"di cari lupi"? Sa vaza si ochisorii nostri...
B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Bine bre,
ma dau de ceasul mortii si intreb in stanga si in dreapte despre cine are kit de far montat (vezi la "Alte faruri...) si... pleosc! "apare farurili cu lupili" (si asta prin bunavointa lui jockr) montate la dsign!
De aia intrebam cu spor de poze, pentru ca nu te vedeam cu "eingelz" montate pe CUP. Cunosc stilul, si pe mine ma "maninca" la fel...
Bravo, arata foarte bine!
Dar la fel de mult ma intereseaza si cum se vede cu ele, si daca le-ai pus pe vreun stand sa vezi cat de "legale" sunt. Ma intereseaza mult parerea ta, nu vreau sa pun si sa imi bage toti "carne" in bena...
Sunt alea de la bluexenon?
Bravo inca o data, inca un upgrade fin!
Comment
-
Mai multe poze cu noile modificari baietii puteti vedea pe topicul de intalniri L.C. Bucuresti.
@dsign: vad ca masina avanseaza din ce in ce mai bine, o idee ar fi daca ai putea sa faci astfel de evazari la ambele aripi, ar merge ca idee? Eu mi-as face asa ceva la a mea daca mi-ar permite bugetul. Mult succes in continuare!!Attached Files
Comment
-
super tare masina ta domnu dsign;)imi place...mi-o sarit in ochi la brasovbravo.
Ce is curios io,e cati cai are masina aia?am si eu 1,6 8 valve resoftat...trage al dracu de bine,uneori chiar ma mir:|azi am dat cu un passat de 116cp pe 700 de metri,l-am facut cam la jumate de masina de doua orisi multe alte masini care au peste 100 de cai si sa nu treaca de 1000 de kg cu mult!care o fi explicatia?ca nu prea pot sa cred ca are numa 97-98,ce zici?http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
pozne cu farurili si cu tot ligheanu :Attached Files- eu_1 068.jpg (200.8 KB, 991 views)
- eu_1 069.jpg (154.8 KB, 966 views)
- eu_1 070.jpg (151.7 KB, 889 views)
- eu_1 071.jpg (206.1 KB, 850 views)
- eu_1 072.jpg (209.0 KB, 555 views)
- eu_1 088.jpg (245.9 KB, 494 views)
- eu_1 094.jpg (134.1 KB, 565 views)
- eu_1 099.jpg (173.6 KB, 565 views)
- eu_1 100.jpg (166.0 KB, 480 views)
sigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
Comment
-
multumesc pentru poze, o sa urc aici si unele cu farurile aprinse. Mersi si de sfaturile cu lipiciul, este o experienta nefericita despre care nu vreau sa vorbesc.
Despre faruri : lumineaza excelent, au o delimitare stricta a petei de lumina, in forma de "s" culcat, cam asa " ~ " Faza lunga este iarasi excelenta, este vorba despre un electromagnet care trage o tablita din spatele lupei, deci adio probleme cu becurile care se trag inapoi...
Becurile din lupe sunt standard D2S, balasturi obisnuite. O sa fac poze cu pata de lumina pe perete, ca sa va arat ce fel de reglaj am adoptat, pentru a circula in siguranta prin satele neiluminate ale patriei (de Paste am avut ocazia sa le testez din plin)
Deranjante nu vor fi niciodata deoarece pata de lumina este strict delimitata, nu mai este ceva ambiguu ca la vechile becuri H4 Bixenon. Am inteles de la prietenii mei de la BlueXenon ca la masuratori, astea fac lumina mai multa decit multe faruri cu lupa din fabrica (vezi Octavia, Octavia 2, Golf, Audi, etc)
Singura problema pe care o mai am acum este ca joaca lumina nitel la denivelari, presupun ca si suspensia mea rigida isi spune cuvintul in chestia asta, incerc sa studiez care este cauza directa si sa remediez.
Lumina de tip "angel eye" este de fapt un cerculet CCFL (neon) care se impaca destul de bine cu capota mea prelungita. Per ansamblu sunt multumit, si cele 2 zile in care am stat fara masinoaca+orele de munca au meritat.
Comment
Comment