrmeaza o scurta pauza pentru revigorat masina. E clar, n-o dau dar nici zile usoare nu va avea. Trebuie sa vada anul asta cel putin ATA, MotorPark
B48CUP traieste inca, si chiar intens.
Anul asta a vazut, asa cum am promis :
ATA - la Motul Day Out, intalnire cu prieteni vechi, socializare cu prieteni noi, fum, blana, turatie, scancete, urlete, distractie "a tope" !
Am mers la ATA pe gume de strada, cu axa cu came agresiva fara software, cu motorul aproape fiert. Tine baba la viol timp de 10min incontinuu. Franele cam riposteaza, insa ele nu au fost gandite pentru acel tip de viol.
Motorpark - a doua etapa a Campionatului International de Autoslalom. Clasare dubioasa, pe unul dintre ultimele locuri, deoarece am mers nepregatit : anvelope de strada, coapte, mult sub asteptari, mai ales ca temperaturile au fost ridicate.
Multumesc aici lui GIT pt ajutorul cu bateria.
A fost primul contact al masinii cu un circuit mare, larg. Am mers cu treapta a4a pentru prima data in regim de competitie.
Motul Motorsport Event, octombrie 2016, Baneasa : am impartit masina cu un blanar sef, respectiv Golan 91. El a adus gumele semislick si pot spune ca a fost distractie 100%. S-a mers tare, uneori in 3 roti, am facut spectacol si am demonstrat ca un Logan vechi de 12 ani+ poate scoate timpi mai buni decat masini mult mai bine dotate (Clio RS, Honda S2000, Honda Civic, BMW, Mazda, etc)
Eu am terminat pe 4, la o zecime de secunda de locul 3, ceea ce ma face sa nu renunt prea curand la masina asta. Ba chiar de curand a primit aripi mai bune pe fata si o reparatie la aripile spate.
Imi face din ce in ce mai multa placere sa o duc la curse, desi in acest weekend a facut ceva fite (electromotorul a obosit dupa 200 000 + de km, relantiul nu e stabil si se opreste motorul cateodata, a sarit siguranta cautatorului de viteze, am ciupit si distrus o anvelopa, etc)
Nu a fost nimic care sa ne puna in dificultate, pentru ca am avut alaturi o echipa minunata : Adiel, Matheo, GIT si care au mai fost pe acolo
Multumim pentru sustinere :
AutoHUT
DaciaShop
Bratari Yachting (Carmelo)
Motul
Poze de la Motul Octombrie 2016, filmari in curand
Comment
-
Comment